Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muiden lapsilla järkkyjä elukan syömiä kasvoissa ??

Vierailija
05.10.2007 |

Meidän 5v nakutettu kasvoista, ku vissiin jotkut ötökät syöny koko otsan, korvan taustat ja niskan =(

P-koti ihan metän vieressä meinaa meillä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli lapset saaneet ilmeisesti hyönteisten puremia naamaan pihalla ollessaan ja hoitajat olivat säikähtäneet ja soittaneet terveysasemalle.

Vierailija
2/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ötökät ne noi syö tähän aikaa, hyttysiäkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla lapsilla naamat kuin murrosikäisillä.

Vierailija
4/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja patit olleet jo kaksi viikkoa! Jotkut äidit päiväkodissa katsovat pitkään, luulevat varmaan vesirokoksi ;)

Vierailija
5/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo maarukan pk kysees.

itse epäilen mäkäräisen syömiks jälkiä.

t ap

Vierailija
6/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia on meidän lapsen kasvoissa ollut pari viikkoa ja hoidossa luultiin jo rokoksi!

Vierailija
7/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehtuneen näköisiä kuin pieniä rakkuloita osa, toiset taas ihoa vasten ISOJA punaläiskiä. Jos ei ois vesirokko sairastettuna, epäilisin varmaan sitä

t ap

Vierailija
8/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä esikko herkempi iholtaan sitten.

mene ja tiedä

t ap

Vierailija
9/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puhun polttiaisita kun en muutakaan ole keksinyt . Ovat vähän pienempiä ötököitä kun mäkäräiset , mutta ovat kiinnostuneet vain " karvoituksen " reuna-alueista , kutan hiusraja , kulmakarvat jne . Puhun polttiaisista siksi että purema tai mikä se onkaan aiheuttaa samanlaisen tunteen kuin kusiaisen purema eli polttaa . Muistan tämän ötökän jo omalta nuoruusajalta eli n 20v sitten .

Vierailija
10/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä valaisi mua ainakin hyvin =)

t ap

Vierailija
11/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ötököiden uhriksi :( semmoisia kirkkaanpunaisia täpliä tulee, pihalla lentelee niinkuin mäkäriä muttei ole niitä, kaupungissa asutaan tosin metsä lähellä!

Vierailija
12/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse puhun polttiaisita kun en muutakaan ole keksinyt . Ovat vähän pienempiä ötököitä kun mäkäräiset , mutta ovat kiinnostuneet vain " karvoituksen " reuna-alueista , kutan hiusraja , kulmakarvat jne . Puhun polttiaisista siksi että purema tai mikä se onkaan aiheuttaa samanlaisen tunteen kuin kusiaisen purema eli polttaa . Muistan tämän ötökän jo omalta nuoruusajalta eli n 20v sitten .

Vierailija
13/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla lapsilla otsat täynnnä kummallisia pilkkuja. Itsekin näitä ihmetellyt!

Vierailija
14/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöllä otsan rajassa nauharykelmä punaisia " puremia" , näyttävät hiukan hyttysenpuremilta, mutta eivät ole ihan niin koholla. Päiväkodin täti sanoi, että heidän tytöllään oli keväällä samanlaisia ja lääkäri sanoi, että ovat lintukirpun puremia. Eivät ole vaarallisia, häviävät itsestään ja hydrokortisoni auttaa kutinaan. Googlatkaa lintukirppu, jollain sivulla oli kuvakin näppylöistä.

Vierailija
15/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hiusraja on järkyttävien paukamien peitossa.

Vierailija
16/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla lapsella otsassa monta, samoin lapsilla joita työssäni hoidan.

Useat käyttäneet lapsiaan lääkärissä noiden pistosten (puremien?) takia.

Vierailija
17/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tutustin tahän ötökkään tosiaan n 20v sitten mökkiolosuhteissa järven rannalla . Sen jälkeen olen huomannut näitä iljetyksiä syksyisin milloin enemmän ja milloin vähemmän . Ilmeisesti sääolosuhteet yms. vaikuttavat esiintymiseen . Ja nyt niitä on taas jostain syystä enemmän . Kai ihan vaarattomia ( niinku itikat yms ) , mutta inhottavia jälkineen .

Vierailija
18/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei tule näppylöitä, vaikka lintukirppu purisikin, vain niille, jotka ovat allergisia kyseisen ötökän puremille.

Vierailija
19/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitykseni mukaan lintukirput aiheuttavat jalkiä ja puremia joka puolelle kehoa ? Lintukirput elävät käsitykseni mukaan myös sisätiloissa , joissa nä eivät elämää häiritse . Oikaise jos olen väärässä . Nämä ötökät kiinnostuneet vain karvoituksen ympäristöstä .

Vierailija
20/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos lintukirpuista kyse ja vain herkimmät reagoivat ... Kallistuisin mielummin näiden polttiaisten kannalle itse .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi