Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinusta Anna Abreuta seksikkäännäköisenä pitävä mies pedofiili?

Vierailija
03.10.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelta kyllä, mutta siis ihan sukukypsältä. (Ei pikkulapsella ole tuollaisia rintoja.) On ihmiselle ihan normaalia tuntea vetoa toista kohtaan, joka on ns. lisääntymisiässä. Eli en pitäisi pedofiilinä.

Siitä huolimatta pitäisin kummallisena, jos joku nelikymppinen tai vanhempi yrittäisi 17-vuotiasta pokata, mutta ei se heistä vielä pedofiiliä tekisi. Vastenmielisen ja muuten epäilyttävän tosin saattaisi tehdä.

Vierailija
2/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se lakikin anna jo Annaa panna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että abreu itse pukeutuu ja meikkaa niin, että häntä voi pitää seksikkäänä.

Se olisi eri asia, että olisi täysi lapsi ulkonäöllisesti ja sitten häntä pidettäisiin sellaisena.

Vierailija
4/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmetyttää myös, miksi niin nuoren näköinen niin aikuiseksi puetaankaan. Kasvot on niin lapsenomaiset vielä, että lähinnä tulee epämiellyttävä olo, kun sillä on niin paljon meikkiä.

Samoin siinä yhdessä promokuvassa, jossa istuu kaiteella meri takanaan, jaloista tulee hyvin esille, ettei ole vielä ihan aukuisen ihmisen " muotoinen" . Jalat semmoiset lyhyet ja lapsen" pyöreet" , kuitenkin kuvassa haettu jotain kaunotar viettelee - tunnelmaa. Surullista, lähinnä.

Vierailija
5/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan mitenkään välttämättä hyväksikäyttäjä kuitenkaan.

Vierailija
6/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kuitenkin niin pikkutyttömäiseltä pyöreine poskineen.

Vierailija
7/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöhän on jo ihan sukukypsä.

Vierailija
8/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se on niin onnettoman lyhyt... eikös se ollut että pitää olla 160-170 cm vähintään

Vierailija
9/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mutta lähinnä siitä syystä, että oma mieheni (jolla ei todellakaan ole tapana arvostella naisten ulkonäköä...!) kokee jostain syystä Abroun todella vastenmielisen näköisenä.

Jo Idols karsinnoissa ihmetteli ko. henkilön ulkonäköä, mietti " mikä tekee siitä noisn epäsikiön näköisen, hartiattomuus ja iso pää--?"

Ja painotan vielä loppuun, että mies ei ole koskaan aiemmin puhunut tuollaista. Ei vaan pitänyt Abrouta " rumana" , vaan vastenmielisen näköisenä.

Vierailija
10/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa tuohon Annaan, mutta mulle kävi tänään seuraavasti:

Olin koulussa sijaisena, opetin 5.-luokkalaisia. Olen n. 160-senttinen, hoikka ja hiukan lapsenkasvoinen (en ollut meikannutkaan). Koulun keittäjät eivät ruokajonossa muka tunnistaneet minua opettajaksi, ja ihmettelivät vielä kun niin hyvin " sulauduin" vitosten joukkoon kuulemma naamaltanikin. Olen 29-v ja yhden lapsen äiti... Ei kai nyt siis tästä voi aatella, että mieheni mikään pedofiili olisi kun minusta tykkää. Miksi siis Annastakaan tykkäävä olisi?