Lääkäreille 10,7% palkankorotus.
Eikä kukaan siitä tuohduksissa. Vasta saivat viime kiekalla muistaakseni n. 20% korotusta liksaan. Ne kuitenkin tulee oikein mukavasti toimeen jo nykyisellä palkallaankin...
Mä luulin et se lääkärin ammattikin on kutsumusammatti?
Kommentit (10)
päivystävät pelkät euronkuvat silmissään yöt pitkät ja rahan voimalla kärsivällisesti hoitavat kaikenlaiset juopporetkut sun muut. Hahhaa. Lukekaa itse lääkäreiksi jos noin kadehditte.
Vierailija:
Lukekaa itse lääkäreiksi jos noin kadehditte.
Anteeksi että me lääkärinturhakkeet olemme olemassa. Annamme heti rahamme pois...
Ja kyllä, lääkikseen voi tosiaan hakea ja lukaista (!) itsensä lääkäriksi. Eihän siihen tarvita muita ominaisuuksia kuin se rahanahneus, heh !
Jos aikoo saada hoitajan palkkaan nähden kolminkertaiset ansiot olisi päivystettävä TODELLA paljon ja työaikakin olisi sitten moninkertainen.
Minusta on ihan kohtuullista että pidemmästä työajasta maksetaan enemmän.
Ja kun on prosenttikorotukset, niin kuilu vähän ja liikaa ansaitsevien välillä vain kasvaa.
Ja Nöykänperän teekoon on maksettava kaikille työntekijöilleen hyvin että saavat sinne korpeen jonkun.
on hyvä palkka niin koskaan ei saa vaatia lisää. Ja sitä työtähän tosiaan pitäisi tehdä pelkän kutsumuksen voimalla. Joku kateellinen taas täällä määkii.