Mies sanoo ettei rakasta enää eikä ole onnellinen
onko siis enää mitään toivoa paremmasta ajasta? Myöntää että meillä on kivaakin yhdessä jne jne mutta taas seuraavassa hetkessä sanoo, että on ahdistunut eikä ole onnellinen.
Seuraavana päivänä haluaa taas erota ja parin tunnin päästä peruu erohaluat.
Paha olo kuulemma johtuu suuremmaksi osaksi hänen entisestä perheestään ja sen elämän rikkoutumisesta. Takaisin entisen perheen luokse ei halua koskaan kuulemma mennä, mutta mutta mutta.
Mitä siis teen minä? Kuuntelen tunteiden muuttumista on-off -linjalla.
Mies toivoo kaiken muuttuvan paremmaksi ja hänen tuntemuksensa menevän ohi ajan myötä, mutta käykö näin ilman terapiaa tai ammattiapua...
Kommentit (11)
Pikku katko suhteessa olisi paikallaan, näin mies näkisi, millaista elämä sinkkuna on.
Meillä on yksi lapsi, ekaluokkalainen tyttö.
älä ainakaan ruikuta perään, se saa toisen ärsyyntymään vielä enemmän. kukaan ei välitä takertujista.
on hänestä itsestään kiinni, ei sinusta tai tyttärestä.
Jokainen on oman onnensa seppä. Pelatkoon niillä korteilla mitä on itselleen hankkinut.
Sitä onnellisuuttakin tai siis sen puutteesta on paljon helpompi syyttää toista!
Sinä kun tekisit näin ja näin sekä olisit niin ja niin; Olisin minä onnellisempi..... vähän aikaa!
Mies on eronnut entisestä perheestään jo ennenkuin tutustuimme.
ei rakastanut eikä mikään tuntunut miltään? Eli ei osaa elää normaalia arkea.
mutta silti haluaa tulla viereen joka yö ja haluaa seksiä, joka on aina ollut meillä kunnossa.
Nykyisin erotaan aivan liian helposti vain siksi kun se alun RAKASTUMISEN TUNNE on mennyt ohi, ei olekaan enää kivaa ja ihanaa. Erotaan ja mennään uuteen suhteeseen ja kohta ollaan siinäkin samassa tilanteessa.
jotta voi sitten tiukan paikna tullen vedota, että mähän oon jo kauan sitten sanonut, että en ole onnellinen sun kanssasi.. Ja tuo, että onni löytyy itsestä on niin taivahan tosi, silloin kun parisuhde on muuten terve (ei päihteitä, väkivaltaa jne).
Tämä vain minun -kokeneen- villi veikkaus!
tuollaista? Siis niin ettei napsahda? Olisitko kuitenkin onnellisempi niin, että eläisit vakaammin = ilman miestä?