Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ei ole todellista.

Vierailija
03.10.2007 |

Testasin tänään plussaa. Ainoa kerta kun olen seksiä harrastanut viimeisen kahden kuukauden aikana on ollut yhden illan juttu varatun miehen kanssa. Tunnen miehen vaimonkin ja heillä on pieni vauva. Aborttia en voi edes ajatella. Mitä helvettiä mä teen nyt????

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnan elatusmaksun saa vaikka lapsen isä ei olisikaan lastaan tunnustanut.

Vierailija
2/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perkele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpäs nyt faktaa kerrankin:

1. Missä tutustuit siihen mieheen?

2. Missä kuksitte?

3. Missä oikeen asustat jos et Porvoossa?

Vierailija
4/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää vaan, kun niin monta elämää menee taas pilalle yhden panon vuoksi :(. Olis nyt edes naiset viisaampia, eikä alkais ukkomiesten huoriksi, mutta ei... Jakorasioita riittää :(

Vierailija
5/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyllä nyt niin pasmat sekaisin mulla.

Vierailija
6/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä koskaan saa lasta jos en tätä pidä.

Vierailija
7/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tainnu olla kovin vahinko ton viimeisen vastauksen perusteella!

Vierailija
8/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät lapsen niin kerro isälle ja anna hänen päättää kertooko vaimolleen.

Vierailija
9/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielellään vaimollekin... tietääpä millaisen kanssa on tekemisissä eikä tuhlaa elämäänsä

Vierailija
10/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menet makoileen varatun isin kanssa

Vierailija
11/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noin 15-18v kertoa hänelle, että kuka hänen biologinen isänsä on. Kerro samalla taustat, että miksi et ole pitänyt yhteyttä biologiseen isään. Lapsi tulee kyselemään taustastaan ehkä jo 4-6 vuotiaana ja tulee vaatimaan vastauksia. Tulee olemaan vihainenkin sinulle, mutta jos kasvatat häntä hyvin, niin kyllä hänestä voi tulla ihan hyvä aikuinen ilman isääkin. Onhan se trauma lapselle, kun ei ole isä läsnä. Voit harkita naimisiin menoa ja sisarpuolten saamista.

Vai haluatko kertoa lapsesta isällekin?

Vierailija
12/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) pistät miehen vastuuseen

tai

b) kasvatat lapsen isättömänä, mutta säilytät isän nimen ym. että voit antaa sen lapselle, kun hän on tarpeeksi iso.

Vierailija
13/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pettikö tuossa jokin muukin kuin mies?

Vierailija
14/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alitajuisesti tulevasi raskaaksi? Tikittääkö biologinen kellosi? Kuinka vanha olet? Aiotko kertoa lapselle, ettet ehkäissyt esim humalatilan vuoksi vai esim että pillerit pettivät tai kondomi hajosi?

Ihan vaan kíinnostaa, kun lähipiirissä yh-äiti väittää lapselleen, että pillerit pettivät (äiti 35 v, kun tuli raskaaksi). En kysy moralisoidakseni.

Vierailija
15/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuneista syistä inhoan petollisia ihmisiä. Tulevan lapsesi isä on avionrikkoja, mutta sinäkin saat nyt maata niin kuin petaat. Mitäs makasit. Voisitteko riettaat akat pitää näppinne erossa varatuista miehistä!!! (Ja varatut miehet vehkeensä housuissaan...)

Vierailija
16/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisille ei lasta suoda vaikka yrittämällä yritetään ja toisille sattuu vahinkoja.... No, tämä lapsi haluaa tulla maailmaan joten onnea vaan sinulle!

Vierailija
17/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, että kasvaako lapsen biologinen isä vai tupsautteleeko lisää lapsia sivusuhteisiinsa.

Itse en tällä elämänkokemuksellani olisi harrastanut yhdenillansuhteita. Olen ihan tavallinen aviovaimo, jolla kolmas lapsi tulossa. En kuitenkaan omista miestäni, mutta todennäköisesti minulla on kyllä sellainen mies, ettei tuollaisia ylläreitä tule järjestämään.

Kaikkea hyvää elämääsi. Voisin jopa olla ystäväsi, vaikka en itse noin olisi tehnytkään. Tiedän, että elämä tulee opettamaan sinuakin omalla tavallaan.

Vierailija
18/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisin kyllä lapsen isälle ja vaatisin elarit.

Vierailija
19/19 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole valmis aborttiin niin lapsi on joko pidettävä, annettava adoptioon tai pyytää sossuja etsimään lapselle sijaisperhe.

Ja jos lapsen aikoo pitää niin sitten on tehtävä päätös kertooko miehelle. Jos kertoo niin mies sitten itse päättänee kertooko vaimolleen vai ei. Jos kertoo niin seurauksena voi olla useita. Jos ei kerro niin maksaako elareita, tunnustaako lapsen jne.

Jos ei kerro miehelle niin sitten huolehtii lapsesta yksin ilman elareita ym. ja kantaa nahoissaain seuraukset kyselyistä sekä sukulaisten että myöhemmin lapsen taholta.

Eli melkoisesti mietittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi