Jää tästä lähin käymättä Hesburgerissa. :(
Tilauksen tehtyä sain hampurilaiseni vasta varttitunnin myöhässä, ilmeisesti hampurilainen oli kuitenkin ollut valmiina heti, kun saapuessaan se oli jo jäähtynyt niin, että se oli melkein syömäkelvotonta.
Kommentit (11)
kun autokaistalla yli 10 minuuttia hampurilaisia odotettuamme ihmettelin tilauksen kestoa, niin myyjä tokaisi, että " jos ei palvelu kelpaa, niin voitte mennä muuallekin" . Kiitin vinkistä :)
Lähetin kyllä asiakaspalautettakin, johon sain ihan asiallisen vastauksen, mutta en ole tuon jälkeen kyllä Hesessä käynyt ellei se ole todellakin ollut ainoa vaihtoehto.
Valitettavasti luottavat siihen, että koska ovat valtakunnallinen ketju niin ei tarvitse panostaa.. Me olemme päättäneet olla käyttämättä noita ja suosimme paikallisia pienyrittäjiä :-) Olen minäkin toki lähetellyt palautteita, mutta niissä on aina sama litania; " Olemme käyneet henkilökunnamme kanssa läpi ko. päivän tapahtumia.... " ja plaa plaa.
Jos hampurilainen on kylmä, niin voit pyytää lämmittämään sen tai pyytää tilalle uuden. Hieman oma-aloitteisuutta, niin asiat tulee korjattua.
että olen saanut ranskalaiset aivan nahistuneina ja kylminä. Silloin kävin huomauttamassa asiasta ja sain tilalle uudet.
Kerran odotimme tilausta turhan pitkään ja saimme lisäksi ilmaiseksi jäätelöt.
Eli jos on jotain valitettavaa niin sitten pitää valittaa, turha täällä on jälkikäteen inistä.
Itse olen palauttanut hampurilaisen tai ranskalaiset monta kertaa, kun ovat olleet aivan kylmiä.
Mutta en mä silti mene Mäkkäriin enkä etenkään mihinkään tuntemattomiin paikkoihin.
Menen Heseen aina vaan ja jos on huonoa, sitten valitan. Ja saan uuden.
Kuluu vähän kuin asiaan, en odota gurmeeta noilla hinnoilla.
Saat uuden tilalle tai jälkkärin korvaukseksi. Tuon takia en jättäisi Hesessä käyntiä. Sen sijaan Hese on vaihtunut Mäkkäriin hintojen vuoksi. Ihan käsittämättömät hinnat, lasten ateria 5¿!!!
Ja noi pikkupaikat eivät ole mulle mikään vaihtoehto.
Silloin kannattaa tilata jokin erikoishampurilainen, vaikka ruis. Niitä ei ole koskaan valmiina, vaan joutuvat tekemään sen juuri sulle.
Tai tavishamppis, mutta pyydä vähemmän majoneesia tms...
opintojeni ohella..
Muutamia seikkoja: Hampurilaiset EIVÄT kylmene tiskissä ollessaan, tiski on kuuma. Ranskalaisiin EI lisätä suolaa. Odotusajasta: jos tulee syömään ruuhka-aikana pikkuheseen (noin 20 asiakaspaikkaa), ja näkee, että jonoa on sekä autokaistalla että sisällä, varmasti ymmärtää, että hampurilaisen saaminen kestää. Ja jos jokainen lapsiperhe tilaa ne lastenateriat ilman kurkkuja ja sipuleita ja sinappia ja ketsuppia ja ilman majoneesia ja ilman pihvejä ja juustohampurilaiset ilman juustoja ja aikuisten ateriat tuplamajoneeseilla jne jne jne, pitää varautua pidempään odotusaikaan. niin tilauksen tekeminen kuin valmistuskin kestää kauemmin (koska tiskissä valmiina olevia ei voi käyttää). Voin kertoa myös, että vanhentuneita hampurilaisia ei myydä, kone ilmoittaa, milloin hampurilainen on ollut tiskissä tarpeeksi kauan.
Sellaista.. Ja jos löytyy valittamista, kannattaa sanoa paikan päällä, mieluiten heti. Asian voi ilmoittaa asiallisesti, eikä kukaan loukkaannu, jos asiakas syystä pyytää jotakin.
Yhden asian olen tässä kiireisessä ja stressaavassa työympäristössä oppinut: palveluammattilaiset ovat vain ihmisiä, ei tule enää mieleenkään vittuilla pahan päivän sattuessa jollekin tuntemattomalle siwan kassalle tai hesen tädille ;)
Mä olisin marssinut tiskille heti ja sanonut, että ei kelpaa. Ranskikset olen vaihtanut uusiin parikin kertaan, kun olivat kerran yltiösuolaisia ja kerran lötköjä. Heti vaihtoivat uusiin, ei kyselty tai keskusteltu mitään.