Kampaaja paikalla, kysy jotain:)
en halua jakaa vinkkejä siihen mkä hiustyyli sinulle sopisi, kun en voi näkemättä tietää, mutta jos on muita kysymyksiä!
Kommentit (30)
nykyään on tapana rikkoa vanhoja sääntöjä ja löytää jokaiselle parhaita piirteitä korostava räätälöity tyyli.
Olen kyllästynyt pitkien tasalatvaisten hiusteni tasauksesta pyydettäviin taksoihin. Veloitetaan kuin menisi 45 min, vaikka usein meneekin 5-10 min.
Onko sulla oma yritys, ja jos, ni kauan ollut ???
En koskaan roiskaise vartissa mitään leikkausta joten en osaa selittää kampaajienne laskutustapoja. Toivottavasti ottavat tarpeeksi että saavat yrityksensä pyörimään.
Eli, siis missä opiskelit, ja mistä valmistuit? Kuinka kauan opinnot kesti?
" rikottu linja" takahiuksissa (lyhyt malli) on kuin jyrsitty, koloinen? Siis että ei ole tasaisen rikottu vaan semmonen kamala... en osaa selittää!
onnistuuko sellainen,et laitaa punaisia ja vaaleita raitoja yhtäaikaa? pahjavärinä ruskea. yks kampaaja sanoi mulle et ei ala tekeen sitä kun se ei onnistu.. miten on,onnistuuko?
Hiukseni on kyllä saatu leikattua tuossa ajassa ihan ilman roiskaisuakin. En vaihda montaakaan sanaa kampaajan kanssa, joten en todellakaan vie heidän kallista työaikaansa. Maksan pöyristyneenä ja poistun tuossa 10 min sisällä. Mielestäni tämän tulisi näkyä laskussakin. Voisin silloin käydä useamminkin kampaajalla, jos hinta vaan olisi kohdallaan. Aina juuri pestyillä ja kammatuilla hiuksilla olen liikkeeseen astunut, että helpolla ovat päässeet. Asioin Helsingissä.
15.
joten värit pysyvät erillään. Lopuksi raitojen väliin ja muuhun hiukseen levitetään pohjaväri.
että alhaalta kapeille kasvoille pitää saada sivuille tuuheutta ja taas leveille painopistettä ylemmäs? Jostain luin...