SISUNAISET 1.10
Yhteenveto viime viikolta. Välitavoitteet on laskettu lokakuun loppuun, viikolle 44!
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color]
TAUSTALLA
[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]
94.8 kg, 77.6 kg, ( 62 kg), 79.3 kg, 0.4 kg, 15.5 kg, 1.7 kg,
5 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 28.8 , 1.66 m
[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color]
66.5 kg, 61 kg, ( 59 kg), 63.2 kg, 0.0 kg, 3.3 kg, 2.2 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 22.9 , 1.66 m
[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]
58.2 kg, 52 kg, ( 52 kg), 56.4 kg, 0.0 kg, 1.8 kg, 4.4 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 21.8 , 1.61 m
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]
93.7 kg, 92 kg, ( 75 kg), 93.3 kg, 0.0 kg, 0.4 kg, 1.3 kg,
6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 30.8 , 1.74 m
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 76.8 kg, ( 72 kg), 79.8 kg, -0.6 kg, 12.4 kg, 3 kg,
6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 27.0 , 1.72 m
[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] göögle [/b]♥[/color]
106.3 kg, 98 kg, ( 72 kg), 102.4 kg, -0.5 kg, 3.9 kg, 4.4 kg,
6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 35.4 , 1.70 m
[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]
83.3 kg, 65 kg, ( 60 kg), 65.9 kg, -0.9 kg, 17.4 kg, 0.9 kg,
4 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 23.3 , 1.68 m
[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color]
78 kg, 74 kg, ( 63 kg), 77.1 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 3.1 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 29.0 , 1.63 m
[color=fuchsia][b] Johkulainen [/b]♥[/color]
89 kg, 78 kg, ( 65 kg), 82.8 kg, -0.2 kg, 6.2 kg, 4.8 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 31.6 , 1.62 m
[color=green][b] jokoa [/b]♥[/color]
110.9 kg, 99 kg, ( 80 kg), 108 kg, 0.3 kg, 2.9 kg, 9 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 35.7 , 1.74 m
[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]
90.2 kg, 76 kg, ( 68 kg), 79.8 kg, -0.7 kg, 10.4 kg, 3.8 kg,
6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 28.3 , 1.68 m
[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color]
90.5 kg, 81 kg, ( 75 kg), 84 kg, -1.0 kg, 6.5 kg, 3 kg,
4 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 32.8 , 1.60 m
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
95 kg, 75 kg, ( 68 kg), 78.2 kg, 0.5 kg, 16.8 kg, 3.2 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 28.7 , 1.65 m
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 75.5 kg, ( 72 kg), 76.8 kg, -0.1 kg, 18.7 kg, 1.3 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 24.2 , 1.78 m
[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]
69.6 kg, 67.5 kg, ( 65 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 1.2 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 24.3 , 1.68 m
[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color]
87 kg, 65 kg, ( 65 kg), 69 kg, 0.0 kg, 18 kg, 4 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 21.8 , 1.78 m
[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]
102 kg, 94.6 kg, ( 85 kg), 97.7 kg, 0.0 kg, 4.3 kg, 3.1 kg,
10 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 35.5 , 1.66 m
[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] ronja1982 [/b]♥[/color]
65 kg, 55 kg, ( 55 kg), 58.9 kg, 0.0 kg, 6.1 kg, 3.9 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 21.4 , 1.66 m
[color=fuchsia][b] rosvohummeri [/b]♥[/color]
73 kg, 58.5 kg, ( 58.5 kg), 61.2 kg, 0.2 kg, 11.8 kg, 2.7 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 20.7 , 1.72 m
[color=green][b] taaskerran [/b]♥[/color]
84.1 kg, 81.5 kg, ( 68 kg), 82.8 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 1.3 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 31.6 , 1.62 m
[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]
90 kg, 73.7 kg, ( 70 kg), 78 kg, -0.5 kg, 12 kg, 4.3 kg,
9 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 24.1 , 1.80 m
[color=blue][/size][size=1]
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
1. sija => Kääpäle : -1.0 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vko 44 tavoitetta [b]
1. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Henniina
2. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Kääpäle
3. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Allakka
4. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Emonamoha
5. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Katti26
6. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. göögle
7. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Chicky
8. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Minlee
9. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Johkulainen
10. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Körömölli
11. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. ronja1982
12. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. rosvohummeri
13. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Axelara
14. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. jokoa
15. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Bertta07
16. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Nefili
17. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Momentti
18. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. taaskerran
19. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. ht.78
20. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Volga
21. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Nolaana
[/b][/size][size=1]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: (AatuLiina), Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, (Enkeli1977), göögle, Henniina, Ht. 78, Johkulainen, jokoa, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Nefili, Nolaana, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, taaskerran, Volga
Laihduttajia: 25
Painomme oli alussa: 1999 kg
Painamme nyt: 1721 kg
Tavoitepainomme (vko35/2007): 1652 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -3.1 kg
Paino tippunut vuonna 2007: 225 kg
Kokonaispainonpudotus: 278 kg
Matkaa tavoitteeseen: 69 kg
[/color][/size]
- Minlee
Kommentit (26)
ilmoittelen taas itsestäni parin viikon tauon jälkeen. Olin perheeni kanssa lomailemassa etelän auringossa ja sitten jos ei muuta ole tapahtunut niin positiivisenä ihmisenä voin sanoa että ruskettuneena ne ylimääräiset kilotkin näyttävät mukavemmilta...
Mutta ihme kyllä vaikka lomalla en urheillut vaan söin hyvin ja paljon on kilot suunnilleen samoissa kuin pari viikkoa sitten eli
paino nyt 55,8 kg
pudotus on näköjään jopa -0,6 kg
eli pitää sitten varmaan onnitella itseään. Nyt sitten alkaa minullakin vihdoinkin arki ja rutiinit että nyt sitten alkaa se painokin tippumaan tasaisen varmasti. Enää ei ole mitään tekosyitä edessä.
Ei muuta kuin tsemppiä viikkoon.
Bertta
[b]Nolaanako[/b] se sovitteli vanhoja housujaan....? Samat oli puuhat minulla viime viikon lopulla ja yllätys oli kova, kun esikoisen äitiysloman jälkeen töihin palatessani käyttämäni strechfarkut menivät päälle!!! Eihän ne hyvältä näytä, kun makkara pursuaa siitä housunkauluksesta, mutta kun viimeksi kokeillessani ne kanitti jo takapuolesta :) Niin - ja kooksi ne väittää 31" (Marlboro-merkkiset)
[b]Henniina ja muutkin[/b]: Kiitokset kannustuksista ja onnitteluista alle kasikympin pääsyn johdosta!! Olen pitänyt tiukasti kiinni siitä, että joka aamu painon pitää olla korkeintaan tasan 80kg ja kyllähän se onnistuikin: tänäänkin pääsin alle kasikympin mutta otan sen virallisen tulokseni nykyään tiistaisin, jotta on enemmän verrannollinen muihin saman viikon punnitustuloksiin.
Mulla on muuten nyt " ainoa" vartalo-ongelma tuo alavatsamakkara. Sen kanssa voi elää seistessä, mutta istuessa (esim vessanpöntöllä) se makkara valahtaa inhottavasti reisille ja olenkin ottanut tavakseni puristella sitä ja pohtia, koskakohan siitä pääsisi eroon... Ylävatsamakkarat on onnekkaasti kadonneet, samaten selkäläskit. Reidetkin alkavat lähestyä paksuimmalta kohdaltaan 60cm mittaa ja jopa tuntua enemmän lihakselta kuin löysältä. Jotenkin sitä alkaa olla jo aika tyytyväinen itseensä - vaatteet päällä ;-)
Mutta joo, projektia siis edelleen työstettävänä. Katselin tuota omaa lokakuun lopun tavoitettani, johon tuskin tulen pääsemään... kolme kiloa pitäisi selättää! Eipä haittaa, olen kyllä ihan tyytyväinen jos saisin edes vakiinnutettua painoni sellaiseksi, että iltapainokin jäisi alle 80kg - siitä sitten hitaasti mutta varmasti alaspäin. Jotenkin minulta on suunnittelemani vauhti hiipunut, mutta into on sitäkin suurempi ja usko onnistumiseen vahva. Että jos seuraanne kelpaa 100-200g/vko painoaan pudottavaa vertaisseuraa, niin kiva :) Täytyy silti tunnustaa, että kyllä noita kilon ja 700g pudotuksia käyp katteeks...
Huomisiin!!
Emo
ensiks, ettei unohdu: 96.2 tämän aamun tilanne.
Olin eilen viettämässä kivaa päivää Lahdessa. Ensin käytiin kaverin kanssa syömässä, ja pannupizza meni että heilahti..ja lisäksi vielä juustokakkupala.. Mutta oli kyllä hyvää! Ja sitten käytiin kuuntelemassa ja katselemassa Yölinnun konsertointia. Että erittäin mukava ilta oli!
Tämä minun kaveri on kans laihdutellut jotain 25 kiloa. Siitä on varmaan kolmisen vuotta kun ollaan viimeksi nähty. Molemmilla samanlaiset kommentit toisistamme: " oot laihtunu!" :)
jepulis.. pitänee mennä siivoilemaan ja tekemään muita kodinhoito hommia.. ja pitää kohta polkea, jos kerkeis.. jos jää tältä päivältä niin en ota stressiä!
Köris: suosittelen kyllä että jätät pisteet laskematta tuollaisena spesiaali tilanteessa.. kerkee sitä myöhemminkin stressata. ja sitäpaitsi, ainakin ite huomasin nyt että kun tuli " hieman" takapakkia, niin sen jälkeen pudotus oli taas huima!! :) oih..laivareissu olis kyllä ihan unelma...
joops, nyt pitää mennä.. moido!
N *kyllä elämä on ihanaa (ainakin joskus)* ;)
siis eihän se köris ollukaan.. vaan kääpäle, joka on lähdössä reissuun.. sori hirveesti.. miten lie silimät harittanu aamulla (tai aivot..!?)
ja tarkennuksena vielä että en sentään ihan sikaläskiksi kehota syömään, mutta sillai kivasti sopivasti, ei liikaa pisteitä stressaten.. ethän varmaan ihan joka viikko kuitenkaan laivareissuja tee (?) =)
eipä muuta, tällä erää :)
Heissan!
Hyviä pudotuksia taas teillä Kääpäle, Bertta ja Nolaana :) Ja toivottavasti Emon vaaka kans näyttää huomen aamulla toivottua tulosta!
Emo: Mulla kans sama homma, että muuten kaikki vartalossa " suht koht" (=aina on parantamisen varaa!!) siedettävässä kunnossa, MUTTA tuo alavatsamakkara!!! Hyi, ällöän sitä! Ja tosiaan just vessanpytyllä istuessa sitä aina tulee katteltua, kun se siinä pussina röllöttää :( :( Minä kun luulen ettei tää mun makkara enää tästä kiinteydy tai tuskin sille voi mitään tehdä.. Ainut mikä auttas olis kait lääkärin veitsi, mut en minä sellaisiin ryhdy.. Olen koittanut hyväksyä tämän pussukan tässä eessä.. Tää on siis sellainen enempi nahkainen versio, joka jäi raskauden jälkeen ja nyt laihtuneena vaan korostuu!! Apua!
No niin nyt sit omat kuulumiset. Loppuviikko siis meni hyvin ja pikkusen taas ollaan edistytty tässä projektissa. Näin näytti vaaka:
Paino: 65,3kg
Muutos: -600g
Mukavasti kohti kuutta kymppiä matkustellaan ja toivottavasti ei jumeja taas tule.. Tänään en lenkille ehtinyt, mutta kävin La ja Su, joten lepopäivä ihan paikallaan. Huomenna uudella innolla sitten. Varasin muuten spinninkiin paikan (niin täyttä että pitää jo tosi aikaisin varata!) sunnuntaiksi ja menen sinne ekaa kertaa ikinä! Kaveri sai viimeisellä suostuteltua mukaan... Inhoan pyörällä ajamista yli kaiken ja salillakin aina lämmittelyn teen crosstrainerilla ja kierrän kuntopyörät kaukaa. Saas nähdä mitä tykkään.
Mutta tulkaahan kuulumisia kirjoittamaan muutkin :) Hyvää alkuviikkoa!
~Henniina
no niin...tääl päin hidastellaan tän painon kans =/.
Aamulla vaaka näytti 82.5,eli hitaasti mennään alaspäin...Kyllä on nyt takkuista tää homma,pistää ihan v****maan tää homma,ku tuntuu et vaikka mitä tekee,niin paino vaan jurraa.Ei kait siin mitään,pitää YRITTÄÄ pitää tsemppi korkeella ja aateella et pienikin pudotus on kuitenki sitä miinusta ja vähän lähempänä tavoitetta.Tää syksyinen ilma saa mut niiiiiin vihastus meiningille,en tykkää yhtään näistä sateista...niin ja eilen aamulla ku heräsin niin tääl oli kauhee UKKONEN.....tähän vuodenaikaan,hohhoijaa,mihi tää mualima on menossa.mutta joo,nyt tarvii jotenki alkaa helpottaan selkäkipua,on niin kipeenä toi vasenpuoli et istuminen on aika työlästä,ja ku oikeen syvään hengittää,niin tuntuu et alaselkä räjähtää.
Joo menipä taas valituksen puolelle....mut parempi tääl purkaa valituksia ku et miehelle aina ulisisin=)=)
Viime viikko sujui tosi kivasti, sillä pisteet piti ja liikuntaa piisasi, mutta vaaka näytti eilen silti samaa kuin viime viikon plussan jälkeen eli 78.2kg..ei hyvä :o(!!
Toisaalta ketuttaa ja toisaalta ei, mutta se mua pelottaa, että ei kai tää laihis ala taas jumittaa..ois se nyt hiukan kauemmin voinut laskusuunnassa pysyä ennen junnaamista, mutta minkäs teet, jos näin on..nyt pääsin ainakin 80kg:n ali junnaamaan, kun viimeks junnasin sen yläpuolella eli tyytyväinen tarvii olla..ja voihan se olla, ettei junnaakaan, kun menkatkin on, mutta se selvinnee ens maanantaina sitten :o)!!
Eipä muuta..tällä viikolla riittää taas touhua ja eilenkään en päässyt lainkaan kirjoittelemaan tänne, mutta joka tapauksessa mukavaa viikkoa kaikille ja tietty kovasti tsemppiä!!
Otinkin tämän viikon tuloksen poikkeuksellisesti tänään ja tulos on että vielä ollaan alle kasikympin just ja just 79,9kg. En sitten saanut karkkiputkea poikki ja viikonloppuna ja eilen meni suklaata. Teki ihan hirveesti mieli ja söinkin sitten ihan kunnolla.
Paljastan teille ihan ensimmäiseksi kukaan muu ei vielä tiedä eikä tule tietämäänkään pitkiin aikoihin. Jos minut nyt joku tunnistaa täällä netissä niin ethän paljasta asiaa eteenpäin. Meille on tulossa vauva :) jos kaikki sujuu hyvin. Mulla kokemusta myös keskenmenosta joten hirveesti en uskalla vielä iloita. Raskaana ollessahan ei saa varsinaisesti laihduttaa,mutta mulla tota painoa on liikaa niin jos sopii niin jatkaisin mukana?! Toivoisin että täällä mukana olo auttaisi siihen että ensi kesänä lukemat ei olisi samat mistä nyt olen aloittanut laihdutuksen. Mä vähän luulen että jos en pysy teidän mukana niin annan liikaa itselleni luvan syödä suklaata. Jotenkin vaan mun aivot viestittää että raskaana ollessa voin syödä kaikkea hyvää kun se menee raskauden piikkiin, mutta mutta kun tää laihduttaminen on niin vaikeeta niin jotenkin en nyt haluaisi että joudun sitten taas aloittamaan jostain hurjista lukemista projektin. Tiedän että repsahduksia tulee tulemaan, toiveissa olisi jos paino ei nousisi kovin paljoa raskauden aikana eikä synnytyksen jälkeen. Mulla tuppaa paino nousemaan heti synnytyksen jälkeen kun syön kaikki mahdolliset hyvät mitä ei loppuraskauden aikana voinut syödä. Ajattelin noudattaa nyt niitä ohjeita mitä sain viime raskaudessa kun kärähdin sokereista. Silloin syön tosi järkevästi jos vaan pysyn niistä karkeista eroissa ;)
Onnittelut täällähän on tosi hyviä pudotuksia tullut!! Körömölli jatka vaan luulempa että ensi viikolla tulee taas miinuksia.
Olihan taas yö... ei, lapset antoi nukkua aika hyvin, mutta vatsa ei :( Kiersi, purisi, pörisi ja lopulta heräsin kun tuntui että lorahti housuun. Ei sitten onneksi ihan niin huonosti ollut asiat, mutta seuraavat puolitoista tuntia istuin pytyllä ja aamuinen vaakasessio olikin sen mukainen. Mitähän sitä uskaltaisi laittaa painoksi... tiedän, että ensi viikolla tulee takkiin eli plussaa, mutta annetaan silti tämän aamun lukema: [b]79,1kg[/b] ja pudotusta viikon takaiseen 700g.
Kotosalla istuskelen, vatsa ei ole kunnossa vieläkään mutta kaikki pysyy silti sisällä. Väsyttää ja heikottaa, pitänee syödä varovasti jotain vähemmän ärsyttävää (aamupalaksikin kaurapuuro ja Gefilus-piimää).
[b]Henniina[/b]: tuttua siis sinullekin vatsamakkaran kanssa elo :( Minustakin tuntuu, että se muuttuu aina vain ällömmäksi laihtumisen myötä - kai se sitten piiloutui sen ison mahan sisään ja nyt tulee esille kaikessa etovuudessaan. Enpä usko minäkään, että sitä pois saa, mutta jos saisin edes sen läskin siitä sisältä pois... semmoinen pari kourallista olisi nipistettävää.
Spinning on ihanaa! Sunnuntaina just poljin kotosalla (juu, mulla on oma kunnon spinningpyörä) tunnin ohjatun DVD:n mukaan ja oli oikein piristävä kokemus!
[b]Körikselle[/b] juminpoistoa sinne ja tosiaan - pitkän tähtäyksen seurantaa! Jos jumi jatkuu neljä viikkoa se on vasta todellinen. Tsempit!
[b]Allakka: HURJASTI ONNEA[/b] ja varjelusta pikkuiselle ihmistaimelle!! Tottakai raskaana ollessa saa keventää, kuurit on vain kiellettyjä, mutta niitä ei kukaan tarvitse. Itse olin kaksosia odottaessani 1600kcal ruokavaliolla r-diabeteksen takia ja säästyin lääkitykseltä sekä olin synnytyksen jälkeen monta kiloa kevyempi kuin raskaaksi tullessani. Suosittelen!
Nyt lounaalle ja nukkumaan. Paranemisia odotellessa,
Emo
Ja se on niin tosi, että vaikka kuureja ei saa pitää niin terveellinen elämäntyyli ei ole todellakaan kielletty keneltäkään ;o)!!
Minä oon joka raskaudessa kärsinyt raskausajan diabeteksesta.. tosin en mitään ruokavaliota noudattanut, mutten mässännytkään ja poikien odotuksessa paino tippui ja neidin odotuksesta ei jäänyt kiloakaan, josta olikin sitten mukava taas aloittaa kesken jäänyt laihdutusurakka, kun ei tarvinnut ylimääräisiä karistella ;o)!!
Kommentit jäi aamusella laittamatta, joten jos nyt muutama rivi niitä..tosin pitää mennä tekemään pojalle eväät ja lähteä kuskaamaan kerhoon, mutta äkkiseltään sitä ennen ;o)..
KÄÄPÄLE:Hieno pudotus..onnea :o)!!Ja älä ihmeessä mieti laihdutusta reissulla..on se sen verran harvinaista herkkua tuommoiset reissut, että silloin ei kuulu ajatella kevyttä linjaa vaan nauttia..ehtiihän sitä sitten arkena olla taas tiukkana :o)!!
BERTTA07:Huh hu..onpa upea saavutus, että lomasta huolimatta tuli noin hieno pudotus..onnea :o)!!
EMO:Mä just yks päivä mietin, että olisin suht tyytyväinen itseeni jo tänkin kokoisena, kunhan vaan tuo hirveääkin hirveempi maharöllykkä suostui pienenemään, mutta kun ei niin ei ja oon ihan samaa miettinyt mitä Henniinakin, ettei se multa siitä ilman kirurgin veistä kyllä varmasti ikinä lähde :o(!!!
Hieno lukema..toivottavasti vatsa paranee ja olo sen myötä normalisoituu :o)!!
NOLAANA:Oi miten kuulosti ihanalta sun vapaapäivä..mä oisin voinut tehdä ihan samanmoisen reissun, sillä pannupizza ja juustokakkuhan maistuu aina ja Yölintu on ihan parhaimmasta päästä bändejä ;o)!!
