Pojalle ohuita ja miellyttäviä pitkiksiä? Onko kokemuksia Ruskovillan silkkisistä?
Pitäisi ostaa pojalle kasa pitkiksiä kun ilmat kylmenevät.
Kaikki vanhat ovat jääneet pieneksi.
Poika itse ei tykkäisi ollenkaan laittaa housujen alle mitään, joten ohuet, pehmeät, lämpimät ja helposti farkkujen alle sujahtavat pitkikset olisivat haussa.
Onko kukaan raaskinut ostaa Ruskovillalta silkkisiä? Miten ne kestävät pesua? On niillä vaan hintaa niin paljon, ettei oikein raaskisi ostaa. Toisaalta... Itse kyllä tykkään vuosi vuodelta enemmän silkistä kerrospukeutumisessa, on niin miellyttävää ihoa vasten ja hengittävää.
Kommentit (2)
ja ne olivat tosi pientä mallia, korkeintaan 86 jos vertaa muihin. Olivat selvästi paksummat kuin aikuisten silkkipitkikset, ja polvista vahvistetut. Ennemmin minusta " lököttävää" mallia kuin tiukat.
Pojalle olen ostanut finwearin ja muidenkin valmistajien ohuita puuvilla-lycra pitkiksiä. Niissä taitaa lukea " tyttöjen pitkikset" , mutta niitä on myös sinisiä, mustia jne. Istuvat paremmin housujen alla, ja kotosalla mukavamman näköiset kuin aukolliset kalsarit, kun kuitenkin usein on kalsarisillaan. Ja jos ne sattuvat jäämään ehjiksi, niin voi kierrättää pikkusiskolle.
Meillä ei ole kokemusta niistä 100% silkkisistä, mutta silkkivillaisia olen tilannut jo parina vuonna (näissä 30% silkkiä ja loput villaa, mutta ovat silti ihan unelmapehmeitä). Ainakin meillä ovat kestäneet täysin ehjinä 2 talven peräkkäisen käytön vauhdikkaalla pojalla ja nyt vanhimmat pitkikset ja aluspaidat (meillä on hihattomia ja lyhythihaisia, näitä saa rv:n nettikaupasta) ovat tulevana talvena pikkusisaruksen käytössä, eli käyttöaikaa tulossa jo 3. talvi. Silkkiset ovat varmasti aivan ihanat, sillä nämäkin ovat mielestäni (ja lasten mielestä) jo tosi ohkaiset ja pehmoiset. Ovat myös paremmin lämmittävät kuin paksummat perus puuvillapitkikset.
Meillä on muuten myös yhdet mukavan pehmoiset ja tavallista ohuemmat Sanetta:n pitkikset pojalla (puuvillaa).