Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsymys/nukkumaanmenoaika (rv 22)

02.10.2007 |

Hei,

Olen raskauden puolenvälin jo ylittänyt ja yhä väsyttää. Nukahdan joka ilta ennen klo 22 ja jo ennen yhdeksää alkaa väsyttämään. Aamulla heräilen töihin n. 6.50.

Oletteko muut yhtä väsyneitä, vai onko tämä epänormaalia? En muista edellisessä raskudessa olleeni näin väsynyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai monta tuntia nukut yössä? Tai nukutko yhtään enempää kuin normaalisti?

Vierailija
2/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla samoja viikkoja menossa ja ihan samoin väsyttää. Välillä tuntuu että olis päikkäritkin paikallaan, mistä 2 v esikoinen ei ole ollenkan samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väsyttää aina ja jatkuvasti... Ja on väsyttänyt melkein koko raskauden ajan samalla tavalla.

Nyt 27+6

Vierailija
4/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti väsyttää. Olen nukkunut n. 12-15 tuntia vuorokaudessa rv.5 lähtien. Olen ollut sairaslomalla yli 4 kk ja nukkunut. Kaksi päivää olen jaksanut olla hereillä ilman päikkäreitä.

Olisi pitänyt ilmoittaa Guinnesille uuden nukkumisennätyksen tekemisestä :).

Ametisti ja 23 + ( poika )

Vierailija
5/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan väsyttää! Oksensin 21 viikolle asti ja nukuinkin siis koko kesäloman ja sit kun työt alkoi, kaiket illat ja yöt päälle.

Nyt sitten supistanut useita viikkoja (vkoja 26) ja nekin väsyttää jonkun verran, kun aina töistä tullessa päikkärit ja sit vielä klo 22 nukkumaan ja hereille pääsen vasta klo 7-7.30, töihin kun on pakko mennä =)

Mutta kai se väsymys kuuluu ihan normaaliinki raskauteen, jos hemppa on suht kunnossa. Kun mulla ainakaan hb ei oo laskenut ihan tolkuttoman alas sitä oksennuskautta lukuun ottamatta. Ja ite asiassa kuuluuhan sen hempankin laskea raskausaikana jonkun verran, verimäärä kun lantrautuu puolella litralla aiemmasta.

Mutta eipä tää väsymys taida ainakaa helpottaa vauvan synnyttyä ;)

Floora 26+

Vierailija
6/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun normaali yöuni alkaa jo melkein 21 aikaan (ysisarjoja katsellessa nukahdan kesken, jos edes yritän katsoa) ja herätys on työvuorosta riippuen 4.30 ja 9.30 välillä. Ihan helposti tulee nukuttua iltavuoroon mennessä 11 h yöunet...viikonloppuina samoin...ja vielä päikkärit päälle.

Olo on muuten ihan hyvä, muttei ollenkaan niin energinen, kuin on muilta kuullut. Meidän puolivälissä menijöiden pitäis kuulemma lokakuun alusta alkaa syömään d-vitamiinia multivitamiinissa olevan määrän lisäksi. Ajattelin sitä kokeilla vielä väsymykseen, muuten täytyy vaan antaa periksi ja levätä kun siltä tuntuu. Väsyttäähän tää pimenevä syksykin varmasti...

Voimia!

Nonna

Vierailija
7/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessani nukuin käytännössä kaiken vapaa-aikani. Töissä pystyin todella vaivoin käymään ja näin jälkeenpäin ajatellen olisin kyllä ollut sairausloman tarpeessa. En vain koskaan tullut maininneeksi neuvolassa tuota väsymystä. Hb oli koko raskauden ihan erinomainen, joten siitä ei johtunut väsymys. Oksentelin kyllä koko raskauden ajan 2-6 kertaa vuorokaudessa, että olisiko sillä ollut vaikutusta. En siis oikeasti koskaan tehnyt yhtään mitään muuta työssäkäynnin lisäksi kuin hoidin eläimet ja nukuin.

Nyt kakkosta odottaessa ei väsymyksestä ole ollut tietoakaan edes alkuraskaudessa. Oksentelu loppui rv 15 tienoilla ja hb ollut tälläkin kerralla erinomainen. Samaa sukupuolta pitäisi tämän toisenkin olla, joten siitä ei erojen raskauksien välillä pitäisi johtua.

Tsemppiä kaikille väsyneille ja koittakaa saada levättyä, vaikka se ei aina helppoa olisikaan. Ja hakekaa sairauslomaa jos yhtään tuntuu siltä.