HENNIINA-:Hieno pudotus taasen..onnea :o)!!Jatkahan samaan malliin vaan niin hyvää tulee :o)!!
JOHKULAINEN:Kärsivällisyyttä tää homma vaatii, mutta ajan kanssa se palkitaan sitten eli ei muuta, kun kovasti tsemppiä :o)!!
Täällä kans ukkosti edellisiltana..vaikkei ees satanut enkä salamoitakaan havainnut ;o)!!
Nyt vauhdilla kerhoeväitä tekemään, poika kerhoon, jonka jälkeen saadaankin lähteä esikon hammaslääkäriin..aamulla olin jo 2 nuoremman kanssa hammastarkastuksessa ja huomenna mennään taas esikon oikomishammaslääkäriin eli hyppäämistä riittää ;o)!!
Kaikille taas tsempuloita hirmuisesti!!
köris
Heippa kaikille ja onnittelut niille jotka on saanut hienoja pudotuksia ja tsemppiä myös kaikille joilla jumittaa. Olen " taukoni" aikana kyllä käynyt lukemassa ketjuja, mutta en ole jaksanut mitään kirjoitella.
Meillä on miehen kanssa kamala kriisi päällä ja ollaan menossa parisuhdeneuvojalle tällä viikolla. Ajatukset on ihan sekaisin ja pelkään eroa:( Mies ilmoitti vain yhtenä iltana että tämä homma ei oikein toimi ja sen jälkeen ollut tosi vähän kotona ja käyttäytyy mua kohtaan todella viileesti. Epäilen tietenkin toista naista vaikka koko tämän 10 vuoden liiton aikana ei ole tullut mieleenikään moinen, mutta nyt sen käytös on todella outoa.
Paino on tippunut, mutta ainoastaan siitä syystä että ole pystynyt syömään paljon, kun on sellainen tunne että tukehdun kaikkeen mitä yritän suustani alas laittaa.. en ala vielä ilmoittelemaan painoa, koska tää tilanne on tällä hetkellä niin stressaava että en jaksa puntaria vahtia.
Anteeksi tällainen valitusvirsi
Mutta halusin vain ilmoittaa että en ole teitä unohtanut!
Kaivoin esille noi ohjeet ja niin ne tosiaan näyttää olevan 1600-1800kcal ohjeet. Samanlaiselta näyttää kuin tämä laihduttaminen. Ainut ero näyttäis pikaisesti katsottuna olevan vaan se että kalorimäärä ei ilmeisesti saada jäädä noitten alle. Eli sama ongelma jatkuu kuin nytkin eli miten pysyä erossa karkista ja että annoskoot pysyisi aisoissa. No silleen toi suklaan syönti auttoi että just nyt ei tee mieli karkkia. No tilanne voi tietty taas muuttua nopsastikin.
Emonamoha onnittelut pudotuksesta. Ei sitä tiedä tuleeko välttämättä ensi viikolla plussaa. Uskon että miinustulos sulle olisi joka tapauksessa tullut tälle viikolle.
Emonamoha ja körömölli oli kiva kuulla teidän tarinat raskausajalta. On siis mahdollista pitää paino samassa tai jopa laihtua. Katotaas kuin meikäläisen käy. Nyt on ainakin ihan hyvä fiilis.
pointzi06 tsemppiä. Hienoa että olette menossa kuitenkin juttelemaan, pisteet siitä teille.
En oo oikeen jaksanut tarkkailla syömisiäni ja nyt siis kahden viikon tuloksena +500g, paino oli aamul 77.6kg. Osasinkin tuota plussaa odottaa, kun melki joka ehtoo tullut mussutettua suklaata..kääk!
Liikuntaa tulee onneks joka päivä, kun mulla ei oo ajokorttia, ja sitten aina jalkasin vien keskimmäistä eskariin ja kuopusta työnnän rattaissa.
Tulee päivisin 2x30min lenkkeiltyä ihan sen ansiosta. Sit jos poikkeen samal reissul ruokakaupas, niin tulee viel vähän pidempi lenkki.
Auttais varmaan, jos jaksais viel ehtosin lähtee edes puolen tunnin lenkille. Mut kun sillon jo yleensä laiskottaa..
Nyt kyl tsemppi taas päälle, pakko saada noi plussat pois ens viikoks!
Allakka: Onnea!
