Ajattelin ottaa ekaluokkalaisen pois iltapäiväkerhosta
Viihtyy kyllä siellä, mutta ei ole tarvetta kuin muutamalle tunnille per päivä. Osaa kyllä olla yksin kotona sen 3 tuntia mitä on tarvis. Rahatkin tiukilla, säästyisi sekin 60 euroa. Olneko nyt julmuriäiti? Ajattelin kuitenkin ennen paikan irtisanomista kokeilla viikon miten lapsella kotona menee.
Kommentit (7)
Vierailija:
Eli vaikka ottaisikin lapsen pois sieltä kesken vuoden niin joutuu silti maksamaan koko vuodesta.Tarkista miten teidän ip-kerhossa ennen kuin teet mitään peruuttamatonta.
meillä kuukauden irtisanomisaika
ap
tarkista ensin, että löytyykö lapselle kavereita ip-kerhon ulkopuolelta. Muuten voi olla aika yksinäiset iltapäivät ja toisaalta sitten illemmalla kun kaverit ovat tulleet ip-kerhosta niin voi olla, että heidän vanhempansa pitävät lapset mielummin kotona ja voi olla kaikkia harrastuksiakin.
mielellä, kun TOKAluokkalaiseni menee koulun jälkeen iltapäiväkerhoon, saa siellä välipalan ja tekee läksyt. Meillä iltapäiväkerho maksaa 100 ¿ kuussa, mutta maksan sen mielelläni siitä, että minun ei tarvitse kantaa huolta, miten lapsi pärjää yksin kotona koulun jälkeen.
Meillä tokaluokkalainenkin on iltapäiväkerhossa.
Taloudellisestikin katsottuna voit jäädä maksumieheksi, ainakin minulle kävisi niin, kun hommaisin välipalan lisäksi lapselle erilaista puuhaa ja ajankulua.
2-3h on ekaluokkalaiselle todella pitkä aika yksin!
meidän tokaluokkalaisesta maksetaan sama. Mun mielestä ip-kerho on aivan ihana paikka. Uskon, että ainakin 20-30¿ menisi kuussa välipaloihin - eikä meilläkään ole kavereita lähellä.
Eli vaikka ottaisikin lapsen pois sieltä kesken vuoden niin joutuu silti maksamaan koko vuodesta.
Tarkista miten teidän ip-kerhossa ennen kuin teet mitään peruuttamatonta.