Ongelmia stokken maalatuissa tuolissa???
Onko kenelläkään ollut ongelmia noitten maalattujen stokken tuolien kanssa? Meillä on viikon vanha maalattu tuoli ja nyt jalkalevyn maali lohkeilee ja hilseilee. Käytiin jo istuinlevy vaihtamassa kun siinä oli heti paketista oton jälkeen maali kupruillut. Mietin vaan että onko saatu nyt joku maanantai kappale vai onko muillakin ollut ongelmia? Olisi tietty kiva kuulla jos joku on tyytyväinenkin eli tuoli on käytön jälkeen edelleen ihan kunnossa. Sillä kyllähän noitten tuolien pitäis kestää aikalailla kun ne on kerta lapsille tarkoitettu melkein vauvasta lähtien.
Kommentit (16)
" Maalatuissa ja lakatuissa tuotteissa voi olla eroa,
merkistä riippumatta. Nyt kyseessä on maalattu tuote, kun taas nuo halpakopiot ovat lakattuja, joten en lähtisi niitä suoraan vertaamaan. Stokken 7 vuoden takuu toimii kuitenkin - kokemuksen mukaan - erinomaisesti, joten ei muuta kuin yhteys lähimpään jälleenmyyjään tai suoraan Stokkelle. "
Meillä on kaikki " kopiot" maalattuja, sekä Haberkornin, että Hauckin ja niissä maali pysyy. Kaverilla on myös lakattu ilman ongelmia.
7-vuoden takuu näyttää olevan tosiaan tarpeen ja vaihtaminen on aina ikävää ja hankalaa ja aiheuttaa vaivaa ja kuluja. Eiköhän tämän ketjun perusteella voi jo sanoa kyseessä olevan laatuongelman, joka on erikoista markkinoiden kalleimmassa tällaisessa tuotteessa.
Taitavat nyt myyjät hädissään selittää näitä seitsemän vuoden takuujuttuja.
Purkaukseni johtuu osin siitä, että aikanaan kyllästyin " kopioiden" mollaamiseen, kun sellaisen olin itsekin ostanut 70% halvemmalla
ja ihmettelin miksi Stokke maksaa niin paljon. Sitä paitsi on tyhmää nykyään puhua " kopioista" , kun muissakaan tuotteissa eivät uudet samalla idealla toimivat ole kopioita. Eipä ole keittiöntuolitkaan kopioita vaikka kaikki toimivat samalla periaatteella -istuin, jalat ja selkänoja.
mä olen kylläkin ammatiltani lastentarhanopettaja, en Stokken myyjä ;o), kerroin vain oman kokemukseni siitä, että takuu pelaa loistavasti. Meillä oli tuolin kanssa ongelma, laitoin paikalliselle jälleenmyyjälle sähköpostilla tiedon siitä ja sain parin viikon sisällä kokonaan uuden tuolin tilalle. Kaikki kävi siis todella helposti ja vaivattomasti eikä meidän tarvinnut olla ilman tuolia päivääkään. Eli takuu todella toimii. Uuden tuolin kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa, lakkaus on ja pysyy pinnassa - kommentillani maalatun ja lakatun tuolien eroista tarkoitin sitä, että maalissa on voinut olla joku vika, koska se hilseilee.
ulpukkainen:
Taitavat nyt myyjät hädissään selittää näitä seitsemän vuoden takuujuttuja.
nyt 4kk eikä ole mitään ongelmia tuolin kanssa ollut.
on kaksi maalattua tripptrappia. Vanhempi, oranssi, 2,5v ollut päivittäin käytössä, eikä mitään vikaa. Mutta tuo uusi turkoosi. Siinäpä sitten onkin senkin edestä. En oo levyjä vielä vaihdattanut, mutta molemmista maali hilseilee ja halkeilee. Ärsyttävää kun muuten on kiva tuoli. Minkä värinen teillä muuten se tuoli on?
No turkoosi tuoli meilläkin. Onko sattumaa vai onko siinä maalissa nyt sitten jotain ongelmia?!?
Kannattaa vaihtaa varmaan koko tuoli. Olisiko tosiaan tuossa turkoosissa maalissa jotain ongelmia. Kuulostaa kyllä tuotevirheeltä.
Hei,
Meillä aikanaan sama vika. Kannattaa soittaa maahantuojalle. Stokkella on tai oli 7 vuoden takuu ja he toivatkin kotiin asti uuden tuolin jopa 2 kertaa. Heillä on erittäin hyvä palvelu, joten ota ihmeessä yhteys suoraan maahantuojaan.
Meillä oranssissa tuolissa niin jalka- kuin istuinlevyn maali halkeilee.On nyt n.vuoden vanha,enkä tiedä voiko asialle enää mitään tehdä.Saako näitä levyosia siis vaihtaa ihan pelkästäänkin?
