Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinähattujen la-su

06.10.2007 |

Huomenta kaikille!

Ja tervetuloa uusille ja joku onnellinen pääsi odotus puolelle, suuresti onnea hänelle!

Täällä oli monta talonrakentajaa mukana matkassa. Myös meillä on projekti meneillään, tällä hetkellä on kattopaneeleiden laitto ja kosteiden tilojen vesieristys ja laatoitus menossa, joten me ollaan (=minä olen antanut työmiehille ehdottoman takarajan ;-) päätetty päästä muuttamaan viim. joulukuun ekalla viikolla. :-)

Millasia taloja teille tulee? Meille tulee Jukka talon aika perusmallinen ratkaisu n. 130 neliötä. Sopivan kokoinen siis meille, jos vaikka vielä tämä yrityksen alla oleva toinen lapsi joskus tulisi joukkoon. Niin ja oman huoneen pystyy rakentamaan, jos vaikka sattuisi kaksoset tulemaan. :-)

Myös meillä mies rakentaa taloamme myöhään iltaan, joten väsymystä on ilmassa, mutta mä olen ratkaissut sen siten, että mä herätän sen aamulla vartin ennen kellonsoittoa ja hommaillaan silloin. ;D Itse asiassa mä olen itsekin iltaisin niin väsynyt (jostain kumman syystä?), etten millään jaksa pojan nukutushommien jälkeen alkaa sänkyhommiin. Me yritetään pupuilla noin kahden kolmen päivän välein, koska mullahan ei ole vielä tietoa tosta mun kierrosta, koska menkkoja ei ole näkynyt pillereiden lopettamisen jälkeen. Viime pe tein testin ja se oli nega ja nyt päätin, että teen seuraavan testin ensi pe, jos täti ei tule ennen sitä.

Hyvää viikonloppua ja nauttikaan ihanasta syksyisestä kelistä ja luonnosta!

Jonskuponsku yk 1 tai jotain

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alkoi vuoto ja on RUNSASTA eli sepä siitä sitten. Kp 2 täällä elellään. en tiedä miten jaksan kirjoitella, kun mieli on maassa ja en tiedä milloin sieltä jaksan nousta ;(

Vaikka alussa olinkin niin silti se sattuu. Varsinkin, kun on kauan toivottu toinen lapsi eikä tietoa siitä milloin seuraavan kerran tärppää.

-surullinen mangu-

Vierailija
2/17 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on vapaapäivät! Aloitin ma uudessa työpaikassa ja oli aika rankka viikko. Vähän pyörii työasiat nytkin mielessä väkisin, vaikka yritän olla ajattelematta. Mulla oli oviskipuja (?) to kp 10. Pupuilua oli heti kivun jälkeen ja tänä aamuna.. En oo alkanu tikuttelemaan, mut ajattelin et jos ei ala tärppiä tulemaan ni voisin mielenkiinnosta testailla, missä vaiheessa mulla se kipu tulee. Olis se niin ihanaa saada pieni käärö. Eilen kummipoikaa hoitelin ja tuntu et vois maito alkaa herumaan..

Tsemppiä kaikille " yritykseen" ! Ja rakentajille: eiks oo ihanaa sit, kun saa uuteen kotiin pienen tuhisijan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava ilma on ulkona, toivottavasti ei rupea satamaan....pitäisi tänään alkaa maalaamaan autotallin paneeleita...olin eilen 9 tuntia töissä ja heräsin jo ennen klo 5.00, joten olin aivan poikki jo 17.00 kun mies tuli kotiin...lähtivät sitten tontille 18.0 aikoihin, mutta en ruvennut maalaamaan enää kun 19.00 aikoihin rupeaa jo pimenemään, joten siivoilin hieman tontia asennusmiesten jäljiltä.....ei niitä kyllä yhtään kiinnosta pitää toisten työmaata siistinä, heitetään karkkipatukat ja tupakanaskit ja tumpit pitkin pihaa....hieman ärsyttävää.