Pointzi: Koita jaksaa, tsemppiä. Toivottavasti parisuhdeneuvonta auttaa..mun yks kaveri kävi miehensä kans, ja saivat puhuttua ongelmat läpi.
Eipäs täs muuta, sisua kaikille!
Hirveää pilata tilastojasi minlee, mutta tällä viikolla tuli +1kg! Osittain syynä lepsuilu, mutta osittain se että kuukautisten pitäisi alkaa juuri. Toivon mukaan siis ensi viikolla kauniimmat lukemat turvotusten hävittyä. Muutenkin kyllä tosi vaikeaa, makeaa tekee kamalasti mieli....:(
No nämä on pieniä juttuja verrattuna aviokriiseihin, jaksamista vaan Poinzi! Toi on jotenkin munkin kauhukuva...
Onnea allakka vauvasta!
Ei tää projekti oikein tunnu etenevän minnekään. Taas tuli plussaa 300 g. Eli paino nyt 77.1 kg.
Tää koko vuosi on ollut aika takkuamista. Jo helmikuussa paino on ollut sama mitä se on nyt.
Mites tästä eteenpäin... jotain pitää kehittää. Niin ja kyllä melkein tiedänkin mikä se on. Se on se liikunta. Paino on tippunut tähän asti likimain pelkällä ruokavalion muutosella. Nyt on tultu siihen pisteeseen, että tarvitaan enempi työtä, jotta paino tippuu. Tuo liikunnan harrastaminen on vain niin vaikeaa kahden pienen lapsen äitinä (tai ainakin itse koen sen hankalaksi). Eikä tietysti yhään helpota se, että mies sitten motkottaa, jos minä käyn jumpassa tms. Ehkä se pitää vaan kylmän viileesti todeta, että saa minulla olla omaakin aikaa. No, eiköhän tää tästä. Talvi kun tulee, niin lapset voi laittaa pulkkaan ja lähteä lenkille.
Toki 5 vuotiaan kanssa pääsee jo hyvin muutenkin kävelylle, mutta sitten se 3 v, joka haluaa myös mukaan ja kävellä / pyöräillä. Siinä ei sitten itse kyllä enää saa juuri liikuntaa.
No, lähinnä tuo liikkumattomuus on kyllä tuolla minun korvieni välissä. Asennemuutos pitäisi saada aikaiseksi.
Sellaista urputusta täältä tänä aamuna.
Minlee
Pointzille kovasti voimia parisuhdeterapiaan! Toivon mukaan löydätte sellaisen henkilön avuksenne, johon teillä molemmilla on luottamuksellinen tuntuma, muuten homma ei tule toimimaan. Parisuhdeterapiaa on meilläkin harkittu, ja tällä hetkellä yritetään ihan issekseen - meillä suurin ongelma ehkä tuo miehen puhumatttomuus ja sitä kautta kadonnut " henkinen yhteys" (joka tietysti rassaa vain minua). On ollut pakko kääntää ajattelumaailma päälaelleen ja uskoa, että se henkinen puoli tulee fyysisen perässä... Tosella lupaavaa on se, että miehesi haluaa kanssasi yrittää, se on jo 90% voitosta.
Minleen lapsoset näemmä samanikäisiä kuin meidän, meillä tosin niitä kolmevuotiaita on kaksin kappalein 5v esikoisen lisäksi :) Yksinäni en ole heitä vielä lähtenyt pyöräilyttämään (tai kerran taisin ja sekin päättyi tappeluun...) mutta koko perheen reissuja voi jo harrastaa siten, että kumpikin vanhemmista ottaa yhden nuoremman valvontaansa ja isompi polkee omia menojaan - hän osaa hyvin liikennesäännöt eikä ylitä autotietä koskaan yksinään. Viimeksi oltiin tällaisella lenkillä alkuviikosta ja sain siinä 44min " lenkillä" kulutettua lähes 250kcal pyörän vierellä kävellessä, hölkätessä ja ylämäessä auttaessa. Ei mitään turhaa liikuntaa siis! Jos olisi aikaa ollut enempi, oltaisiin tehty pidempi lenkki ja sehän vaan olisi ollut vielä parempi :)
Tarkoitan nyt vaan Minlee rohkaista sinua liikkumaan lasten kanssa, se on ihan oikeasti kaikille tosi mukavaa ja kannustaa lapsia liikunnan pariin esimerkin omaisestikin. Olin mm sanomattoman ylpeä itsestäni kun esikoinen yksi päivä totesi, että kun hän on iso, hänkin haluaa käydä lenkillä ja polkea spinning-pyörää kotona :) Mikä voisikaan olla enemmän musiikkia äidin korville :)
Muillekin piti jotain lausahtaa, vaan meni ohi. Tässä kuitenkin tärkeimmät :) Ja kiitso kaikille onnitteluista, eipä tuo paino kauheasti ole alakanttiin ollut kun tänäänkin heitti lukemat 79,4 enkä ole edes lenkille päässyt ja olin eilen Tupperware-kutsuillakin... tosin viikonloppuna on TAAS kahdet juhlat eli kovana on pysyttävä :-/ Onneksi edes toisten juhlien tarjoilusta saan vastata itse, eli kevyttä pöytään!
Emo
Meikäläinen täällä velloo naisten vaivojen kourissa
joten paino +/- 0 kg... ja namutellutkin olen =(
PoitZi - toivottavasti asiat ratkeavat ja solmut aukeavat
TSEMPPIÄ :D
Allakka - onnea vauvan odotukseen :D
Päällimmäisenä jäi nuo kaksi " isompaa" juttua mieleen. Kaikille
muille tasapuolisesti jaksamista Meikäläisellä on nyt ollut
tällä ja viime viikolla niin paljon puuhasteltavaa täällä kotiympyröissä
että hyvä kun ehtii käydä lukemassa teitin juttuja ja kommentoiminen
siihen ei nyt oikein aika/jaksaminen riitä , ANTEEKSI =(
TSEMPPIÄ SISUTTARET :D
Volga
tällä kertaa naisten vaivojen kera
Nyt piti jättää puntarointi väliin. Menkat alkoi sunnuntaina ja juhlien jälkeinen turvotus oli mieletön. Hehheh. Uhosin niin kovasti miten aioin selvitä juhlista...Lasillinen viiniä muka : ) Totuus on toinen: meni ainakin kymmenen lasillista viiniä! Kuitenkin syömingit jäi kohtuuteen. Harmittaa vaan, kun en ole ehtinyt koneelle syömisiä kirjaamaan niin ei ole oikeastaan mitään hajua miten menee. Vaaka kammoisena uskaltaudun kovan tsemppaamisen jälkeen punnitukseen vasta ensi maanantaina!!
Onnea Allakka! Muillakin on tullut hienoja tuloksia! Kyllä tän porukan sisu on taas noussut selvästi : )
Tsemppiä loppuviikkoon!!
Saan näköjään kunnian aloittaa : ) Viime viikko meni nopeaan, lenkilläkin tuli käytyä joka päivä. Tänä aamuna vaaka ilmoitti seuraavaa:
paino 83,3 kg
muutos -0,7 kg
Tasaisesti (ja nopeammin mitä uskalsin toivoakaan) paino koko ajan putoaa, hyvä niin.
Tällä viikolla onkin sitten edessä tämän urakan koetinkivi; lähdemme huomenna heti aamusta reissuun ja tulemme perjantaina takaisin. Luvassa risteily (kaksi yötä laivalla, päivä Tukholmassa) sekä yksi yö hotellissa. Luvassa siis paaaaljon syömistä seisovista pöydistä, ja pisteitä menee joka päivä varmaan miljoona... Toisaalta tekisi mieli koko reissun ajan olla miettimättä syömisiä ja vaan nauttia kerrankin, mutta toisaalta tuntuu että ei raski pistää (hetkellisesti) pilalle hyvin alkanutta pudotusurakkaa... Saas nähdä miten käy. Vaikka söisin maltillisesti, olen aivan varma että ensi viikolla plussaa pukkaa. Vielä sopivasti on myös " se aika kuusta" eli turvotustakin sen puolesta luvassa... Jos minusta ei ensi maanantaina kuulu mitään, en varmaan ole uskaltautunut ollenkaan vaa' alle tai sitten olen pyörtyä kopsahtanut sen vierään nähtyäni tuloksen : )
Mutta tässä turinat tällä kertaa, tänään luvassa siivousta ja pakkausta, lenkki varmaan jää väliin. Hauskaa viikkoa kaikille!