Mitä kasviksia, hedelmiä ja marjoja olet syönyt tänään?
Minä: kurkkua, porkkanaa, omenaa, kesäkurpitsaa
Kommentit (8)
puolukoita, vadelmia, tomaattia, kurkkua, jääsalaattia, mungpavunituja, keräkaalia, parsakaalia, porkkanaa, nektariinia
porkkanaa (piirakassa)
perunaa (sipseinä)
vadelmaa (hillona)
tomaattia (ketsuppina) sekä
papuja (suklaana - kaakaopapuja)
Tarkoitus oli lisäksi laittaa aamupuuroon raparperia, mutta yllätys yllätys, pakastepurkissa olikin hernekeittoa (oli tullut pieni virhe etikettiin). Onneksi en kerinnyt kipata puuron päälle. :)
Hmm.. Ollaan syöty aamulla puuron päällä vadelmia. Leivän päällä oli kurkkua ja tomaattia. Aamupäivän ulkoilun jälkeen söin itse yhden omenan. Lounaalla oli salaattia mm. jääsalaatista, kurkusta, tomaatista ja porkkanasta. Illalla olen ajatellut tehdä salaattia porkkanasta ja kuivatuista aprikooseista. Lisäksi syön varmasti vielä pari omenaa ja päärynän. Plus tietty kaikki leivänpäälliskurkut ja -tomaatit :).
Pari nektariinia ja viinirypäleitä.
Kohta syön lounaaksi salaattia, jossa on lehtisalaattia, kurkkua, kesäkurpitsaa ja päärynää. Ruuassa on lisäksi kypsennettynä sipulia ja tomaattia ja tosi paljon persiljaa (ei kypsennetty).
Vihreää salaattia, kesäkurpitsaa, porkkanaa, sipulia, parsakaalia sekä omenan ja 3 mandariinia.
Tomaattia, kurkkua, salaattia (kahta eri laatua), paprikaa, oliiveja, papuja, sipulia, lanttua, aurinkokuivattuja tomaatteja.
Ja juuri aikeissa syödä välipalaksi omenan.