Kannattaako Party Lite kutsuilta ostaa MITÄÄN ?
Kommentit (23)
Toinen heistä piti jotain delffiinilasikippoa ja lässytti kuin lapselle " eikö olekkin söötti" ja muutenkin ylisti ihan pilviin asti partyliten
ajatellut lykätä myyntiin noita muutamia turhia PL:lta ostamiani krääsäkamoja. On tullut jotakin hankittua, ja käytössä on tasan yksi lammastuikku ja mansikkapaikka-tuoksylyhty, muut lojuvat kaapeissa. Taitaa olla fiksuinta myydä ne.
en oikein tiedä miten sinne jouduin, kiitos ystäväni : ) Ja pikkuhiljaa selvisi miksi ne kynttilät on niin sairaan kaalliita. mm esittelijä saa suoraan kaikesta myymästään 20%....
Laitoin vessaan ja nyt vessa tuoksuu puuvillalta. Se oli hyvä ostos, samoin kun saman tuoksuiset tuoksusuihkeet.
Pidän myös kauniist somisteita. Minulla on lasimosaiikkisarjaa ja olen lahjaksi joskus ostanut jotain.
että Tiimaristakin saa tyylikkäämpää tavaraa. Ja huomattavasti halvemmalla.
Kahdesti olen käynyt kutsuilla, kun en ole halunnut pahoittaa kutsujan mieltä. En vaan ole kertakaikkiaan meinannut löytää mitään ostettavaa. Tuikkuja ostin kummallakin kerralla. Minulla on aika pelkistetty maku ja lähes kaikki noista " somisteista" on yliromanttista krääsää...
Ostakaa ihmiset kynttilänjaloiksi design-lasia tai antiikkihopeaa joissa arvo sentään jotenkin säilyy. Lyhytnäköistä ajatella että jätätte lapsillenne perinnöksi Party lite-kynttilänjalkoja ja ikea-huonekaluja.
sitäpaitsii saan halvemmalla kivoja vastaavia muualta, ja niitä voi vaihdella usein. kuka jaksaa katsella vuodesta toiseen samoja koristeita? en minä.
Vierailija:
Minulla on aika pelkistetty maku ja lähes kaikki noista " somisteista" on yliromanttista krääsää...
mutta PL onkin jenkkijuttu....
En osta enää muita kynttilöitä tuoksukynttilöiksi. Muut ei vain tuoksu kuin päältä.
TUoksulyhty on ihan ehdoton.
pitäisi ostaa jotain ylihintaista sälää vaan sen takia, että kaikki muutkin ostaa. Keksin aina jonkun selityksen, jos kutsu tipahtaa.
Partyliten kynttilät ei ala särkemään päätä, koska niiden tuoksu on mun mielestä paljon miedompi kuin noiden muiden kynttilöiden.
Ei kaikki Partyliten somisteet munkaan mielestä kauniita ole, mutta niitä onkin monen eri tyylisiä heilläkin.
Ne on ainoat mun ostamat kynttilät, mitkä palaa täysin kokonaan, eikä valuta. Juuri polttelen yhtä marketin isohkoa kynttilää ja varmaan kolmaosa menee hukkaan. Mikä tuleekaan loppujen lopuksi halvemmaksi....
sen verran mitä nyt yleensä kynttilöitä poltan.
Ja TUOKSUSTA VALITTAVAT: Siellä myydään myös HAJUSTEETTOMIA parafiiniöljystä valmistettuja kynttilöitä. Mut te saatte varmaan päänsäryn niidenkin hinnasta. Eli ei KÖYHILLE!
On lapsiystävällisi' , koska ei ole steariiniä, joka on kuumaa, vaan jotain parafiinia, ei ole kuin 60 asteista. Lisäksi muita ihania juttuja, mutta Kalliita tietty. Tosin niistä kynttilöistä olen valmis maksamaan sen, koska ne on niin mahtavia.
ja reilusti halvemmalla.
Ainut syy miksi ihmiset niistä ostaa on varmaan se, ettei haluta pahoittaa tutun myyjän mieltä.
Olen kerran " joutunut" kyseisille kutsuille ja jotain ostaakseni ostin sen olikohan 12 kpl:een läpinäkyvien tuikkujen(votiivi?) paketin. Kalliita (olikohan 7 e), MUTTA uusiokäytettäviä:
ne on parafiinia, koska muovikuori ei kestäisi steariinin kuumuutta. Ikean tukut myös parafiinia ja istuvat käytettyihin tuikun " kuorin" täydellisesti. Olen siis käyttänyt tuota 12 kpl:een satsin kuoria jo monta vuotta.
Lasinen tuikkulyhty, esim Kivi tuikku on paljon kauniimpi kun valo tulee läpi koko tuikun osalta eikä ole sitä metallikuorta estämässä alaosassa valon läpäisyä.
Jos on köyhä, niin ei tietenkään kannata ostaa laatua eikä ihania juttuja...
Olen käynyt nyt kaksilla kutsuilla ja ostanut niitä tuikkuja. Ihanan tuoksuisia!
Kerran olin kutsuilla, kun kaveri niin houkutteli ja kyllä kehtasin sujuvasti olla ostamatta mitään.
Kai olet muistanut kertoa sen aina muissa piireissä.
Itelläni on ollut parit kutsut ja ilmatteksi olen saanut kasan kaikenlaista kaunista jota olen saanut ite valkata. Aika suurella summalla viimeksi :D