Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laktoosi-intolerantikkoja? Pistääkö teillä navan oikealle puolelle, jos

Vierailija
26.09.2007 |

olette vahingossa syöneet jotain laktoosipitoista? Tuntuu samalta kuin joskus juostessa alkaa " pistämään" . Eli mietin tuoreen diagnoosin saaneena voiko noi toispuoleiset mahakivut johtua laktoosista. Umpisuoli leikattu eli se ei ainakaan syynä :-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: koko ikänsä " pierutautia" sairastanut

Vierailija
2/7 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarkoita lähikaupan gefiluksia, vaan kunnon määriä (miljardeja per pilleri).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta nyt olen havahtunut tähän tautiin vaikka koko ikäni olen kärsinyt epämääräisistä oireista. Ruokavalioni on ollut vaan itsestään sellainen, että vähälaktoosista on tullut käytettyä jo pitkään...

Aina vaan ihmetellyt, että onpas kumma, kun yhtäkkiä housuista ei mene nappi kiinni vaikka eilen oli toisin... ja se, että maha on niin täynnä ilmaa, että ei pysty olemaan muuta kuin makuuasennossa... Tosin nämä oireet eivät aina olleet näin pahoja. Mutta kuulostaa lupaavalta, että pääsisin noista pistoistakin eroon, joku suolenmutka ilmeisesti tuossa kohdalla?

ap

Vierailija
4/7 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja törkeesti ilmaa vatsassa.

Navan oikealta puolelta leikattu haavatyrä ja sen jälkeen alkoi nää kivut, ehkä kerran kuukaudessa. Mutta tällä kertaa kestänyt jo 7 päivää välillä enemmän ja välillä vähemmän. Välillä vetää ihan kaksinkerron. Jos ei syö mitään, ei satukaan.

Vierailija
5/7 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Lactrase pillerit apteekista ovat kokeilemisen arvoisia. Ei turvota eikä pistele!

Vierailija
6/7 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laktoosi-intoleranssia ja saa oireet kuriin ruokavaliolla? Saako lekurilta jotain reseptilääkettä tms. " hyötyä" ?

Vierailija
7/7 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pistä tiettyyn kohtaan, koko vatsa on kipeä

ja turpoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi