Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaverin neuvot ärsyttävät!

Vierailija
28.10.2008 |

Ystäväni mielestä on outoa että pidän myös 5-v tyttäreni kotona kun olen vauvan kanssa kotona ja hän kommentoi tätä tosi usein että tarha olisi parempi vaihtoehto kun en ole lastentarhanopettajakaan. Tämä tuntuu tosi tosi ärsyttävältä koska tälläiset ovat perheen isoja päätöksiä ja taatusti mietittyjä. Aivan kun ystäväni ei oikein luottaisi älyyni (tajuan kyllä että tuon ikäinen tarttee kerhoja, harrastuksia jne ja niissä ollaankin).Olisiko syynä että hänen oma yksivuotiaansa on tarhassa ja siksi hän ei muuta vaihtoehtoa näekään....

Lisäksi kommentoi mun huonoja välejä anoppiin että ei ole reilua miestäsi kohtaan jos et mene anoppilaan. Tätäkin ongelmaa on kyllä kotona mietitty ja tajuan kyllä olla oikeudenmukainen siinä mielessä että anoppi saa tavata lapsenlapsiaan niin paljon kuin haluaa vaikka minulle on ollutkin tosi ilkeä

Myös raskauskiloista eroon pääsyssä kaveri patistelee. Tiedän kyllä että pitäisi laihtua ja miten se tehdään ja siksi EN KAIPAISI NEUVOJA.

Jakavatko teidän ystävänne teille neuvoja tämäntyyppisissä asioissa ja ärsyttääkö se teitä?Tuntuu että itse pidän enemmän ihmisistä jotka pitävät huolta omista asioistaan eivätkä jaa neuvoja joita ei ole kysytty....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttäisi moinen. Olet fiksu kun pidät viisivuotiaasi kotona : ) samoin suhteesi anoppiin : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi