Petetty ?
Gallup: Ei siis kiitos mitään haukkuja / syyttelyitä puolin ja toisin. Kiitos. =)
Onko sinua petetty parisuhteessa ? Mitä sitten ? Oletko mies vai nainen ?
Itse olen nainen. Minua on petetty. Asiat on "sovittu" ja "anteeksikin" on annettu , mutta aina tuo tuppaa riidan aikana esille tulla eli voiko oikesti tuollaista edes anteeksi antaa ???
Kommentit (8)
Ei ole petetty ainakaan minun tietääkseni.Parisuhde ja 6v yhdessä!
mutta mun olisi erittäin, siis erittäin, vaikea antaa sitä anteeksi
ja pettäminen on niistä vain yksi.
Sen sijaan niiden kanssa voi oppia elämään, eroamatta. Mielellään tietysti niin että ne olisi sitten loppuneet. kaikkeahan ei saa enää tekemättömäksi, ja edelleen pettäminen on niistä asioista vain yksi. Välttämättä ei edes pahin.
petetty, enkä ole pettänyt, aviossa 35 vuotta. Olisi varmaan ollut vaikea asia jos olisi vastaan tullut matkan varrella. Jatkuva asian kaivaminenkaan ei kuitenkaan varmaan paranna asiaa, vaan avaa haavat aina uudestaan.
Miehellä on ollut lyhyitä seksisuhteita, mutta en tiedä yksityiskohtia. näin sovittiin, kun olin ulkomailla yhteensä lähes vuoden. Yhdessä nyt 14 vuotta, 8 vuotta naimisissa.
Anteeksi on annettu mutta unohtaminen ei onnistu. Mutta ei se elämää tee enää sen vaikeammaksi. Pettämisestä aikaa 8v. Mies on kuitenkin minut valinnut ja minua hän rakastaa. Ei sitä yhden yön panoaan jota oikeasti katuu.
(on mahdollista edellisessä parisuhteessani, mutta hyvin todennäköisesti ei tässä nykyisessä...), niin siinä tilanteessa olisin nähnyt syitä molemmissa osapuolissa (toki kaikilla syyt eivät mene samalla tavalla tasan..), -sekä itsessäni että toisessa siis, vaikka viimekädessä päätös ja teko olisi ollut toisen. Olisin voinut jatkaa onnellisena tuossa parisuhteessa pettämisestä huolimatta, jos tilanne olisi saatu käsitellyksi tasolle, jolla pettäminen uudestaan ei olisi todennäköistä.
Pohdin tätä aikoinaan. Suhde päättyi muiden syiden kuin pettämisen vuoksi. Tarvitaan hyvä itsensä ja toisen tuntemus, jotta pettämisen jäkeen kykenisi jatkamaan ja lisäksi vahvaa itsetuntoa sekä avoimuutta selvitellä asiat...
Nainen, parisuhteessa 15 vuotta.