Mistä löytäisin tälläisen?
Olen kovasti metsästellyt tätä viime talven Reima vaaleasinistä lakkia... (Huom! Otin kuvan huuto.netistä)
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=62112501
Huuto.netissä olen joskus nähnyt, mutta nyt kun etsimällä olen pari viikkoa etsinyt, tuntuu, ettei yhtään sopivan kokoista löydy :( Asun hieman syrjemmällä, joten tuskin lydän mistään kaupasta enää... Olisiko mahdollisesti jotain nettikauppaa, jossa olisi vielä viimevuoden mallia? Tai jos " uskaltaa" varovaisesti kysyä, jos joltain löytyisi tälläistä kokoa 48 tai 50 cm, ostaisin heti!
Tuo lakki vaan sopisi niiiiin hyvin meidän talvihaalariin :)
Kommentit (7)
Enhän täältä korvesta kyllä Sokokselle pääse noin vain... Ihmeellisä nämä mammojen päähänpinttymät :) Mun on nimittäin PAKKO saada juuri tuo lakki :)
mutta olivat mielestäni mormaalihinnalla (jota en nyt muista). Menen sinne huomenna ostamaan pari lahjaa ja voin kyllä ostaa samalla lakin sinulle, jos haluat ovh hinnalla. Voit soittaakkin sinne ja varata ja tarkistaa hinnan. Ja laita tänne sitten s-posti osoitteesi, johon voin halutessasi mailata :)
Kylläpäs löytyy ihania ihmisiä! Osoitteeni on: hannah1977@wippies.fi... Laita tietoa sinne, löytyisikö lakkia tuota kokoluokkaa. Kiitos suuresti! :)
...mutta soitin sinne Sokokselle ja oli jotenkin kummallisen kuuloista. Sanoi, että harvoin saavat Reimalta lakkeja ja että viimevuotisia ei enää ole :( Eli se siitä... Soitin siis sinne Sokoksen vaihteeseen ja yhdistivät sitten lastenpuolelle... Sieltä vastasi nainen " Lastenmaailma" , eli toivottavasti oli kuitenkin oikea paikka. Mutta ei näköjään löydy :( Kiitos sinulle kuitenkin " tirpunen" vaivannäöstäsi :))
soitin itsekkin (kun tosiaan niitä oli viime viikolla paljon) ja siellä oli yksi kokoa 50 ja hinta 9.95e eli vastaappaa lähettämääni s-postiin, jos se kiinnostaa.
Oliskohan ollut myyjästä kiinni ettei jaksanut lähteä penkomaan...
muutama viikko sitten Sokokselta (koko 48). Viime lauantaina niitä näytti vielä olevan. Hinta oli muistaakseni 9,90e.