Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mika tassa meni vaarin? Meidat kutsuttiin 40-veesynttareille ja sankari itse sanoi etta " ei sitten mitaan kravatteja vaan laittakaa jotain rentoa paalle" .

Vierailija
06.10.2007 |

Miehellä oli siistit farkut ja kauluspaita, mulla farkkuhame, korkkarit ja kietaisupaita. Kun päästiin juhlapaikalle, todettiin että pari muuta oli pukeutunut johonkin muuhun kun tummaan pukuun tai jakkupukuun tai pitkään leninkiin. Siis oliko tää joku vitsi meille, eikö kukaan muu noudattanut pukukoodia vai oliko tuo heidän käsitys rennosta pukeutumisesta? Vieläkin harmittaa, kun tuli heti sellainen olo että me ei haluttaisi pukeutua toisen juhliin asiallisesti. Isännällä itselläänkin oli sitten kuitenkin puku päällä, en tajua...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kravattinsa kotiin. Ja ehkä sankarille tuli viime hetken kramppikuume, tai äiti tai vaimo pakotti laittamaan puvun.

Vierailija
2/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin 50v synttärit oli heidän mökillään ja sanoi minulle että pukeutukaa rennosti ei pukua. Kun mentii juhliin, tuntui että oltii alipukeuduttu vaikka siistit vaatteet oli päällä niin monella oli tosiaan puku päällä ja itse sankarillakin juhlamekko päällä!!! En tiedä mikä sitten mielen muutti, mutta oli se vähän noloa mennä alipukeutuneena, kun olisi selvästi pitänyt juhlavaatteet laittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutunut kuin vieraansa. Eli jos joku tulee ilman kravattia, ottaa isäntä kravattinsa pois. Etenkin jos kutsu esitetty noin. Isäntäväeltä tolloa käytöstä.

Vierailija
4/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tosiaan koko 100-päisestä vierasjoukosta varmaan 4-6 hlöllä oli jotain selvästi " rennompaa" . Teki mieli mennä sanomaan kaikille, että kun meille sanottiin että nimenomaan ei pukua tai juhlahepeniä. Ja kun isäntäparikin oli puku päällä, niin tuli ihan sellainen olo, että olenko mä näin huono ymmärtämään kuulemaani. Jos isäntäkin olisi ollut farkuissa, olisi ollut paljon parempi fiilis. Nyt tunsi mokanneensa ihan total. Ja onneksi juhlissa oli valokuvaaja ja videokamera...

Vierailija
5/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydettiin pelkkää korttia ja lahjoitusta tiettyyn hyväntekeväisyyskohteeseen.

Olimme ilmeisesti ainoita jotka ko toivetta noudattivat. Hävetti tosissaan mennä juhliin pelkän kortin kanssa kun kaikilla muilla oli isot lahjat jotka ojennettiin juhlapuheiden kera...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä