Millainen on tuntemasi Kati?
Minä tunnen huutavan, rahanahneen, toisia haukkuvan ja pirullisen Katin.
Toinen Kati on kaunis, hoikka, hyvin hoidettu, mutta lapsiaan karttava
Kolmas Kati on ystävällinen, iloinen, yhteiskuntakriittinen, naurava ja sanavalmis
Kommentit (16)
jonka tunnen on iso perseinen,kaikki tietävä,pilalle hemmoteltu ainut lapsi. Ärsyttää kun aikuinen nainen puhuu iskästä ja äiskästä.
Roikkuu suhteessa joka ei tule koskaan onnistumaan.
kummatkin pyyleviä, toisella henkisiä ongelmia, toinen laiska ja hemmoteltu.
hieman sulkeutuva, mutta aivan ihana ihminen!
Kaunis, nuorekas, todella positiivinen, hymyileväinen ja aivan upea ihminen!
Ylipainoinen, näennäisen herttainen mutta todellisuudessa itse piru.
Nää on hauskoja. :) ihan nauroin näille. Olenkin aina odottanut kuvaustani av-palstalle. En kerro ketä muistutan.
t. Kati
En kovin hyvin tunne ketään Katia, mutta yhden tiedän. Aidon oloinen ihminen, sympaattinen. Käsittääkseni lesbo. Sellainen, kenen kanssa joillain synkkaa ja joillain ei, varmaan koska on vähän pidättyväinen, mutta hänen kanssaan on helppo löytää joku yhteys, ainakin itseni (vaikkei tosiaan tunneta erityisen hyvin, se jokin vaan on - eikä se ole mitään romanttista tai seksuaalista jotain!).
Kaikki tuntemani Katit ovat tosi kivoja, hauskoja ja kauniita.
Lämmin, voimakastahtoinen, vieraanvarainen, päättäväinen.
Jumppaava, urheileva ja asiakaspalvelutyössä oleva Kati.
Samainen Kati nauttii toisten pilkkaamisesta, mieluiten selän takana, ivallisesta naurusta ja on varmasti ensimmäinen joka ottaisi kuvia onnettomuuteen joutuneista sen sijaan, että soittaisi apua.
Ihana, pienikokoinen, tummahiuksinen, kaunis perheenäiti. Sairaanhoitaja, ihanteellinen ihminen siihen ammattiin. Aina valmis auttamaan jokaista, tuttuja ja tuntemattomia. Kati on ihana!
Lyhyt, sanavalmis, suorapuheinen, suuttuu helposti, vittuilee, rempseä. Sain vähän epävakaan käsityksen tästä kys. ihmisestä. Välillä mukava ja jeejee mutta saattaa ruveta vittuilemaan ja ilkeilemään, sitten palaa taas normaaliksi. Hmm?!
Minä tunnen kolme Katia, kaikki ovat erilaisia mutta hyvin mukavia ihmisiä. Ja miellyttävän näköisiä, yksi jopa kaunis.
kummallinen ja toinen taasen kaamea