Lingon & Blåbär -vaatteista
Apua! :) Olen menossa huomenna päivällä parhaan ystäväni luokse Lingon & Blåbär -kutsuille ja hirvitys iski, kun kävin alkuviikosta nettisivuilla katsomassa mallistoa. Siis lähinnä hintataso hirvitti, eikä oikeastaan mallit ja värit muutenkaan kolahtaneet. Jotain kuitenkin -pitää- ostaa ja kyselenkin nyt, että millaisia kokemuksia noista vaatteista on yleisesti ollut? Muistan lukeneeni huonojakin kokemuksia joistain niistä, mitä kannattaa ' varoa' ja mitä raaskisi ostaa? Onko esim. sukat olleet hyviä? Puuvillapaidoista en kyllä maksa yli 30e :/
Tiina
Kommentit (5)
Kyllä pitää, ei sitä kehtaa kutsuille mennä ilmankaan.. Vanhoja pinoja löysin ja noita housuja tuntui monet kehuvan, ne on nyt harkinnassa. Onko se punainen oranssiin menevä vai näyttääkö vaan kuvissa? Sitä yhtä mekkoa katselin.
olleet laadukkaita. Eli ne missä kuviointi on siis kudottu sukkiksiin. Perussukkikset on niitä yksivärisiä. Puolipoolot ja nuo David-housut sekä bootlegsit ovat laadultaan myös tosi hyviä. Mua ahdistaa L&B vaatteissa nimenomaan niiden hinta, kun lähes samalla hinnalla saa sit jo Legonkin vaatteita !!! L&B syksymallisto ei tosin (onneksi) ollut nyt ollenkaan mun makuuni :) joten saa jättää kutsut pitämättä...
Mutta jos kehua pitää niin meillä on L&B vaatteita melkein pelkästään sisävaatteina (myös POP ja joku muu löytyy) Ja niitä perstään päivästä toiseen 60 asteessa..... Tahrat lähtee ja vaatteet on todella pitkään uuden näköisiä...... En todellakaan usko että vuoden vanha henkkamaukkapaita jota on pesty kymmeniä kertoja menis enää kylävaatteesta.......
Mutta kaikki lasten ohuet colleget ja bootlegsit on todella hintansa arvoisia... Niin ja sukat on parhaat mitä meillä tällä hetkellä on.
Ja puolipoolot ovat loistavia aluspaitoja talvella varsinkin tässä kylmässä talossa.
Usein myyjällä on myös alekori mukana jossa edllisen mallin vaatteita alessa ;)
olin viime vuonna samassa tilanteessa. Kaikki vaatteet olivat aivan törkeän kalliita. Ostin ensimmäisillä kutsuilla mustat tightsit, sillä mustia trikoovaatteita on tosi vaikea löytää pienille lapsille. Oli ihan hyvä ostos. Toisella kerralla ostin merinovillaisen pipon ja se oli kyllä kelpo ostos. Se menee 2vee pojalle ja isällekin, niin että käyttöikää sille varmasti tulee. Ja pipo vaikutti todella hyvälaatuiselta.
Mutta jos välttämättä haluat osta puolipoolo. Ovat kyllä hintansa väärti. Nämä eivät ole yhtä reilua mitoitusta kuin muut L&B:t eli ota samaa kokoa kun lapsesi käyttää muutenkin. Myös David-housut ja Bootlegit ovat todella hyviä perusvaatteita.