Mieheni haluaisi salaa tytön.
Meillä on viisi poikaa, yksi miehen edllisestä liitosta (asuuu meillä) ja kolme minun edllisestä ja yksi yhteinen.
Olen vakuuttunut, ettei meille tule muita kuin poikia ja itse olen hyvin tyytyväinen näin, enkä kaipaakaan muuta. Olemme keskustelleet, että josko vielä yksi lapsi ja olen huomannut mieheni miettivän tytön nimiä ja salaa vahingossa haaveilevan tytöstä.
Minua jollain tavalla tämä loukkaa, koska olen niin 100% varma, että en saa tyttöjä vaikka vääntäisin 20 lasta vaan poikia.
Kommentit (10)
vaan että mies haluaa tyttöä, koska todennäköisesti minä en voi hänelle antaa kuin poikalapsia. Ja tuntuu pahalta jos toienn sitten pettyisi.
Ei kai lasten saamisessa ole kyse mistään toisen osapuolen antamisesta, yhdessähän ne alulle pistetään. Et sinä ole vastuussa lastesi sukupuolesta tai muista ominaisuuksista.
Onhan niitä sisarussarjoja joissa monta samaa ja yksi toista sukupuolta. Miten voit olla varma että et voisi saada tyttöä ap? Ja toisekseen miehestä määräytyy sukupuoli. Se ei ole sulta pois jos mies haaveilee tytöstä.
En vaan ole nainen joka saisi tyttöjä. Ja loukkaa vaan, olen sitten tyhmä tai en, jos mieheni haluaa jotain mitä minä en voi antaa.
Et voi olla varma sittenkään ap. Se kuudes voi olla tyttö. Kuulostaa siltä että olet tehnyt asiasta itsellesi diagnoosin ja et siedä sitä että toinen " kehtaa" toivoa tyttöä ja ajatella että voisi jopa tullakin.
ilmanmuta uskon,e ttä saisimme pojan seuraavaksikin. ap
Tuttavaperheessä on 1 poika+5 tyttöä. Toisessa 4poikaa+1 tyttö. Ei se tyttö mahdoton ole sullakaan ap.
oletko koskaan kuullut että miehen sukusolut määrää kumpi lapsesta tulee. Jotkut miehet " teke" e vain tyttöjä tai poikia. Tiedän muutamia nelilpsisia perheitä; toisilla 4 poikaa, toisella 4 tyttöä ja sitten näitä sekä/että perheitä.
ennestään ja mies ihan salaamatta toivoo toista tyttöä. Tämä kummastuttaa lähes kaikkia äitejä, joilla poikia.
Miehen kuulemma kuuluu haluata poikaa - ja pyh!! En minäkään poikaa toivo, mutta rakastan yhtä lailla, jos sellainen tulee.
Miehen tunteista en sitten menisi sanomaan. Luulen että hänelle tyttö on aina tärkeämpi.
Ei se vähennä poikien arvoa eikä tarkoita sitä että jos saatte pojan niin että hän ei olisi miehellesi rakas. Minä olen saanut jo 3 poikaa (yksi kuollut) ja nyt toivon kovasti tyttöä. Ei se tarkoita ettenkö olisi iloinen pojasta ja jos poika tulee niin sitten sen pitikin mennä niin. Mutta samaan aikaan olisin kyllä surullinen siitä etten koskaan saanut tytärtä, koska tämä on varmaankin viimeinen lapsemme.