Meillä ei onnistu toi aamuinen touhuilu....yksi syy on se, että meillä menee miehen kanssa aika paljon ristiin työvuorot ja se on niin hemmetin aamuäreäkin...toinen syy on se, että appiukko likimiten asuu meillä ja se on hereillä aina about 5.00 aikoihin jo, joten ei tarvitse haaveilla edes aamupupuilusta......

Unelma08 kp 25/44 ??

Vierailija
4/17 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se JonskuPonsku kun kyseli millainen talo tulee......meille tulee yksitasoinen tiiliverhoiltu taolo,jossa huoneistoala on 156 m2. Sinne on tulossa vierashuone, josta sitten tulee tälle kolmannelle joskus huone, jos sellainen tuhisija joskus saadaan. Ja meillä on Omatalo eli K-raudan talo.

Unelma08

Vierailija
5/17 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonskuponsku: Meille tulee ite suunniteltu ja pitkästä tavarasta tehty n 150neliöinen puutalo. Huone ois siis myös pikkukolmoselle =)

Sisäseiniä levytetään tällä hetkellä. Mä siis haaveilen joulusta uudessa kodissa,mutta nähtäväksi jää. Ja todentotta meillä myös hyvin hiljaista iltasella tuolla peiton alla.

Eipä näytä onnistuvan mun suunnitelmat,kun ajattelin etten täällä juurikaan lukemassa kävisi,mutta niin sitä vaan päivittäin täällä vierailee (useita kertoja).

Mukavaa viikonloppua kaikille!

pupu 6/30-35 yk

Vierailija
6/17 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovin pahoillani :(((( Mutta parempaa onnea seuraavalle kerralle <3 Täällä otan sinut mukaani ja yritämme uudestaan kun myrsky laantuu ja mieli paranee :)

Lastwish kp3/22 yk10

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
7/17 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä tästä päivä päivältä mee parempaan. Pitää jaksaa porskuttaa eteenpäin!

-mangu- kp2/40-42

Vierailija
8/17 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille!

Olin lasten kanssa katsomassa uimahallilla pellehyppyjä, olihan lapset innoissaan! Hyvä esitys oli kaikenkaikkiaan. Mukava tehdä viikonloppuisin jotain normaalista poikkeavaa kun kaikki aika tuntuu menevän tontilla. Meillä maalarit kitannu seinät, jatkavat ensviikolla. Muurari tulee maanantaina muuraamaan takkaa, timpuri alkaa laatoittamaan pesuhuonetta ja saunaa. Sitten kattopaneelit, parketit, kiintokalusteet jne. joten marras-joulukuussa pitäis päästä muuttamaan. Niin talo on ykskerroksinen n. 130 neliöö Teri-Talojen paketti omien piirrustusten mukaan.

Pahoittelut mangustille! Jospa se nyt tästä kierrosta onnistuis, meillä on nuo syksyiset tuulet puhaltamassa plussatuulia!

ON: koska kierron pituudesta ei vielä tietoa pitää peittoja heilutella tasaisesti kunhan miehen selkä kestää.

Hyvää viikonlopun jatkoa!

UudentuvanJussi kp 11/? yk 1

Vierailija
9/17 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin tänään joukkoonne, täti saapui paikalle.

Mangustille suuret pahoittelut!!!

AnniHelen@ kp1/~25 yk9

Vierailija
10/17 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän uskaltautua taas tässä kierrossa pinoutua. Viime kierron pidin palstailusta taukoa, kun toukokuisista tippuminen suurien toiveiden jälkeen otti aika koville. Mutta nyt taas uudella innolla mukana. :)

Mangusti: Sydämelliset pahoittelut ja lohdutushali! Onneksi seuraava kierto voi aina olla juuri se kierto, josta oman vaavin saa syliin asti.

dharmian kp1/27 yk5

Vierailija
11/17 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia-vanhoja pinoutujia on tullut, ainakin dharmian ja AnniHelen - pahoittelut tippumisesta mutta samaan hengenvetoon ihan järkyttävästi tsemppiä uuteen kiertoon!

mangustille lohdutushalit ja päivä päivältä piristystä uuteen yritykseen.

Siellä oli iiik:llä uusi työpaikka - onnea siitä ja jaksuja kovasti!

Sitte ).(

Täällä mentiin vissiin oviksen aika justiin ohi. -Vissiin- sana siksi, että koskaan mokoma ei ole ollut noin kivuton :0 Yleensä alkaa alamahan särky joka kestää viikon huipentuakseen yhteen toudella kipeeseen päivään - nyt juili ehkä kahtena päivänä ja yhtenä pvänä huomasin limat - ei mitenkään järisyttävän runsaasti, mutta niin että kyllä helposti huomasi...

Tikutan mielenkiinnosta toista kiertoa ja oireiden vähyydestä päätellen luulin ettei tuu viivan hajuakaan, mutta kp12 tuli vahvempi viiva kun edell. kierrossa ollenkaan, joten, ei nekään vissiin mee käsikädessä...

Mies oli saikulla koko loppuviikon ja lakanat on hyvin rypistelty ;))) Alko vaan mietityttään, että kun perjantaina sain sen vahvimman viivan (ja perjantainaKIN aamusella tuli puuhailtua) ja sitten justiin lauantaina meni ilta kaikessa muussa touhotuksessa ettei sitten jaksettu millään harrastaa silloin... toivottavasti perjantaista simpat oli lauantaihin asti " kytiksellä" jos vasta tällöin olikin se tärkein hetki... Lauantaina kyllä sitten o-testiin tuli vain viivasta " haju" ... joten...nähtäväksi jää ja toiveita aletaan taas kasaamaan (lue...Oireita... ;) jäähallin kokoiseksi kasaksi!!

Ulkona ei sada, vaikkei paistakkaan, mutta eiköhän se sillon ole lenkin paikka!

Pirteitä syyspäiviä ja yhtä pirteitä miehiä myös!!!

JOKO RIZZA MUUTEN TESTASI?? vai kurvasko kunnon täti... :?

KirVi72, kp14/26, yk5

Vierailija
12/17 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vaan nuo kuukautiset! Tajuais tuo akka pakata kamppeensa ja häipyä seuraavaksi 9 kuukaudeksi!! heh.

Ja seuraavan kerran testaan vasta, jos vuoto on 2 viikkoo myöhässä!! Nyt on periaatepäätös tehty. Eipähän tuu pettymyksiä, ainakaan näin kovia. Muistuu niin elävästi mieleen ne toistuvat pettymykset, joita koin esikoisen yrityksen aikaan (1,5 vuotta).

Olipahan omanapaista. Ei oo kummempaa raportoitavaa, kun näin alussa mennään ja piiiiiiitkä aika vielä, kun jotain alkaa tapahtumaan.

-mangu- kp3/40-42

Vierailija
13/17 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipuin kesäkuisista juuri tänään. Vielä ei ole kunnon vuoto alkanut, mutta olen varma, että menkat alkaa kun lämmöt tippui tänään. Ja ei päästy hyödyntämään ovistakaan tässä kierrossa.

Mutta nyt vaan taas lippu korkealle hyvät naiset! =) Ei sitä auta kun vaan yrittää.

Laskeskelin äsken, että seuraava ovis sattuisi juuri viikonlopuksi, jee! En jaksa houkutella miestä petiin viikolla. Tai siis on hankalampaa. Kunhan ei nyt sitten saisi päähänsä, että lähtee isompien lasten kanssa juuri oviksen ajankohtana mökille.

magusti: Juu,täällä on myös päätetty etten mitään testejä tee monta päivää ennen kun menkkojen pitäisi alkaa. Kyllä se on vaan niin stressaavaa! :/

Esikoinen on syntynyt heinäkuussa eikä minulla ole mitään sitä vastaan, että kolmas syntyisi samassa kuussa. Niin no, aika lämmintähän silloin on, mutta yöt on ainakin aika valoisia ja illat, ja muutenkin siis.

Miehellä on ensi vuoden kesäkuussa isommatsynttärijuhlat, joten jos nyt raskaudun tästä kierrosta, niin iso vatsa pystyssä siellä olen. :)

Hyvää sunnuntaita! =)

Vierailija
14/17 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Haahuissa olen naputellut mutta tuntuu olevan välilä yksin puhelua, täällä tuntuu olevan mukan vilkasta.

Vauvakuume on hirmuinen, keskeytynyt keskenmeno elokuun lopussa oli tuskallinen henkisesti ja vielä siitä kipuilen ja mieli matalalla. Puolivirallisesti yriteltiinkin jo enenne ekoja menkkoja mutta nyt alkaa virallinen yritys kierto. Kunhan nää Niegara menkat loppuisivat.

Opettelin kohdunnupukan tunnustelua ja jäi mietityttään että onko ovulaatio heti kun se pehmenee vähän vai sittenkun se vähitellen on kadonnut lähes kokonaan tunnustelemattomiin?

T:Vacsuli

kp 3/28-36, yk 1 virallisesti

Vierailija
15/17 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi täältäkin suuri hali _mangusti_lle! Muuta en osaa sanoa, kuin kovasti tsemppiä tähän kiertoon!

Täällä myös mennään alkukiertoa, kun niin pitkät kierrot on. Aivan kummasti vaan käyttäytyy lämmöt, kun nousivat eilisestä 36,22 -> 36,74 täksi aamuksi. Vaikka niinpä ne lämmöt hyppivät viime kierrossakin ihan miten sattuu...

Nyt pitäisi vaan saada tilattua ajoissa ne ovistestit, että pääsee sitten testailemaan. Minkähän verran niitä nyt taas sitten joutuu hankkimaan, kun se 10 kpl pkt ei ihan riitä, jos testaa kp20 alkaen ja ovis tulee vasta kp30 jälkeen... Pitänee ottaa varmuuden vuoksi se 20.

Talokeskusteluun voin heittää vain sen verran, että täällä vasta haaveillaan omasta, nyt asustellaan toistaiseksi kohtuu uudessa paritalossa. Kylläkin jo tämän asunnon sisustuksen päättämisessä ym. uuteen taloon liittyvissä asioissa meni hurjan paljon aikaa, vaikkei itse edes tehty mitään. Joten takuulla on rankkaa, jos vielä itse (tai siis yleensä ainakin mies) osallistuu rakentamiseen...

Plussatuulia kaikille sekä oviksen, että sen itseasian, eli raskauden suhteen!!! ++++++++++++++

- Salsatar kp9/42 yk3

Vierailija
16/17 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä testasin perjantaina töitten jälkeen puhtaan negan. Ja päivän kestävä vuoto oli, sillä sen jälkeen on vain tullut runsaasti limaa (sori kuvaukset!). En tiedä, mitä ihmettä tämä on, mutta raskaana en ole. Tutkimukset alkavat puolentoista viikon kuluttua, joten jos siellä saisi jo jotakin vastauksia.

Rizza kp 6/38-47

Vierailija
17/17 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis minun vanhempien luona. Väsymys on jostain syystä hirmuinen, liekö vielä univelkoja kun muksut oli vasta kipeinä ja valvotti öitä!

Mulla ovis oli tikkujen ja oireiden mukaan viime viikon lauantai, mikä oli mun kierroille aika aikaisin (kp21/35-50). Peittoja tuuleteltiin ahkeraan... Nyt sitte yritän olla kasaamatta itselleni raskausoireita; alamaha on kyllä turvoksissa, rinnat vähä aristaa, väsy, vilu... Mutta nehän voi olla oireita jostain ihan muustakin... Yritän myös piinailla mahdollisimman pitkään, ettei tarvis turhaan negaa testailla.

- Mimmi75; kp28/35-50, DPO8, yk1