Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitä muuta yhteistä sinulla on sisarustesi kanssa kuin samat vanhemmat?

Vierailija
02.10.2007 |

Tuntuu, että meillä ei ole juuri mitään. Yksi meistä on pohdiskeleva filosofityyppi, toinen käytännöllinen yrittäjä ja kolmas empaattinen hoivaaja. Ainoa asia, minkä keksin on lapsirakkaus. Kaikilla meillä on enemmän kuin 2 lasta (ei uskonnollisia syitä) ja panostamme kukin omalla tavallamme paljon lapsiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidestä sisaruksesta neljä on eronnut kertaalleen avio- tai pitkästä avoliitosta ja kolmella ei ole biologisia lapsia.

Vierailija
2/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen se sitten jääkin, luonteilta ollaan aivan vastakkaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut mielenterveysongelmaisia, paitsi minä...

Vierailija
4/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran leikkasin hiukseni yhtä lyhyeksi kuin velipoika. menin hakemaan veljeäni jostain kaveriltaan ja ja kaveri luuli minua veljekseni... onhan se ihan kiva... molemmat tykkää lapsista ja silmät on samanlaiset, molemmilla todella paksut hiukset...

Vierailija
5/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan emme ole ihan maailman sosiaalisimpia tapauksia (veljeni vielä vähemmän kuin minä) ja kroonisesti sinkkuja olemme myös :) Pidämme raskaammasta musiikista ja koirista, emme tupakoi emmekä juuri juo. Erojakin kyllä sitten löytyy melkoisesti...

Vierailija
6/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten paljon muuta yhteistä olekaan :).

Vierailija
7/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme samanlaisessa elämäntilanteessa. Meillä on " yhteinen" histori siis lapsuus.... siis paljonkin.

Vierailija
8/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljilläni molemmilla pitkä tukka ja parta ja minulla pitkä tukka, kaikki tummia ja vaatetyyli samanlaisia, kaikille lävistyksiä ja tatuointeja.

Vierailija
9/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä koettu vanhempien menetyksen tuska

lapsemme eli serkukset ovat melko eri ikäisiä, mutta todella pitävät toisistaan ja olemme kaikki jonkun kummi

yhteinen kesämökki

jne

erilaisia ihmisiä olemme ja minä asun muista kaukana, mutta väliäkö sillä olemme SISARUKSIA

meitä 2 tyttöä ja 1 poika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan