Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka ivf edessä..

27.09.2007 |

Ensimmäinen ivf edessä, ei muuta vikaa kun endo, yksi luomuraskaus takana. Tätä yritetty 3vuotta ja takana 3 inssiä.

Aloitin Puregon pistokset 150 iu tiistaina kp2. Ultra on vasta maanantaina kun torstaina ja perjantaina eivät ole lääkärit paikalla¿ Hoitajan mukaan voi olla mahdollista että ovat jo ylikypsiä. Onko ihan yksilöllistä vai kuinka todenäköisesti maanantaina on liian myöhäistä? Oletteko uskaltaneet, onko sallittua sekstailla hoidon aikana? Mietin vain että hyviä munasoluja kypsymässä ja jos maanantaina voi olla myöhäistä niin voisihan sitä luomuakin kokeilla vaikka ei kai siihen enään jaksa uskoa. Mutta kun niitä munasoluja voi olla aika paljonkin, onko siinä riskinsä¿ Oletteko alkoholista pidättäytyneet ihan kokonaan hoitojen aikana?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin pistämisen kp 1 ja eka ultra oli kp 5 ja sen jälkeek kp 9.

Silloin voi sekstailla. Vasta irrotuspiikki irrottaa munarakkulat, joka pistetään tiettyyn kellonaikaan ennen punktiota. Mulla se oli kp 11.

Itsekin mietin et hitsi tässähän vois yrittää kuutosia:=) Klinikalla sanotaan et miehen pidättyvyys aika olisi 3-5 päivää. Punktio oli meillä nyt tiistaina kp 13. Ovulaatio=irrotuspiikki aikaan ei saa ottaa Buranaa tai muita tulehduskipulääkkeitä, jotka estää ovista. Tsemppiä hoitoon!

Vierailija
2/2 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni eka ivf niin, että aloitin Puregon 200IU:lla kp3, ja pistelin sitä 4 päivää, jonka jälkeen vielä 7 päivää Puregon 150IU. Tyksissä seurattiin estradioliarvoja kolmesti viikossa (verikokein), ja seurantaultria oli kaksi, kp10 ja kp12. Ymmärsin että irrotuspiikkiin saakka uskaltaa hyvinkin sekstailla (itse pistin Pregnylin vasta kp15 illalla ja punktio oli kp17 aamulla). Ja joitakin viinilasillisiakin tuli kyllä kumottua, mutta ei tullut mieleenikään mitään enempää ottaa. Olo oli sen verran turvonnut, että kaikin puolin olin hyvin rauhallisesti siirtoon saakka.

En usko että muniksesi alkaisivat poksua ilman irrotuspiikkiä, mutta en tietysti mikään expertti näissä asioissa ole?

Onnea ivf:ään!

Jessis (pas:ia odotellessa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi