Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akin avovaimo ei tiedä miehen rikollisesta menneisyydestä.

Vierailija
28.09.2007 |

BB-talosta häädetty Aki IS:lle: Meinasi itku tulla

28.9.2007 17:44

Aki joutui lähtemään tänä aamuna Big Brother -talosta sopimusrikkomuksen vuoksi. Aki oli jättänyt kertomatta 15 vuoden takaisesta rikosrekisteristään ohjelman hakemuslomakkeessa.

- Ihan omaa tyhmyyttäni jouduin lähtemään talosta. Täytin hakemuslappuja puoliunisena keskellä yötä, jottei avovaimoni näkisi niitä. En sitten huomannut kaikkea, mitä hakemuksessa kysyttiin, Aki selitti iltapäivällä IS:lle.

Akille kerrottiin päiväkirjahuoneessa vain se, että hän oli tehnyt sopimusrikkomuksen.

- Kun se kerrottiin minulle, olin aika varma siitä, mitä olin rikkonut, hän myöntää. Vilauttelusta ja suorista kommenteista talossa tunnettu Aki oli yleisesti pidetty asukas, vaikka hän saikin muutaman kohtauksen aikaiseksi. Naiset itkivät vuolaasti, kun Aki ilmoitti lähdöstään.

- Kyllä siinä meinasi todella itku tulla itsellekin. Se oli tosi lähellä. Kun tänään illalla lasken pääni tyynyyn, niin varmasti tuli tippoja silmäkulmasta, Aki miettii.

Hän tunsi olevansa talossa vahvoilla.

- Tiedostin, että minusta pidetään, eikä minua vihata, vaikka olen tällainen vanha kaakki. Suremme sitten asukkaiden kanssa yhdessä, kun muut pääsevät talosta, etenkin Timoa, Jarkkoa, Piiaa ja Maxinea ikävöivä mies sanoo.

Kadin ja hänen välisen rajun sanaharkan syystä Akilla on selvä käsitys, ja asia kerrottiinkin jo aiemmin IS:ssä. Syy löytyy ykköstyypin diabeteksesta.

- Verensokerit laskivat niin alas, että mulla ei ole koko tapauksesta mitään muistikuvaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Avovaimokaan ei tiedä"

28.9.2007 16:50

BB-Aki salasi rankan rikollisen menneisyytensä myös puolisoltaan.

Torstaina julki tulleet tiedot Akin lukuisista rikostuomioista aiheuttivat miehen pudottamisen BB-talosta. Aki myöntää, että ei kertonut tuotantoyhtiölle menneisyydestään mitään. Hän ehti viettää talossa 31 päivää.

- En kertonut tuotantoyhtiölle. Se vaan jäi kokonaan.

Samalla Aki syyllistyi sopimusrikkomukseen hänen ja tuotantoyhtiön välillä.

- Ei siinä vaiheessa ajattele, koska prosessi on niin nopea kun niitä papereita täytin. Siihen on jäänyt huolimattomuusvirheitä siihen lappuun, hirveellä hädällä ne täytin, ettei avopuoliso huomaa, että olen hakenut sinne. Yön pimeinä tunteina lappuja täytin ja se menee unenpöpperön piikkiin, Aki kertoo Iltalehdelle.

Tuotantoyhtiö ja kanava häätivät miehen tylysti ohjelmasta.

- Totta kai se harmittaa kun talosta jouduin poistumaan tapauksen takia. Ei tässä silti vajota maan alle. Kyllä tässä fiilis on ihan ok. Talosta poistuminen on haikeata, koska sinne jäi hyviä ystäviä ja kavereita paljon, Aki tuumii.

Mies tuomittiin muun muassa kolmeen ehdolliseen vankeusrangaistukseen 1990-luvun alussa.

- Ehdollisia rangaistuksia, ne on nuorena tehtyjä hölmöilyjä. olin niiden aikaan 17-20 vuotias.

- Kyllä se kaduttaa ehdottomasti. En satuttanut ainoastaan itseään vaan paljon muitakin kavereita ja lähipiiriä. Kyllä se pistää miettimään.

Tiesikö avovaimosi rikollisesta menneisyydestäsi?

- Ei tiennyt. Toivon, että kun kotiin pääsen täältä, on vielä koti ja siellä odottaisi avopuoliso ja kaksi koiraa. Uskon ja toivon, että hänet sieltä löydän. Jos ei odota, niin sitten pääsee itku, Aki harmittelee.

Ohjelmaan mukaan lähteminen oli miehen lähipiirille ja puolisolle yllätys.

- Toivon, että hän ymmärtää. Nuorena hölmöilee ja ei ajatellut mitä se oikeesti on. Pitäisi tajuta mikä on oikein ja väärin. Siitä on toisetkin saanut kärsiä.

- Olisin varmaan pärjännyt kisassa aika hyvin. Sen takia se on huono juttu itselle.

Vierailija
2/3 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin pidetty talossa? Mistäs se sen tietää onko ollut pidetty vai ei. Ei ainakaan talon ulkopuolella....kuka sellaista sovinistia kannattaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla lisäksi aseellinen ryöstö tunnollaan.

Musta Aki on pahis.