Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB: Onko siis Timo nuoleskellut miesten kanssa????

Vierailija
28.09.2007 |

Ihanko tosissaan vai leikitellen?

Selvinpäin????

Mikä juttu tää on????????

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Timo mm., kännissä tietysti. Timo on tuskin homo, mutta luulenpa ettei halua tunnustaa bi-seksuaalisuuttaan. Vai voihan olla että myöntänytkin, en tiedä.

Vierailija
2/2 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuorgiat

28.09.2007 07:59

Timo ja Maxine läheisinä.

Yön pikkutunneille jatkunut juhlinta jatkui pelailun ja märkien suudelmien merkeissä.

Hilpeissä tunnelmissa olevat asukkaat piristivät pitkäksi venynyttä iltaa pelaamalla juomapeliä. Ryhmä jaettiin kahteen joukkueeseen, ja tarkoituksena oli juosta tietty matka oluen luo, ottaa huikka ja pyöriä pää keppiin nojaten viisi kierrosta. Piia ohjeisti kaikkia pelin kulusta.

- Esimerkkisuorite, mä näytän, Jarkko lopulta selvensi kädestä pitäen ja teki Suvin kanssa kierroksen näytöstyyliin.

Peli alkoi ja asukkaat huojuivat pitkin pihaa. Varsinkin Tiinalla oli vaikeuksia pysyä tolpillaan. Lopulta nainen konttasi joukkueensa luo. Pää pyörällä oleva poppoo lopetti pelin naurun ja hälinän saattelemana. Voittajasta oli pieniä erimielisyyksiä.

- Noi otti pienemmän huikan tuolla, Aki protestoi.

Epäselväksi jääneen ensimmäisen kierroksen tulos ei pitkään mietityttänyt, ja uusi kierros pistettiin alulle. Timolle urakka oli niin raskas, että lopulta Aki raahasi ankkurina toimineen seinäjokelaisen maaliin.

- Me vedettiin kyllä kunnolla¿, Timo naureskeli suoritustaan.

- Me vedettiin koko tölkki! Jarkko komppasi toveriaan.

Asukkaitten juhlinta jatkui sisätiloissa. Bileet sujuivat lämpimissä merkeissä, ja suukkoja vaihdettiin puolin ja toisin.

Maxine ja Timo juttelivat sylikkäin sohvalla. Aki hyökkäsi paikalle ja innostui kunnon suuteloihin sekä Timon, että Maxinen kanssa.

- Vau, Aki oli aika rietas, se vaan tuli! Timo naureskeli tyrmistyneenä.

- Aika hyvä sä oot pussaileen, Aki antoi tunnustusta seinäjokelaismiehelle.

- Aika voimakas olit, et antanut mun tuoda omia parhaita puolia esille, Timo toppuutteli.

Aki otti revanssin, ja antoi Timolle mahdollisuuden toteuttaa itseään suutelun saralla.

Tästä repesi kunnon imuttelubuumi. Miehet ja naiset pussailivat sekaisin keskenään. Varsinkin Timon ja Saulin keskinäinen pitkä sessio sai muut hymähtelemään.

- Vi**u mitkä pusuorgiat, Heli nauroi vatsa kippurassa.

Timo siirtyi seuraavaksi Suvin viereen. Jyväskyläläinen ei heti lämmennyt suuteluehdotuksille.

- Mä maistun silliltä, mä söin sillileipää, Suvi selitti Timolle.

- Ai siksi sä et halua pussata mua, Timo tajusi. - Sä et uskalla pussata mua, mies lopulta epäili.

Miehet ehdottivat kimppamuhinointia makuuhuoneen puolella. Timon mielestä Helin pitäisi saada joku naisista mukaansa.

- Mä voisin lähteä Helin mukaan, mutta se ei tykkää blondeista, Maxine heitti.

- Kyl mä voin sun kanssa se***ä harrastaa, orimattilalainen lohdutti.

Yö jatkui yhtä sekavissa merkeissä. Ganes-ilta oli saanut Big Brother ¿talon asukit villille tuulelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän