Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnellisesti aviossa mutta alkanut tuntea vetoa miespuolista, pitkäaikaista ystävääni kohtaan... mitä tehdä???

Vierailija
01.10.2007 |

Ongelmani on tämä: Olen onnellisessa avioliitossa elävä 29 v. nainen. Minulla on pitkäaikainen (olemme tunteneet kauemmin kuin aviomieheni kanssa) miespuolinen ystävä, jonka kanssa joskus vuosia sitten on joskus ollut kännisekoilua mutta ei mitään muuta. Ystävyytemme ei kuitenkaan ole siitä yhdetsä kerrasta kärsinyt. Viime aikoina minulle on alkanut valjeta erinäisistä yksityiskohdista, että tämä ystäväni on ollut minuun rakastunut vuosikaudet ja ollut aika lailla hajalla mm. naimisiin menoni takia. Nyt olen kumminkin jostain kumman syystä alkanut itsekin tuntea vetoa häntä kohtaan ja aika reippaan laisestikin, jos näin voi sanoa. Onko kellään vastaavia kokemuksia ja miten tilanne teillä ratkesi? Ei syyllistämistä kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta tässä on se, että salaa toivon ettei tämä miespuolinen kaverini koskaan löydä tyttöystävää/vaimoa, koska pelkää että ystävyytemme saattaisi viilentyä siitä. Itsekästä, tiedän... :( ap

Vierailija
2/3 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vuokraamassa leffa " Kun mikään ei riitä" (Levottomat 3) iltasi iloksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et olisi saanut tietää ystäväsi tunteista sinua kohtaan, olisitko nyt ihastunut häneen? Tuskin.

Älä heitä hukkaan hyvää liittoa. Pidät etäisyyttä ystävääsi ja keskityt lämmittelemään romanttisia tunnelmia miehesi kanssa.

Pitkässä liitossa tulee väistämättä eteen ihastumisia, niistä vaan täytyy selvitä yli lankeamatta houkutkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi