Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nieleminen miehille tärkeää?

Vierailija
24.09.2007 |

Siis verrattuna siihen, että ei niele vaikka suihin muuten ottaisinkin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niellään myös ja puristaa viimeisetkin tipat.

Vierailija
2/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla uusi miesystävä, joka hehkutti asiaa moneen kertaan ja oli erittäin tyytyväinen ekan kerran suuseksiä harrastettuamme kun nielin. Ex ei kuulemma koskaan niellyt. Tulipa vain mieleen, että onko se sitten tosiaan niin tärkeää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se taas on miehelle tosi tärkeää, että nainen tosiaan haluaa imeä miestään, ujostelematta ja innokkaasti loppuun asti. Näin arvelee kokemuksiaan miettien N36, joka aina nielee, mikä on ilmeisesti edelleen aika harvinaista.

Vierailija
4/22 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa kaloreita..

Vierailija
5/22 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atkinsin dieettiin... Ei hiilihydraatteja (eikä rasvaa), vaan proteiinia! Niele, niin laihdut. :)

Vierailija
6/22 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleminen ei välttämätöntä

mutta ei se tunnu samalta kun vähän aikaa ottaa suihin ja sitten rupee runkkaan käsin orgasmin.

Siksi tuntuu monta kertaa ihanammalrta kun nainen ottaa suihin viimeseen saakka.

Eikä kokoajan mieti laukeeko jo

Seksin ihananuus on estoton nauttiminen

M42

Vierailija
7/22 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleminen on kiihottavaa, toimenpiteen kokonaisvaltaista loppuunviemistä, vaikkakaan ei allekirjoittaneelle välttämätöntä. Suihinotossa kiihotusta laskee, ja samalla nostaa ärtymystä, suun vaihtaminen käteen ennen orgasmia.

Arvoisat naiset, välttäkää sitä.

-M32-

Vierailija
8/22 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nieleminen on kiihottavaa, toimenpiteen kokonaisvaltaista loppuunviemistä, vaikkakaan ei allekirjoittaneelle välttämätöntä. Suihinotossa kiihotusta laskee, ja samalla nostaa ärtymystä, suun vaihtaminen käteen ennen orgasmia.

Arvoisat naiset, välttäkää sitä.

-M32-

Otan kyllä loppuun asti suihin. Annan vain sperman valua suupielestä.

Vierailija
9/22 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nielemisellä ei ole merkitystä vaan sillä, että saa laueta suuhun. Mulle on ihan sama mitä spermalle tapahtuu sen jälkeen kun se tärähtää suuhun. Ymmärrän kyllä jos joku saa lisäkiksit vielä nielemisestä, mutta mulle se on yks hailee.

Suun vaihtaminen käteen lopussa on turn off

Vierailija
10/22 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten mutta kyllä nieleminen kokemuksena ihan jees. edes kerran.

Vierailija
11/22 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Otan kyllä loppuun asti suihin. Annan vain sperman valua suupielestä.

[/quote]

Tämä ratkaisu toimiii mainiosti, sillä orgasmin jälkeen sperman valumisen katsominen on erittäin kiihottavaa.

-M32-

Vierailija
12/22 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nieleminen tuntuu yököttävältä niin ei suuseksiä tarvitse antaa - voi tyytyä vain suukottelemaan ja käsityöskentelyyn.

Omalle kohdalle ei onneksi ole koskaan sattunut naista, joka ei olisi niellyt, mutta jos sellainen tulisi niin ja muuten olisi mieleeni niin voisin hyvin olla ilman suuseksiä. Se nyt on vain sellainen sivujuttu, mutten kyllä näe siinä mitään ideaa ilman laukeamista suuhun ja tunnetta miten nainen nielee. Mutta makujahan on monia.

Vierailija
13/22 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä irstainta jos sperma valuu suusta!!

Niin tärkeintä miehen kannalta että saanut herkkua viimeseen saakka

Ihanan sama nieleekö vai ei

Kunhan antaa laueta suuhun

M42

Vierailija
14/22 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaapa seuraavan kerran miehet omat aineenne omaan kauniiseen käteen ja nielaiskaa. Lopuksi sitten hymyilette.

Onpas mukavaa olla mies sen kokemuksen jälkeen...kun ei tartte lima-ällötystä nieleskellä!!

Vierailija
15/22 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos nieleminen tuntuu yököttävältä niin ei suuseksiä tarvitse antaa - voi tyytyä vain suukottelemaan ja käsityöskentelyyn.

Omalle kohdalle ei onneksi ole koskaan sattunut naista, joka ei olisi niellyt, mutta jos sellainen tulisi niin ja muuten olisi mieleeni niin voisin hyvin olla ilman suuseksiä. Se nyt on vain sellainen sivujuttu, mutten kyllä näe siinä mitään ideaa ilman laukeamista suuhun ja tunnetta miten nainen nielee. Mutta makujahan on monia.

Mun mies tykkää tosi paljon siitä että otan suihin välillä loppuun asti (ilman nielemistä) ja välillä esileikin yhteydessä.

Väitätkö, että sinusta ei suihinotto itsessään tunnu miltään, mutta kun nainen nielee sperman, niin se tuntuu.

On ihan eri asia imeä, nuolla jne penistä kuin nielaista sellainen limaklöntti. Tykkään siis ottaa suihin, mutta en vaan pysty nielaisemaan spermaa.

Vierailija
16/22 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää suuhun ottamisen yökötyksen. Sanoo aina, että ei oikein innosta antaa minullekaan suuseksiä aktin jälkeen " ei halua suuhunsa omia rojuja" . Eli kuinka moni mies nielisi tai edes ottaisi suuhunsa omaa spermaansa? Kertokaa se?

Vierailija
17/22 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minä

M42

Vierailija
18/22 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ymmärtää suuhun ottamisen yökötyksen. Sanoo aina, että ei oikein innosta antaa minullekaan suuseksiä aktin jälkeen " ei halua suuhunsa omia rojuja" . Eli kuinka moni mies nielisi tai edes ottaisi suuhunsa omaa spermaansa? Kertokaa se?

Kyllä mulle kelpaisi, vaimo ottaisi ensin loppuun asti suihin ja sitten tulisi kainaloon suukottelemaan. Tai ratsastaisi oikein kunnolla loppuun asti ja siirtyisi sitten vähän ylemmäs nuoltavaksi.

Mutta ei puhettakaan tuollaisesta, meillä...

M37

Vierailija
19/22 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti nuolisin spermaista pillua tai suutelisin suuta, jonka huulilla olisi rakkauden lientä :)

M30

Vierailija:

Vierailija
20/22 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nauttii kun saa laueta suuhun ja minä nielen... Suutelee sen jälkeen vielä kiihkeästi.

Mutta tiedän joillakin miehillä sperma maistuu tosi pahalle. mun ex-miehellä oli niin pahan makuista spermaa että se yökkäytti tupakka, kahvi ja alkoholi sen pahan maun varmaankin teki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä