antaisitko lapsesi (8-vuotias) leikkiä lapsen kanssa, jonka isä on vankilassa?
Kommentit (4)
Olethan sinä aiemmin haukkunut vaikka kenet usean lapsen äidit.
RisaMaya:
ja ihan täyspäinen on minustakin (ja ystävästäni myös) tullut. Olin tuolloin 5-7 vuotias, en tarkalleen muista, mutta ei asia mitenkään lasta mietityttänyt. Ainoa asia mitä muistan tuolloin pohtineeni oli se, että millä ystäväni isä tulee vankilasta kotiin. Oma auto kun oli kotona.
ja vähän vankeuden syystäkin. Jos on huumediileri ja hima epäilyttävä, niin sori, en anna.
Vaikka isän vankilassaolo ei varmastikaan ole lapsen syy, minun velvolisuuteni on huolehtia ettei lapseni joudu huonoille vaikutuksille alttiiksi. En halua lastani esim. ympäristöön, jossa rikollinen toiminta on millään tavalla hyväksyttyä tai mahdollisesti joutuu tekemisiin huumeiden käyttäjien kanssa. Tiedän, etten tällaista pysty koko lapseni elämän ajan estämään, mutta niin kauan kuin pystyn aion sen tehdä.
ja ihan täyspäinen on minustakin (ja ystävästäni myös) tullut. Olin tuolloin 5-7 vuotias, en tarkalleen muista, mutta ei asia mitenkään lasta mietityttänyt. Ainoa asia mitä muistan tuolloin pohtineeni oli se, että millä ystäväni isä tulee vankilasta kotiin. Oma auto kun oli kotona.