Mun napa haisee aivan järkyttävältä! :(
Onko muilla vastaavaa? Siis miten voi napa löyhkätä noin mielettömän kauheelta. Sellaiselta mädäntyneeltä ja hirveältä.
Kommentit (16)
Minunkin napani alkoi kerran haista pahalle ja pian sen jälkeen se aukesi ja sisälmykset pursusivat ulos.
Niin mullakin!!!
Se on niin pieni että sinne jää kosteutta suihkun jälkeen mikä alkaa haista oudolta.
Joo mutta sitä pitää suihkussa kaivaa sormella ja pestä saippualla
Ihmisillä on eri kohdat kehossa, mistä kuonat puskevat pois. Mulla napa on hajuton, vaikken koskaan varsinaisesti pese sitä. Mutta herrajumala, mun korvantaukset. Jos on kolmekin päivää pyyhkimättä Neo Amiseptillä, niin haisevat ihan makeahkolle, mädäntyneelle persereiälle.
Ja toinen paikka, mistä löytyy aivan sama haju, on molempien isovarpaiden kynsien sivureunojen alla. Sieltä puskee samaa tummaa mädän persereiän hajuista namia. (ei ole sientä, tutkittu).
Ihmiskeho on sitten ihmeellinen paikka.
Napahiiva? Siihen toimii hiivatulehduslinimentti, neste, jota hiivatulehduksiin muuallekin käytetään.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:09"]Ihmisillä on eri kohdat kehossa, mistä kuonat puskevat pois. Mulla napa on hajuton, vaikken koskaan varsinaisesti pese sitä. Mutta herrajumala, mun korvantaukset. Jos on kolmekin päivää pyyhkimättä Neo Amiseptillä, niin haisevat ihan makeahkolle, mädäntyneelle persereiälle.
Ja toinen paikka, mistä löytyy aivan sama haju, on molempien isovarpaiden kynsien sivureunojen alla. Sieltä puskee samaa tummaa mädän persereiän hajuista namia. (ei ole sientä, tutkittu).
Ihmiskeho on sitten ihmeellinen paikka.
[/quote]
Mulla kans korvantaukset. Pitkät hiukset ja ahdas väli tekee että hautuukin herkästi.
Mies sanoo aina että oot kuin pikkuvauva kun korvantaukset märkänä vielä. ;)
Pesu ja talkkia tai bacibact rasvaa niin hyvä tulee.
Mun navasta valuu pahanhajusta nestettä. Haisee ihan mädälle.
Mulla haisee tissihiki. Etenkin kesällä, hyi tissi!!!
Minulta poistettiin jokin näppyläkin navasta, kun epäilin että se aiheuttaisi tulehtumista, mutta ei se siitä johtunut. Onko sulla nikkeliallergiaa? Joskus epäilen, että tulehdusta aiheuttaa farkkujen nikkeliä sisältävä vyö (jota kuitenkin siis aina joskus käytän), mutta en ole tuosta syystä varma.