Sinänsä harmillista ,että kaksi muuta ,8 ja 4 vuotta vanhaa puunväristä ovat kuin uutta vastaavia.
Hilseili jo parin viikon käytön jälkeen, mutta muun hässäkän takia en vieläkään ole saanut aikaiseksi käydä vaihtamassa jalkalevyä (tuoli nyt 8-9 kk).
" kappaleittain" ja tosiaan 7 vuoden takuu on puuosille. Pienetkin normaalista poikkeavat hilseilyt tms. vaihdetaan kunhan asiakas vaan ottaa yhteyttä ;) Ei väliä onko tuoli viikon vai vuoden vanha, muttei tietenkään normaalia kolhiintumista tai vastaavaa korvata.
Olen tainnut ennenkin siitä kirjoittaa, kun tämä ketju ei ole ensimmäinen aiheesta. Itse suosin merkkituotteita aika paljon, mutta usein löytää parempia kopioita järkevään hintaan.
Usein tällä palstalla hehkutetaan Stokkea ja mollataan edullisempia kopioita, mutta tässä kohtaa olen sitä mieltä, että hinta ei todellakaan vastaa laatua. Jos hintaero on 300% samanlaisiin, niin jotain muutakin voisi odottaa kuin tuotteen osien vaihtoa uusiin. Halvoista kopioista, kun ei oman ja kavereiden kokemuksen mukaan maalit hilseile, eikä ole ollut muitakaan vikoja, joiden vuoksi pitäisi kysellä ja juosta osia vaihtamassa.
Kaksi Haberkornin ja yksi Hauckin " kopiotuote" on ostettu ja kovassa käytössä hyviksi havaittu moitteitta.
dagmar79:
" kappaleittain" ja tosiaan 7 vuoden takuu on puuosille. Pienetkin normaalista poikkeavat hilseilyt tms. vaihdetaan kunhan asiakas vaan ottaa yhteyttä ;) Ei väliä onko tuoli viikon vai vuoden vanha, muttei tietenkään normaalia kolhiintumista tai vastaavaa korvata.
Mites sellaiset värit joita ei enää valmisteta? Saako niihin " varaosia" ?
merkistä riippumatta. Nyt kyseessä on maalattu tuote, kun taas nuo halpakopiot ovat lakattuja, joten en lähtisi niitä suoraan vertaamaan. Stokken 7 vuoden takuu toimii kuitenkin - kokemuksen mukaan - erinomaisesti, joten ei muuta kuin yhteys lähimpään jälleenmyyjään tai suoraan Stokkelle.
ulpukkainen:
Olen tainnut ennenkin siitä kirjoittaa, kun tämä ketju ei ole ensimmäinen aiheesta. Itse suosin merkkituotteita aika paljon, mutta usein löytää parempia kopioita järkevään hintaan.Usein tällä palstalla hehkutetaan Stokkea ja mollataan edullisempia kopioita, mutta tässä kohtaa olen sitä mieltä, että hinta ei todellakaan vastaa laatua. Jos hintaero on 300% samanlaisiin, niin jotain muutakin voisi odottaa kuin tuotteen osien vaihtoa uusiin. Halvoista kopioista, kun ei oman ja kavereiden kokemuksen mukaan maalit hilseile, eikä ole ollut muitakaan vikoja, joiden vuoksi pitäisi kysellä ja juosta osia vaihtamassa.
Kaksi Haberkornin ja yksi Hauckin " kopiotuote" on ostettu ja kovassa käytössä hyviksi havaittu moitteitta.
5 vuotta ja 6 kk vanhat, eikä kummassakaan ole mitään vikaa vaikka molemmat on ollut koko ajan ahkerassa käytössä.
limenvihreä tuoli, joka on kertaalleen vaihdettu kaikki osat ja turvakaari kahteen kertaan, juuri hilseilevän maalin takia.
Uudet maalit ovat joko laadultaan huonoja, tai sitten on maalattu liian vähän, oli vastaus meille.
Kaikki osat vaihdettu jo kahteen kertaan + jalkatuki kolmeen kertaan. Sitten loppui mielenkiinto. Edelleen lakkaus hilseilee ja lohkeilee ja se alkaa aina parin viikon käytön jälkeen. Muuten loistotuoli. Kopioita meillä on käynyt kääntymässä kaksi kpl, joista molemmat huonoja eivätkä läheskään niin tukevia kuin TT. Mutta selkeä laatuongelma on Stokkella tuossa pintakäsittelyssä. Ilmeisesti ei heitä kuitenkaan vaivaa tarpeeksi, että viitsisivät asialle tosissaan jotain tehdä.