Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on viikon työpaikan kuntoremontissa Ikaalisten kylpylässä.

Vierailija
07.10.2007 |

Mä kökin täällä himassa ja pyöritän kotia. Onpa hauskaa..NOT. Minä sitä kylpylä-hieronta-jumppa-punttisali-täysihoitoa olisin tarvinnut.

Olenko kamala kun olen miehelle salaa kade? Miehelle olin kyllä iloinen ja kannustava, kun se tänään sinne lähti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viinaa menee...

Vierailija
2/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Ikaalinen on sellaisessa maineessa noin yleisesti että jos ei sieltä irtoa niin ei mistään. Siellä käyvät naisetkin " tansseissa" ja panolla ihan vaan parin päivän irtiotolla. Ja suu maireana takaisin. Näin teki parturinikin...

Vierailija
4/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa ei ole yhtään, päivän jokainen minuutti on suunniteltu etukäteen ja illalla kaatuu lähes kuolleena sänkyyn. Ei kuulema jaksa edes iltakaljalla käydä, saati sitten mitään muuta " ulkoilua" .

Oon nimittäin itse suunnittelemassa, että hakisin kuntoremonttia ja puhuin duunissa, miten sitten käyn tantsuissa ja ryyppään siellä, kun ei tartte perheestä välittää... Mut hyvin nopeasti pudotettiin maan pinnalle ja kerrottiin asioiden oikea laita=))

Vierailija
5/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ohjelmankin. Siinä ohessa ei jää kyllä aikaa kuin nukkumiselle.

Kuntoremontti on muuten tyky-toimintaa eli vain työntekijöille.

Vierailija
6/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos on tiukka ohjelma. Mutta en kyllä uskoisi mieheni pettävän mua, vaikkei olisikaan. Ei juuri edes viinaa ota. Ja oli ikävissään kun lähti, eli meillä suhde ja perhe-elämä kunnossa. Siksi olinkin niin itseinhoinen, kun olin kateellinen lomaviikosta.

Vierailija
7/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

16

Vierailija
8/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valaistus oli kirkas kuin päivällä. Ettei vanhukset kompastu jos intoutuvat pomppimaan. siitä ei saa synnin pesää tekemälläkään.

Vierailija
9/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kävi iltaisin paukuilla ja tansseissa. Siskon mies oli koko viikon ryypännyt ja halusi päästä heti uudestaan kun mahdollista.

Vierailija
10/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän on se, joka elättää perheenne. Eiköhän hänellä ole oikeus käydä kuntoremontissa?

Vierailija
11/11 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka päivänä oli lihaskuntotestit, enkä niiden jälkeen juurikaan pystynyt liikkumaan ;-)

Ei vaan, ihan hauskaa oli, ryhmässämme parikymmentä naista ja miestä. Touhuttiin kaikenlaista yhdessä, mutten ainakaan mitään erotiikkaan viittaavaa huomannut kenenkään toiminnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi