Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden lapsilla on paljon leluja?

Vierailija
04.10.2007 |

Miten on mummolassa tai matkoilla? Raahaatteko lelukasseja mukananne, onko mummolassa myös valtaisa tavaramäärä?

Meillä on kesämökillä ja mummolassa ja matkoilla minimivarustus aina mukana. Lapset ovat tottuneet siihen, ja eivät edes kaipaa mitään.

Tekevät lelut itse luonnosta, ja mitä kekseliäimmistä asioista. Ihan pelkästä kivikasasta tai hiekkakasasta riittää hirmuisesti iloa. Sisällä riittää myös hyvin vähäiset lelut. Mutta kiva sitten kyllä tulla kotiinkin, kun on tavaraa paljon ja lapset on riemuissaan ja leikkivät kaks viikkoa kyllästymättä taas yhtään niillä leluillaan aina mummola/mökki/lomareissun jälkeen... :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljoa leluja, mutta osan otan lomalle mukaan. Mun ja miehen vanhoja leluja löytyy mummuloista. Meidän on vaikea ottaa paljoa leluja mukaan kun kuljemme matkat mummuloihin junalla.

Vierailija
2/5 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä ollut paljoa leluja, kun lapset olivat pieniä. Mutta kun on kaksi lasta, ja kaksi kertaa vuodessa saa lahjoja, niin lopulta huomaa, että niitä leluja on paljon.

Viemme vanhat lelut mökille ja isovanhemmille, jotta kotona ei olisi niin paljoa tavaraa. Siis ne, joilla ei enää leikitä niin paljoa. Nyt lapset haluaisivat viedä duplot mökille. Koska kotona leikitään pikkulegoilla. Mitään ei siis raahata mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jo sen ikäisiä, että ne voisi myydä.

Vierailija
4/5 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekään emme itse osta leluja, niitä ostetaan meille lahjoiksi. Viime jouluna laitoin rajoituksen 1 lelu per mummo. Toinen osti kokonaisen leikkikeittiön, toinen nukkekodin kaikkine tavaroineen...

Vierailija
5/5 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö lapsesi myös luontopäiväkotia/Steineria ja kulkee pässinpökkimissä?