Mika olisi realistinen painonpudotus 2 kk:n paasta, jos nyt joka ilta kay reippaalla sauvakavelylenkilla. Ja myos jattaa kaikki herkut. Haaveissa vahintaan 8 kg.
Kommentit (23)
Siitä voi tulla vaan kauhea ruokahalu!
Oikea ruokavalio on kaiken A ja O.
Liikunta toki on terveellistä, mutta ei laihduta.
Eli pidä ap siitä liikunnasta kiinni! :) Vain liikkumalla voi saada kauniin kropan.
Tai toki ei varmaan kaikilla ole, mutta itselläni se kasvattaa ruokahalua niin paljon, että syön sitten enemmän kuin pitäisi, ja vaan lihon.
maksimissaan suositeltava painonpudotus?
sen varaan ei paljon kannata laskea.
Olen täällä useaan kertaan jo valittanutkin, että kolmen viikon kuntokuuri kuutena iltana viikossa + herkut pois laihdutti mua tasan 0 grammaa :D. Vielä oikein veistä haavassa kiersi tuo, että puntarin lukema oli kolmen viiikon päästä _tismalleen_ sama. Välillä en halunnut puntarissa käydä.
Ajattelin lähinnä itseäni kun vastasin ja meitä muita joista ei mitään malleja saa vaikka laihtuisimmekin...
Itse laihdutin 30 kiloa pelkällä ruokavaliolla. Aikaa meni kyllä 1,5 vuotta. Nyt painan 68kg ja olen 170cm pitkä. (monen mielestä varmaan vieläkin liian lihava, mutta itsestä olo tuntuu tosi keveältä!).
Nyt olen alkanut liikkumaankin, mutta laihdutusaikana en olisi kyllä jaksanut!
jotta siinä painossa myös pysyy. Toki liikunta on aina hyvästä, sitä en sano, mutta laihduttaessa se valitettavasti saattaa nostaa sitä ruokahalua enemmän kuin kuluttaa niitä kaloreita...
että liikunnalla ei laihdu!!
Just liikunta on se mikä auttaa laihduttamisessa. Oikeanlaisen ruokavalion kanssa=syö vähemmän kun kulutat. Ja todellakin liikunta muokkaa kropan, eikä pelkkä kituuttaminen nälkäkuurilla tuo muuta kuin löysää nahkaa :) ja kärttyisän olon.
Liikunnaniloa!
Täytyyhän sitä laihtua, jos kuluttaa enemmän kuin syö. Halusin ihan mielenkiinnosta kysäistä, mitä mieltä olette ja kuinka paljon olette itse painoa saaneet tiputettua n. parissa kuukaudessa. Tuossa ajassa todellakin haluaisin pois sen 8 kg. Ja sen jälkeen vielä ainakin 10 kg.
Olen nyt 84 kg ja pituus 174cm.
Jatka vaan liikkumista, kun se sinusta tuntuu hyvältä!
VAAKA MÄKEEN, MITTANAUHA KÄTEEN, tämä ohje pätee silloin kun harrastaa liikuntaa!!
paino on AINA noussut, eikä se ole oikein sit motivoinut :(
ja koska olet päässyt siinä alkuun, niin älä ihmeessä lopeta sitä. Pienet farkut on hyvä mittari, sitten kun alkaa tuntumaan sopivilta niin tulosta on syntynyt!!
terv.15
Mulla on paino pudonnut vaan silloin kun syön sen verran että on pieni nälkä. Ja silloin ei vaan tahdo jaksaa kauheasti lenkkeillä. Silloin kun lenkkeilee kovasti, kyllä kiinteytyy, muttei laihdu kovin helposti. Siitä lienevät masentavina todisteina myös meidän työpaikan kaksi viiskymppistä, tukevanleveää naista, joista ei ikimaailmassa uskoisi että he juoksevat useamman täysmaratonin per vuosi. Samoin katsoin paikallislehdessä liikunnasta palkittuja naisia, ja heissä oli osa todellakin sellaisia että painoindeksi oli taatusti n. 25 ja yli, eli sama kuin mulla = mun makuun liian pulska.
Pysyy kroppa hyvän näköisenä. Itse aloitin heinäkuussa laihduttamaan. Aloin syömään terveellisesti ja liikkumaan paljon. 2kk tippui 11kg!
Liikunta ei lisää nälän tunnetta ainakaan minulla. Antaa hyvän olon tunteen. Ei tee edes mieli syödä paljoa.
toimistossa, kaiken hälinän keskellä, on ihanaa illalla liikkua ja ajatella kaiken maailman asioita. En huoli lapsia mukaan, enkä kaipaa aikuistakaan seuraa. Vain minä ja minä itse määrään tahdin. Mun uusi elämä on alkanut !
t. ap
Itse olen nyt muutamassa viikossa laihtunut 4kg liikkumalla (stepperi kotona ja tunnin tosireipas kavelylenkki, molemmat paivittain), samoin olen vahentanyt kaloreita 1200:aan paivassa. Mulla liikunta ei lisaa ruokahalua vaan ainakin mina saan siita juuri sellaista " positiivista energiaa" (fiilis lahinna) joka auttaa jatkamaan. Tuntuu, etta on tullut tehtya jotain (liikunnan jalkeen siis) ja vartalo nayttaa huomattavasti timminmalta kuin ennen.
AP:lle vinkiksi voisin sanoa, etta kannattaa aina aloittaa paiva hyvin: itse steppaan aamuisin ennen mitaan muuta. Suihkun jalkeen on ihana olo, eika enaa tee edes mieli ahtaa naamaan herkkuja. Samoin loppupaiva menee hyvissa fiiliksissa, ja jos tulee pikku nalka niin ei heti teekaan mieli syoda jotain epaterveellista. Siis juuri tuo paivan aloitus tuntuu itsellani olevan kaiken A ja O. Vasta liikunnan jalkeen syon aamupalan (n. klo 10) ja sitten luonaaksi jotain terveellista (mutta ehdottomasti sellaista josta myos pidan), illallisen ja viela pienen iltapalan. Muista myos hemmotella itseasi muuten kuin syomalla, esimerkiksi kasvonaamiolla tai vaikka varpaankynsien lakkaamisella :) Tavoitteesi ei todellakaan ole mahdoton kun vain ajattelet positiivisesti ja loydat liikunnan ilon ja hyvan olon!
sekin osoittaa sen ettei tarvitse ketään mukaansa lenkille tai yleensä liikkumaan, vaan voi lähteä yksinkin, eikä se homma kaadu siihen ettei saa itsestään irti kun ei ole kaveria mukana!
Uskon että saavutat tuloksia uudella tielläsi!!
terveisin:15 :)
Ja painon hallinnassa liikunta on kaiken A ja O.
mutta siis jos alat ihan laihduttamaan niin realistinen pudotus on jotain 4-6kg.