Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tarkka posti on noitten painorajojen suhteen?

Vierailija
25.09.2007 |

Mun pitäs postittaa yksi lehti, jonka paino on 265 gr. Uskallanko laittaa vaan 2 postimerkkiä, vai pitäiskö laittaa suosiolla 4? Jos painoraja ylittyy muutamalla grammalla, niin pitääkö vastaanottajan silloin maksaa erotus vai palautuuko lähetys takaisin mulle? Onko kellään kokemusta? Eli 250 grammaan asti postikulut olis vaan 1,4 euroa ja 500 grammaan asti 2,8 euroa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huutiksessa myynyt satoja kohteita sullomalla ne vaan postilaatikkoihin, en ole niin hullu, että tiskille kiikuttaisin syynättäväksi. Ja koskaan ei ole tullut lunastamista toisessa päässä. Jos joskus tulee, niin ei haittaa, olen jo ulomitannut tästä mittavat hyödyt. Kun pystyn pitämään postikulut kurissa, niin kilpailun myötä loppuhinta korkeampi, kun olen saanut enemmän huutoja kohteisiini. Ja voitto siitä tulee siis mulle. :) Taitolaji tämä postikulujen alakanttiin vetäminen.

Vierailija
2/4 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle vaan on niille käyttöä jatkossa, niin suosittelen ostamaan. Niitä myydään postissa 20 kappaleen nipuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutis-myynti on tosiaan kyseessä ja olin arvioinut postikulut ihan väärin. Luulin, että menis 1,4 eurolla, mutta ei nyt sitten menekään ja mulle jäis itelleni tappiota huudosta muutama kymmen sentti.

Punnitseekohan ne postissa vielä nuo lähetykset? Kun luulis, että ei se 15 gramman ylitys niin kauheeta oo.

Vierailija
4/4 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta postiin jos vie niin nipottavat 3cm ylityksestäkin millin tarkkuudella.