Minne lapset, kun kaverin häät uudenvuodenaattona?
ja siis lapsia ei kutsuta. Bileistä tulossa hurjat ja ovat siis iltahäät. Molemmilla isovanhemmilla on jotakin sovittua menoa tai ovat poissa kotoa. Mitä ihmettä me tehdään? REi kai nyt kukaan meinaa uutta vuotta meidän lasten kanssa viettää???
ideoita?
Kommentit (12)
aika karmiva ajatuskin, että toinen kökkisi himassa lasten kanssa uutena vuotena...mieluummin sitten vaikka, että ei kumpikaan menisi...
saakohan MLL:stä tollasena aikana hoitajaa?
ap
Eivät kaikki pidä uudesta vuodesta ja sen viettämisestä. Mäkin aina vain nyhjötän sisällä paukkuaran koiran kanssa ja kiroan.
Vierailija:
aika karmiva ajatuskin, että toinen kökkisi himassa lasten kanssa uutena vuotena..
ap
Sulla taitaa olla sitten aika karmeet kersat?
musta se ei taas ole mistään kotoisin...
ap
ja niin, mun lapset on kyllä ihan ihanat
niin me on tehty jo kohta 20 vuotta.
että etteköhän te johonkin hyvään ratkaisuun päädy. :) Eli saatte luotettavan hoitajan.
Ihan varmasti löytyy MLL:n, tuttavapiirin tms kautta hoitajaksi joku, joka on valmis tulemaan töihin myös uudeksi vuodeksi. Rahalla saa ja hevosella pääsee... köyhä opiskelijatyttönen voi valita kuitenkin sen hoitokeikan bileidne sijasta.
Nyt vaan hoitajaa etsimään, tuskin se täältä löytyy mutta muualta!
mitä aiemmin on liikkeellä, varsinkin tuollaisiksi " erikois" illoiksi. Aikanaan, myös moni kaveri/tuttu, hoidin Mll:n kautta muksuja vuosia ja olen ollut useita kertoja aamuyöhön tai yötäkin kun vanhemmilla ollut esim. juhlia tms. Kun kyselee jo nyt, niin saa valitakin vähän, eli voi pyytää hoitamaan lyhyemmäksi ajaksi ennen kyseistä iltaa/yötä tai tutustumiskäynnille. Ja jos ei ollenkaan synkkaa, niin voi kysellä toista hoitajaa.
Kannattaa kysyä onko tuttavapiirissä rahantarpeessa olevaa teiniä/opiskelijaa.
mä en olis ikinä itse voinut kuvitella hoitavani pieniä lapsia joskus 15-veenä...yksikin puhelu frendeiltä ja mä olisin lähteny menee...tai tuonu ne kaverit kylään;)
ja lukuisat kertomukset siitä, kuinka useat tämänkin palstan kävijät ovat hoitaneet jo alle 10-vuotiaina ihan pieniä vauvoja.
meillä on aina sama jama oli mikä päivä hyvänsä, lapsenvahtia ei tunnu koskaan löytyvän.