Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ero edessä?

28.09.2007 |

7 vuotta suhdetta takana,2 ihanaa lasta,mutta alkoholi on vienyt isän mukanaan.ero ainut ratkaisu?!mies ei myönnä ongelmaansa,lapsetkin kärsii tyhjistä lupauksista.onko saman kokeneita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 7½ vuotta ja meillä on kaksi lasta (-01 ja -03). Kuningas alkoholi vaikuttaa myös meillä ja mä alan olla henkisesti ihan romuna. Ongelmaahan mun miehellä ei luonnolllisestikaan ole... tyhjiä lupauksia sen sijaan piisaa. Mä en kanssa enää tiedä, et mitä tekis. Ero se on varmaan väistämätön, jos tilanne ei ala muuttumaan!

Jaksamisia sinulle ja lapsillesi!

Vierailija
2/3 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tuoda vähän lapsen näkökulmaa esiin.Mun isä oli/on alkoholisti,vanhempani erosivat kun olin ensimmäiselle luokalle menossa.Muistan että isä aina haisi ja riiteli äitini kanssa,myös väkivalta kuului asiaan.Pelkäsin isääni mutta toisaalta yritin olla kiltti ja reipas jotta hän olisi hyvällä päällä äidille.Tarhapäivän jälkeen jäin kotipihaan leikkimään kavereiden kanssa ja kun näin että isä tulee töistä kotiin niin juoksin äkkiä kotiin äitiä suojelemaan.Kavereitteni kannsa en leikkinyt jos isä oli kotona.Mulla ei ole hirveesti muistikuvia enään niistä ajoista mutta kun mietin niitä niin sama sekavuus ja pelko tila nousee esiin kuin mitä silloin koin.Lupauksiaan isäni ei silloin ikinä pitänyt mutta silti jotenkin nostin hänet jalustalle,lapset on kyllä outoja otuksia... Vaikka vanhemmat kuinka paljon valehtelisivat niin silti lapsi sokeasti luottaa hänee ja rakastavat vaikka mitä olisi tapahtunut.En tiedä auttoiko tämä teksti päätöksen tekoa mutta sen voin sanoa että minun oli parempi olla kun isä lähti pois kotoa,tietenkin itkin ja surin mutta selvisin.Jos teille ero tulee niin suosittelen että viet lapsesi lasten ero ryhmään jossa lapset saavat purkaa tunteitaan...

Toivottavasti teillä kääntyy kaikki parhain päin

T:kahden lapsen äiti84

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sama tilanne ja vielä saman ikäiset lapset -04 -07 syntyneet. silmäni avasin tälle ongelmalle esikoisen syntymän jälkeen. olen myös itse henkisesti aivan loppu, enkä tiedä mistä kummasta aina sitä ammentaa voimaa ja uskoa parempaan. jotain lohtua saa kun tietää että ei ole yksin!

kuinka paljon (jos tiedätte) miehenne juo, milloin ja miten?

minun mieheni juo salassa joten määriä minun on vähän vaikea tietää, ja tätä tapahtuu ajoittain päivittäin välillä esim. neljänä päivänä viikossa. niin humalassa hän ei ole että rupeisi kompuroimaan tai muuten huojumaan mutta viimeistään kun lapset on nukkumassa alkaa silmät sojottaa, reagointi hidastuu ja puhe tyyli muuttuu.

tuntuu kuin tulisi petetyksi joka päivä!

tsemppiä kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi