Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testasin plussan- nut rv 5+2

01.10.2007 |

Hei kaikki odottajat,

Testasin plussan viime perjantaina, nyt elellään odotuksen jännittävissä tunnelmissa. Entuudestaan minulla on neljävuotias tytär, joten edellisen raskauden oireet muistuvat mieleen konkreettisesti, kun rinnat on järkyttävän kipeät ja turvoksissa. Muuten olen todella onnellinen plussasta, ajattelin jo mieheni kanssa, että tuskin meillä enää tärppäkään...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rauhallista odotusaikaa!

Vierailija
2/4 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti. Vielä kyselen, että onko palstalla sellaisia äitejä ja isiä, joiden lasten ikäero on noin viisi vuotta. Miten arki on sujunut? Meillä 4-vuotias tyttö on kyllä hartaasti toivonut pikkusisarusta, kun päiväkodissa muillakin on, mutta mietin vain, jaksaako sitten suhtautua hyvin ja auttaa hoidossa, kun pikkusisarus (toivottavasti!) syntyy kesäkuun alussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Minulla plussaa viime torstaina ja kotona kohta 6v. täyttävä poika, eskari-ikäinen siis.

Jos kaikki menee hyvin ja päästään ensi syksyyn, niin saan olla sitten kotona laittamassa esikoista koulutielle, joka ihanaa! Muuten ei olisi mitään mahdollisuutta olla kotona.(kolmivuorotyöläinen)

En siis tiedä vielä mitä tulevaisuus tuo tullessaan meidän perheen arkeen, mutta luotan suuresti esikoisesta olevan apua vauvan hoidossa, tykkää tosi paljon vauvoista ja toivonut pikkusiskoa jo pitkään. Minulla viikkoja n.5-7, en vielä tiedä tarkkaan, koska kuukautiskierto oli keväästä asti,jolloin jätin pillerit pois, suuri (42pvä) Ja erilaskurit näyttää erilailla... Odottelen tässä seuraavia työvuorolistoja, jotta pääsen soittamaan itselleni ensimmäistä neuvola ja ultra-aikaa. Todella onnellinen raskaudesta ja toivon että kaikki menisi hyvin.

Raskaus vielä niin alussa vasta. Rinnat todella täyteläisen turvoksissa ja kipeät. Muuten vointi hyvä. Joku päivä tulee vuotoa, vähän niinkuin valkovuotoa, mutta beigen sävyistä... Vuotoa tulee todella vähän, enkä ole siitä ollut huolissaan, toivottavasti ei tarvitsekkaan. Tässä yövuorossa tälläkin hetkellä, hyvin ainakin vielä jaksaa :)

Onnea odotukseesi!

Vierailija
4/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasinkin sinulle jo tuonne toisaalle mutta laitetaan nyt tännekin :)

Meille siis ikäero viimeiselle ja toiseksi viimeiselle tulossa tasan 5v. Vauva ehtii syntyä juuri ennen tytön synttäreitä. Uskon ja luotan meillä menevän ihan hyvin. Tyttö ei ole mustasukkaista tyyppiä, vaikka perheen prinsessan asemasa onkin ollut. Kovasti on ainakin meille vauvaa toivonut :)

Itse olen suunnilleen samoilla viikoilla kuin sinäkin. Täyttä varmuutta tosin ei ole, kun meillä vauva ilmoitteli tulostaan hormonaalisesta ehkäisystä huolimatta. Mutta näillä näkymin laskettu aikani on touko-kesäkuun vaihteessa. Oireita minulla ei oikeastaan vielä ole. Ainoina järkyttävä hiusten lähtö ja näppylöitä naamassa, jopa korvalehdessä :) Edellinen tyttöraskauteni oli samanlainen oireiltaan, pojista taas olen oksentanut ensimmäiset kuusi kuukautta. Saas nähdä kumpi sieltä tulla tupsahtaa..