**Täällä luuraa Lokakuun inssiläiset**
No niin.. Mitäpä sitä enää tuota syyskuun pinoa pystyssä pitämään kun lokakuu on jo pitkällä!
Meikäläinen siis odottelee torstain (silloin kp 7) ultraa, Syön nyt Clomeja ja mahdollisesti alkaa sitten ne pistelyt..
t. Raitis kp 2/39-ikuisuus
Kommentit (33)
Menin ja testasin vaikka menossa vasta pp5 ja kyseessä vielä kaiken lisäksi iltapäiväpissa. No negahan se tietenkin oli kuten arvata saattaa. Silti tuli epätoivoinen olo, että jos ei saadakaan (ikinä) plussaa.. Voi kurjuus. Tämä on taas näitä päiviä, tiedättehän..
Raitis
RAITIKSELLE malttia ;) :D Ja peukkuja tietysti!!
Mä kävin tänään lääkärissä ja hieno munis oli kasvanut vasemmalle puolelle. Viime viikolla ei ollut mitään ja nyt tää yksi oli 13,5mm :) On mua kyllä pari päivää juilinutkin mahaa, joten arvelinkin jotain tapahtuvan. Nyt sit kasvatellaan varovasti Menopurilla loppuun ja sain Orgalutranit estämään irtoamisen ja sit sunnuntaina Pregnyl ja maanantaina inssi :D
Jatkoista kyselin ja lääkäri ehdotti että yksi inssi vielä ja sitten alkais koeputkihedelmöitys jutut.. En kyllä tiedä miten se onnistuu kun nyt mulla on jo koeputkihedelmöitys annos lääkkeissä ja sit jos alkuannosta nostetaan ni mulla on iso riski niihin hyperstimulaatioihin.. No, jospa ei tarvitsisi moista miettiä ;)
Toivottavasti tärppää nyt. Saat ostaa meiltä sitten vaunut ;) oon niitä ny myymässä pois.
Niina: Olitkin ajatuksissani tänään kun fisujen harventamista suunnittelin.. ;o)
(.) Täällä ollaan varmaankin valeraskaana.. Aamulla muka suihkussa tuntui, että rintoihin sattuu vesipisarat, mahaakin nippailee jne.. Pää menee sekaisin odotuksesta. Miten se reagoi sitten negaan ensi perjantaina... *Pitkäniemi odottaa ja tällä kertaa mulle ei anneta avaimia*
Raitis
Olipa jo aikakin tulla kirjottelee ku oltiin tänne väärälle sivulle jo jouduttu ;)
Tänään tehtiin inssi ja siinä tapahtui sellainen harvinainen juttu, että päästiin seuraamaan munasolun irtoamista ultrassa : D Eli ajoituksen pitäisi olla TOSI hyvä nyt.. Terolutit alkaa perjantaina ja huomisesta jännääminen päälle. Neljäs kerta toden sanoo ;) :)
Onnea kaikille tähän kuuhun : D
Odottelen tässä iltavuoroon menoa ja kun lapsenkin vein äsken hoitoon niin kuinkas ollakaan eksyin tänne nettiin : D
Mitäs RAITIKSELLE kuuluu? Huomennakos se testipäivä on edessä?!
Mulla pp2 :) eli ihan alkuvaiheessa jännitys. Menee ihan kokemuksella, ei oikeesti edes jännitä. Olossa ei mitään mainittavaa, paitsi tässä kierrossa maha ei ole ollut niin kipeä kuin aiemmissa :D :D :D Huomenna alkaa Terolutit, joten eiköhän se ilmapallo-olo kerkeä vielä tulla : /
Mitäs muut?
Huomenna olisi pp 14 ja verikokeen olen varannut aamuksi klo 9.10. Pitihän sitä toki käydä Aconin kasettitesti ostamassa, että saa heti aamusta kokeilla jos ei malta odottaa.. ;o)
Raportoin huomenna lisää!
Muut ovat taitaneet siirtyä jo seuraavaan pinoon..
Raitis
Mun on pitänyt kysyä, että miltä se irtoaminen maallikon silmään näytti??
R.
Ihana vapaa viikonloppu tiedossa :)
RAITIKSELLE tsemppiä ensi kuuhun, harmi kun nega tuli :( Onko menkat jo alkanut vai voisiko olla mahdollista että ei vaan näkyisi vielä? Mikä sinun vointi on? Siitä munasolun irtoamisesta joka näkyi ultrassa.. en mä olis sitä edes itse tajunnut, mut kun hoitaja ja lääkäri selittivät niin sit tajusin mitä tapahtuu.. eli kun ne ultras munasarjoja niin se iso rakkula mikä siellä näkyi alkoi mennä sillei hassusti kasaan (litistyä) :)
Multa otettiin myös veritesti, joka sekin puhdas nega. uusi kierto saisi jo alkaa eli toinen inssi tehdään perään. Olo on paska ja itkuinen. Unta vaan palloon nukahtamislääkkeellä.
Hei! Sama olo mulla kuin Raitapaitaisella. En ole aiemmin täällä käynytkään sen kummemmin mutta nyt alkaa olla pakko. Yritystä 1,5 vuotta miehen kanssa, ikää mulla 32vee. Yksityisellä käyty tutkimukset läpi, kummassakaan ei muka mitään vikaa. Mulla vaan limakalvo aavistuksen liian ohut, mutta ei kuulemma haittaa. Joo eipä. Kierto heittelee 24-29 päivää, nykyään se on enemmän tuota 24 pvää. Sillähän luulin, että koska nyt on jo kp26, että olisi vihdoin tärpännyt. P*skanmarjat, kyllä ne menkat taas tänään alkoi. Kyllä ottaa hermoon. Kavereista pari on onnellisesti raskaana, synnyttävät ihan kohta. Huomenna pitäisi mennä toista näistä katsomaan - voi luoja miten mä sen kestän?! Mies ei suostu menemään ainakaan vielä koeputkeen, se oli meille kuulemma ainut sopiva hoitomuoto. Inssiä eivät suosittele koska " te osaatte sen itsekin" . Että mistä mua rankaistaan näin? Miks tää ei IKINÄ onnistu? Pahinta on, että kukaan ei oikein ymmärrä miltä musta tuntuu. Kaikki vaan vähättelee että kyllä se siitä. Tuntuu, että ei oo ketään kelle jutella. Joillain kavereista on lapsia mut jotenkin en niiden kaa jaksa tästä enää puhua. Oon ihan hajalla. Kohta joudun hakeutumaan jollekin shrinkille puhumaan tästä. Mä en tajua mitä hittoa mä olen tehnyt, että olen ansainnut tämän!!?
Sori tämä paatos mutta pakko johonkin purkaa tätä tuskaa. Toisaalta mulla on sinkkukavereita mutta en mä niillekään tästä viitti puhua, eihän ne ymmärrä. Tai ei niillä ole omakohtaista kokemusta tästä tuskasta. Täällä palstalla varmasti sitä kokemusta löytyy.
Auttakaa mua!
Tämä ketju nyt tosin hiipumassa kasaan kun lokakuun inssipiinailijat lopettavat toimintaansa mutta ehkäpä joku toinen pino voisi olla sullekin sopiva.
Itse kirjoittelen tuolla valmiiksi lapsettomissa, joka on pystytetty PCO:sta kärsiville mutta mahtuu sinne muitakin. =)
En tiedä onko se vähän tämä joulun tulokin joka herkistää ja negatiivinen inssitulos siihen päälle kun tuntuu taas niin pahalta. Onko vähän jopa koko palstalla havaittavissa normaalia enemmän apeutta lapsettomuudesta kärsivillä..?
Omaa napaa vielä vähän tähän ketjuun.. Ei näy menkkoja ei. Testit tosiaan perjantaina negaa ja nyt mneossa kp 31/pp 16. Alkaisivat nyt niin pääsis uuteen kierrokseen eikä ehtis kaapissa oleva Puregonkaan mennä ihan vanhaksi..
Raitis +1,5kg lohtusuklaista.... =/
Jos laskee yhteen inssin ja kolme-neljä ultrakäyntiä yksityisellä, mikä on kai ihan normaali määrä kun hormoneilla soluja kasvatellaan niin ne tekee Kelan palautuksien jälkeen n. 290e.
Siihen päälle tarvittaessa lääkkeet eli..
Clomi-purkki 60e
Puregon 300IU 175e (pieni määrä, riittää alle viikoksi)
Pregnyl irrotukseen 7e
eli koko homma jos halvalla pääsee on n. 530e.
Toki päälle tulee matkakulut, ovistestit, raskaustestit, lohtusuklaat, " palkitsen itseni uudella vaatteella inssin kunniaksi" -ostokset jne.. :)
Jos joku täällä kauppaisi esim. avaamatonta Puregonia ja minulla olisi tarvetta niin ostaisin heti edullisesti pois. *vihjevihjevihje*
Meillä kävi hyvä tuuri kun kaverini lopetti hoidot ja sain Puregonin häneltä ilmaiseksi.
t. Raitis