Ketään, joka voisi sanoa, että tuli raskaaksi YHDESTÄ rakastelukerrasta/siemensyöksystä?
Kommentit (30)
lkamista. oli ilmeisesti ollut tosi lyhyt kierto tulossa.
Ei sitä lasta tehdä kuin yksistä siemenistä.
Yksi ainoa kerta heinäkuussa, pikana vielä....ja tulos kasvaa mahassa.
Ekalla kerralla tuloksena vielä kaksoset!
Yritimme kyllä lasta, mutta satuimme olemaan vuoron perään kipeinä ja niinpä sitten oli aika hiljaista seksirintamalla. Sen ainokaisen kerran ajoitus oli sitten varsin täydellinen, kun mulla on vielä pitkä (35 vrk) kiertokin...
ja ei edes yritetty. Asuin silloin toisessa kaupungissa ja nähtiin yks viikonloppu, jolloin mulla sit ilm. oli ovis. Sen lauantai-illan tulos on jo 5v. ja syö iltapalaa parhaillaan. :D
kolme poikaa)
Ovulaatio tuntuu mulla pistelynä alavatsassa. Nuorena tällaista ei ollut, mutta vanhempana (ssinä 27-28v) pidin kalenterissa laskua, ja huomasin että tää pistely tuli aina säännöllisesti pari viikkoa ennen vuotoa - yhtäkkiä tajusin mistä oli kyse.
Eli kun on ollut vauva toiveissa, olen pitänyt huolen siitä, että ollaan sänkypuuhissa 12h sisällä siitä kun tuntuu tuo pistely... ja aina tärpännyt.
T: se joka sanoi että jokainen tulee yhdestä kerrasta raskaaksi (TIETENKIN)
Kaikki 3 kertaa olivat muutaman päivän ennen ovulaatiota; ja ikää oli 24 v., 25 v. ja 29 v.
t. 15
Näin kävi ollessani 35- ja 41-vuotias.
Tokalla kertaa olin 33v ja tiesin ovulaation olevan päällä.
t: 9
Muutoin onkin ollut tärpit kiven alla. :/
Esikoista he tekivät viisi vuotta, mutta lopulta ihan luomusti sai alun. Esikoisen syntymän jälkeen alkoi rakkaus rakoilla. Kuopus sai alkunsa yhdestä kerrasta - koska se oli ainoa kerta sinä vuonna.
Kaverini oli 27, kun he alkoivat yrittämään vauvaa. Hän oli 33, kun kuopus tärppäsi.
Ei olla ikinä ehditty yrittään kun kerran ja heti raskaana.
lakaan ees laskettu että olisi sopiva aika tärpätä, en edes tiennyt silloin semmoisista päivistä:) Nyt lapsi 3v.:)
Mitä yrittämistä se on, jos kierron aikana on ilman ehkäisyä vain yhden kerran?
Esikoinen oli hankala ja remontti pukkasi päälle,
seksiä (nopeaa sellaista:) yhden kerran moneen kuukauteen ja tulin raskaaksi:)
Mies lähti ulkomaanmatkalle ja ehdimme rakastelemaan vain kerran siinä kuussa.