Supistelua
Terve.
En ole juuri tainnut alkuraskauden jälkeen tänne mitään kirjoitella... Ei oikeastaan ole ollut aikaa, tai sit kun olen ehtinyt käydä sivustolla, niin olen vain seuraillut muiden keskusteluja.
Mutta nyt mulla olis tosi hassu kysymys... :)
Eli odotan toista lasta (esikoinen 11/05) ja laskettu aika on 12.tammikuuta. Oikeastaan kaikki asiat tässä raskaudessa on mennyt erilailla kuin edellisessä. Ekasta en tuntenut minkäänlaisia harjoitussupistuksia, eikä oikeita synnytyssuistuksiakaan ehtinyt tulla kuin parin tunnin ajan, kun mulle tehtiin (suunniteltu) sektio perätilan vuoksi. Jossain vaiheessa terkka tosin epäili mun voimakkaita reisikipuja jonkinlaisiksi supisteluiksi.
Nyt on pari päivää supistellut ihan selkeästi, vatsa vetää kovaksi ja välillä tuntuu hiukan kivuliaalta, muuten lähinnä epämiellyttävältä. Ja viimeisen viikon aikana ,etenkin yöllä, on ollut niin kovia viiltelyitä alavatsassa, että en saa nukutuksi.Kysymykseni liittyykin siis tähän asiaan, eli kuinka teillä muilla on ollut supisteluita? Millaisia ja kuinka paljon niitä saa tulla, etteivät ole " epäterveellisiä" ? Mulla on neuvolalääkäri viikon päästä, ajattelin silloin kysellä asiasta enemmän...
tkjunior 25+2
Olin oikeastaan tarkoittanut tämän viestin tammitenaville, mut näköjään laitoinkin sen tänne kaikille luettavaksi... :) muutkin saavat toki vastata! :)