Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA mua keksimään joku provo, kun mitään ei nyt irtoo, vaikka

Vierailija
03.10.2007 |

oon jo kolme tuntia istunut tässä koneella. Ei niin mitään. Nyt tartteis apuja. Yleensä ootte rakastaneet mun provoja, joten pientä apua sieltä päin, kiitosta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetäänpä tätä...

Vierailija
2/7 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen koulukirjapinossa. Ei tosin varmaan uppoa kun ollut noita seksivälineet näkyvillä kylässä-provoja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et lapseni 6 v. ei ole saanut koskaan edes maistaa akrkkia ja nyt oli eskarikaverin luona ja olivat tarjonneet makeaa siellä kylässä, olet tuohtunut ja pois tolaltasi, laitat lapsen kaveruuden poikki tästä syystä, teidän Vilja Orvokki tarvii kaltaistaan seuraa.

Vierailija
4/7 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näit eilen illalla, kun lastesi pph poltti tupakkaa?

Vierailija
5/7 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästääkseen vaippakuluissa. Voit lisätä vettä myllyyn että ko. äiti tupakoi jne.

Vierailija
6/7 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 03.10. 12:02 vastaa tähän viestiin (1/13)

Mitä mieltä tästä? (imetysasiaa)

Kaverini odottaa toista lastaan. Lapsille tulee ikäeroa n. 6 v. Kaveri on todennut, ettei aio pitää tätä toista täysimetyksellä joko lainkaan tai ainakaan kovin pitkään. Olen ymmärtänyt syyksi sen, että kun eka lapsi on jo 5v, hänen kanssaan pääse jo niin " helpolla" , ei halua enää sitoutua siihen että olisi koko ajan kotona/vauvan kanssa jos tälle sattuisi tulemaan nälkä. Haluaa siis pitää ilta-ym. menonsa myös äitiysloman aikana. Oletuksena, että sillä aikaa mies tai mummo antaa lapselle pulloa. Esikoista muistaakseni täysimetti 4 kk ikäiseksi ja " osaimetti" vielä sen jälkeen reilusti.

Olen tästä itse hieman ristiriitaisin ajatuksin, toisaalta ymmärränkin...

Vierailija
7/7 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaa: esikoiseni sai alkunsa kännisekoilusta kun olin 18-v. Pikkusiskon hän sai muutamaa vuotta myöhemmin ja heillä siis sama isä. Kävin kärkkymässä kyseisessä baarissa, että varmasti tulee sama mies.

Nyt tuosta on aikaa jo pari vuotta ja mieli tekisi vielä yhtä vauvaa. En vaan tiedä missä mies nykyään on enkä halua ketään muuta isäksi. Miten löydän tämän miehen, tiedän vaan etunimen ja missä baarissa ennen hengasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän