Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenellekään muulle käynyt niin että lapsen kaverin äiti ei pidä teistä ollenkaan?

Vierailija
05.10.2007 |

Sitten seisotaan pihalla tuppisuina eikä se toinen puhu oma-aloitteisesti mitään ja huutaa mun lapsille. Joskus tölväisee mullekin jotain ilkeätä kommenttia päin naamaa. Ja jos suivaantuu mulle niin raahaa lapsetkin heti sisään. Lapset ovat siis niin pieniä etteivät vielä ulkoile ilman aikuista.

Mitä tekisitte ko. tilanteessa? Vähentäisitkö lasten leikimistä yhdessä ja hankkisit lapselle muita kavereita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei minusta ole pakko vääntää ystävyyttä silloin kun se ei luontevasti suju. Itse en edes lapsen takia jaksa yrittää ystävyyttä sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa ei vaan synkkaa tai jotka vievät minulta henkisesti enemmän kuin antavat.

Isommat lapset 3-4v alkaen voivat toki tuoda kavereitaan meille kylään ja saavat itse käydä kylässä kavereiden luona vaikken heidän vanhemmista pitäisikään (jos siis perhe on kunnollinen).

Vierailija
2/11 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on vain epäsosiaalinen ja huonolla luonteella varustettu

Kyllähän nyt aikuisten ihmisten pitää osata tulla kaikkien kanssa toimeen

Ehkä hän on vähän hermoheikko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskotko tupakkaa posket lommolla lasten leikkipaikalla? Annatko lastesi terrorisoida muit?

Vierailija
4/11 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tupakkaa en polta ja lapseni ovat kilttejä jopa ujoja.

Vierailija
5/11 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisena akat aina kiukuttelee sille kenelle ne on kateellisia

Vierailija
6/11 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ovat aika hirveitä, usein aika keskenkasvuisia, sanon vaikka itsekkin nainen. Usein tälläisten lapsista tulee mallin kautta epäkohteliaita lapsia ja uskokaa pois niitä riittää.

Vierailija
7/11 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu luultavasti siitä, että oon teiniäiti, joka on eronnut ja nyt elän uusperheessä. Useimmat näistä nirppiksistä on paljon mua vanhempia ja niin olevinaan, että en tunne mitään menettäneenikään. Ärsyttää vaan omien lasten puolesta, kun aikuiset kohtelevat heitä huonosti mun takia.

Vierailija
8/11 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa

Vierailija
9/11 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan loppuu ininä

Vierailija
10/11 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pihassa tietynlainen mammakerho, ja voin kyllä sanoa, että niistä kukaan ei tykkään minusta. Lapseni parhaan kaverin äiti kuuluu tuohon " kerhoon" , on kyllä päällisin puolin ihan normaalin ystävällinen, mutta jotenkin meidät aina dissataan niiden yhteisistä jutuista, joita ne pihassa järjestää. Lapsikin on jo huomannut tämän ja itkeskeli kesällä kun pitivät pihajuhlia, synttäreitä ym. taloyhtiön grillipaikalla ja meitä ei oltu kutsuttu.

Varmasti omaa syytäkin, olen kyllä yrittänyt, mutta aina siinä käy niin, että ennemmin tai myöhemmin ne ei enää huomaakaan minua ja nyt näyttää siltä, että alkavat sorsia lastanikin :(

Vierailija
11/11 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen syvällisempää ystävyyttä tahdo tehdä. Mutta jos ei niin ei. Taidetaan yrittää järjestää sitten lapsille jostain muualta ikäistään seuraa, jos kerran tuolle äidille ei edes seura kelpaa.

ap jälleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi