Laittakaa hyvät ihmiset jo ulkovalot pihaan! On niin synkät ja pimeät illat!
Kommentit (33)
Vierailija:
Jos oikeasti oltais huolissaan energian kulutuksesta, niin sen sijaan että suunnitellaan kuudetta ydinvoimalaa, mietittäis keinoja kulutuksen vähentämiseen!
- 20
Sinun ei tietysti tarvi miettiä keinoja kulutuksen vähentämiseen. Kaikkien muiten täytyy! Ei mmmmminäminäminäminä vaan muut! Oikeesti, voiko enää daijumpaa tolloääliöidioottia olla.
aika hieno termi tuo
- 20
daiju tolloääliöidiootti
ihanko itse sen keksit ?
ja niitä voi ripustella puskiinsa mihin vuodenaikaan tahansa,onhan niitä myynnissäkin läpi vuoden. Terveisin kauppias
viime viikolla, ne on kytketty joko ajastimeen tai hämäräkytkimeen. Ja kaikissa on energiansäästölamppu. Marraskuun lopussa laitan kirkkaita koristevaloja, jotka olen vaihtanut led-lampullisiin.
Vähentäkää mielummin asunnon lämpötilaa asteella ja maailma pelastuu.
ja miten niin myynnissä ympäri vuoden?? Mä en ole kyllä yhdessäkään kaupassa niitä nähnyt myynnissä kuin vaan joulun aikoihin!
kynttilöitä ja tulia on jo poltettukin
mut kyllä niitä myydään läpi vuoden.
pienissä mökeissä panostettu ulkovalaistukseen,lamppusarja vaan puskaan niin hyvin löytää ulkohuusiin.
Että joku viitsii alkaa höpöttämään ilmaston katastrofista, kun jotkut laittaa jouluvalot aikaisin. Sekös se onkin suurin ilmaston kuormittaja? Ne ei muuten vie edes paljon sähköä. Ettekö parempaa keinoa keksi syyllistää muita?
Niin että lisää valosaastetta ja tuetaan tilpehöörin (muovi) valmistajia?
Vähemmälläkin pärjää.
Niin pitkään kun ihmiset lentelee kerskakulutuslomilleen ja ostelevat kotinsa täyteen Kiinasta rahdattua kamaa, niin yksittäisellä pihalampulla ei ole mitään merkitystä!
Jos oikeasti oltais huolissaan energian kulutuksesta, niin sen sijaan että suunnitellaan kuudetta ydinvoimalaa, mietittäis keinoja kulutuksen vähentämiseen!
- 20