1,5-vuotias ei ulkoile
Kaverini 1,5-vuotias poika pääsee hyvin harvoin ulos, pari päivää sitten kun käytiin, niin ei ollut käynyt kuin kauppareissulla viimeisen viiden päivän aikana. Mitä mieltä olette? Olen yrittänyt positiivisesti kannustaa kaveriani ulkoilemaan enemmän, mutta eipä tunnu auttavan. Mitä tekisitte, puhuisitteko kaverille vai kuinka?
Kommentit (7)
Toinen lapsi on tulossa talvella, niin voihan se raskaus väsyttää. Mutta jaksaisihan sitä paremmin itsekin jos ulkoilisi...
ap
Ei raskaus nyt ainakaan ole mikään syy jäädä sisälle!
mammoja on vaikea raahata pihalle, haluttaisiin vaan kahvitella sisätiloissa. Itse oon tämän huomannut.
kun on ollut ensin viikon kipeänä jonka jälkeen iski korvatulehdus ja äidille flunssa. Olen YH ja potentiaaliset hoitajat asuu 300km:n päässä. Silti en ota paineita ulospääsystä tai tunne oloani huonoksi äidiksi. Ulos mennään kun voidaan. Niin tämä vaan sille joka ehkä ihmettelee kun meidän lasta ei näy ulkona :)
Ei sitä nyt kipeää lasta ulos pidäkään raahata. Tai itse kipeänä lähteä flunssaa keuhkokuumeeksi kehittämään. Mutta mistään sairaudesta ei ole ollut tietoakaan, vaan tilanne on ollut tämä jo vaikka kuinka pitkään.
Ulkona ei ole mitään tekemistä.... Ulkoillaan kyllä silti päivittäin. Ainakin yritetään.
kyllä normaaliin elämiseen kuuluu että jaksaa päivittäin lähteä ulos.