tunnetko ketään HIV positiivista?
Kommentit (10)
Se ihminen kuoli tosi nuorena, parinkympin hujakoilla. Viettikin kyllä aika rankkaa elämää, ettei sen puoleen hirveästi ihmetyttänyt.
tiedän huhu puheitten kautta muutaman miehen kellä on, kun ovat sivu suhteessa tartuttanneet seuruetelu kumppaniinsa, siis myös perheet näillä miehillä on ja lapsia kanssa.
3. vastaa yritys 2 :)
Eli saanut ekasta yhdynnästä (homomies), AIDS vaiheessa ja kaikki mahdolliset lääkkeet kokeiltu, viimeinen yhdistelmä menossa ja auttajasolut lähes nollassa. Aika huono tilanne siis :( ikää ystävälläni alle 40v
mustan muusikko miehen josta oli paljon mediassa, tartutti kuitenkin vaan yhden naisen vaikka sanoi ( ja siitä puhuttiin) hänellä oli satoja seksikumppaneita..
Minä luulen että se tautikin oli hänellä ja ympäristöllä paljon kauemmin tiedossa mitä virallisesti sanottiin.
Vierailija:
mustan muusikko miehen josta oli paljon mediassa, tartutti kuitenkin vaan yhden naisen vaikka sanoi ( ja siitä puhuttiin) hänellä oli satoja seksikumppaneita..
Minä luulen että se tautikin oli hänellä ja ympäristöllä paljon kauemmin tiedossa mitä virallisesti sanottiin.
Saannut huumeruiskusta luultavimmin.
Tunnen yhden, tosin jo AIDS vaiheessa ja viimeinen lääkeyhdistelmä menossa :(