Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiistaita KESÄKUISET..

02.10.2007 |

Aloitan nyt uuden pinon, mitäs kuuluu kesäkuisille tiistaina? Mulla kuvottava olo lähes koko ajna, suolanen ruoka siihen auttaa. Vähän on myös turvonnut olo, mutta muuten tässä pärjäillään hyvin. Mites muilla?

Lotta2 rv 4+4

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olo jatkuu ihan samanmoisena kuin ennenkin, eli ei mitään raskausoireita. Jos en olisi plussaa pari kertaa testannut, niin en kyllä uskoisi olevani raskaana laisinkaan. Totaalinen ruokahaluttomuus on nyt iskenyt ja pakolla on jotain suuhunsa tungettava. Rintoja ei arista, pahoinvointia ei ole.. Muutama näppy on naamaan tullut, sekä hiuksia lähtee aika paljon. Sektiohaavaakin on muutaman kerran nipannut, mutta tiedä sitten mistä johtuu. Pientä väsymystä on havaittavissa tässä iltaviiden aikoihin. Eli helpolla on päästy ainakin täällä :)

Tänään soitin neuvolaankin, ja neuvolatädin kiekon mukaan laskettu aika olisi toukokuun viimeinen päivä, mutta ultrassa sitten vasta varmistuu, meillähän kun tämä tulokas puskee ehkäisyn läpi. Neuvola-ajan sain kolmen viikon päähän.

Vierailija
2/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosiaan tässä jännittävä viikko menossa. Eilen vähän jomotteli mahaan ja sen jälkeen tulikin sitten reilu ruokalusikallinen verta + pyyhkiessä vielä illan mittaan hieman. Kävin lääkärillä ja ultrassa näkyi verihyytymä + ehkä sen alla sikiöpussi. Eli ei ole vielä tietoa, että enteileekö se hyvää. Hcg-pitoisuus veressä vastasi kyllä viikkoja. Menen ensi maanantaina uudestaan ultraan, sitten selviää vähän enemmän.

Tänään ei ole tullut mitään vuotoja ja olokin on ollut hyvä. Toivon parasta, mutta pelkään pahinta.

Tytteli-83 rv 5+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan toista lastamme syntyväksi kesäkuun alussa. Tämä vauva-lehden palsta on mulle uusi juttu. Onko teillä koottu joku ketju kesäkuun vauvaa odottaville, mahtuuko mukaan?

Vierailija
4/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille ja tiistai iltaa,

Mulla ei kamalasti oireita ole. Välillä nippailee alavatsaa ja välillä sit on kova painontunne siellä myös.

Päivällä töissä ruokailun jälkeen eilen ja tänään hieman tuli huono olo mutta ei oksettanut.

Ruokahalua tuntuu piisaavan ihan hyvin.

Välillä ymmärrän että olen todella tehnyt sen positiivisen testin.. sit taas iskee epäusko että ai mä vai :)

Tän illan myötä on rinnat tulleet tosi aroiks ja niitä jotenkin turvottaa. Eiköhän kuulu asiaan.. :)

Untakin piisais, aamusta ei meinais päästä sängystä ylös.

Sit oon huomannu et hiukset rasvottuu paljon nopsemmin kun aiemmin.

On hirmu onnellinen olo. Sit välillä hetkittäin mietin että voi että kun kaikki vaan menis hyvin..

Eilen soitin neuvolaan ja sain ekan ajan 3 viikon päähän.

Terkuin

a_j 4+4

Vierailija
5/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mokkapala: tämä pino eli viestiketju on tarkoitettu juuri niille joiden la on kesäkuussa tai ihan hilkulla. Uusi pino tehdään viikottain tai lyhempinä pätkinä, riippuen siitä miten juttua riittää. Jossain vaiheessa varmasti tehdään esittelypino, jossa enempi tietoja odottajista ja sitten myöhemmin syntyneet.

Kiva kun saatiin uusi pino, edellinen tippukin jo aika kauas. En saanu itteäni motivoitua edes kirjottelemaan viikonloppuna. Pitäs varmaan ruveta kehittelemään nimeä tälle meidän pinolle.

Varasin tänään neuvola ajan, meni marraskuun puolella. Yritin yhdistää sitä esikoisen 2v-neuvolaan, mutta täti oli sitä mieltä ettei kannata yhdistää. Ekalla kerralla on niin paljon asiaa että aikaa menee tavallista enemmän eikä lapsi jaksaisi olla rauhassa niin kauan. Meillä vaan toi neuvoloissa käynti vie aikalailla työaikaa. Meillä on yksi auto ja matka töistä neuvolaan on n. 30 min. suuntaansa. Silloin kun on tytön neuvolasta kyse niin, se tietenkin pitää hakee hoidosta mukaan. Ja sitten pitää vielä huolehtia että toinen aikuinen pääsee töihin/töistä normaaliin aikaan. Hankalaa....

Lisää omaa napaa :) th antoi mulla np-ultran varausta varten puhelinnumeron. Soittelen sitten sinne kun varhaisraskauden ultran jälkeen varmistuu viikot.

Oireena mulla on jatkuva vessassa hyppääminen. Tänään massu tuntu hiukan aikaa kipeältä mutta nyt taas ihan kunnossa. Joinakin päivinä on tuntunut pientä kuplimista.

Tänään kävi töissä äitiyslomalaisia näyttämässä vauvojaan. Kyllä ne on aikasta söpöjä!!!!

Aikalailla omaa napaa, mutta toivottavasti joku jaksoi lukea. TOivottavasti tuolta kuumeilu puolelta siirtyy roppakaupalla naisia tälle puolelle!!!! Siellä on osalla tosi jännät paikat.

t. SannaNu ja tiuhti rv 5+0