Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1,5-vuotias ei ulkoile

Vierailija
27.09.2007 |

Kaverini 1,5-vuotias poika pääsee hyvin harvoin ulos, pari päivää sitten kun käytiin, niin ei ollut käynyt kuin kauppareissulla viimeisen viiden päivän aikana. Mitä mieltä olette? Olen yrittänyt positiivisesti kannustaa kaveriani ulkoilemaan enemmän, mutta eipä tunnu auttavan. Mitä tekisitte, puhuisitteko kaverille vai kuinka?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä normaaliin elämiseen kuuluu että jaksaa päivittäin lähteä ulos.

Vierailija
2/7 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi on tulossa talvella, niin voihan se raskaus väsyttää. Mutta jaksaisihan sitä paremmin itsekin jos ulkoilisi...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaus nyt ainakaan ole mikään syy jäädä sisälle!

Vierailija
4/7 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammoja on vaikea raahata pihalle, haluttaisiin vaan kahvitella sisätiloissa. Itse oon tämän huomannut.

Vierailija
5/7 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ollut ensin viikon kipeänä jonka jälkeen iski korvatulehdus ja äidille flunssa. Olen YH ja potentiaaliset hoitajat asuu 300km:n päässä. Silti en ota paineita ulospääsystä tai tunne oloani huonoksi äidiksi. Ulos mennään kun voidaan. Niin tämä vaan sille joka ehkä ihmettelee kun meidän lasta ei näy ulkona :)

Vierailija
6/7 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nyt kipeää lasta ulos pidäkään raahata. Tai itse kipeänä lähteä flunssaa keuhkokuumeeksi kehittämään. Mutta mistään sairaudesta ei ole ollut tietoakaan, vaan tilanne on ollut tämä jo vaikka kuinka pitkään.

Vierailija
7/7 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona ei ole mitään tekemistä.... Ulkoillaan kyllä silti päivittäin. Ainakin yritetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän