onko kukaan tullu raskaaksi kierron 9. pvä? vai onko vielä ns " varma pvä" ?
Kommentit (11)
Minä raskauduin 8. päivänä. Kierto oli lyhyt kun oli alkanut just imetyksen jälkeen. Valitettavasti tuo meni kesken, mutta olen taas onnellisesti raskaana. Tällä kertaa raskauduin 20. päivänä. Koskaan ei voi tietää, ainakaan minun kohdallani.
ja olen molemmilla kerroilla raskautunut 8.-10. pv. Tämä on ultrassa todettu ja lääkäri on sanonut, että joillakin vaan on ovulaatio aikaisemmin.
tulin raskaaksi kp 8/28. Oli ihan toivottu juttu, tosin tosihommailut ajoitettiin kp 14 tienoille.
Ei ole varmoja päiviä! Raskaaksi voi tulla minä tahansa kierron päivänä. Ovulaatio voi olla minä tahansa päivänä kierron 1. päivästä eteenpäin. Ei ole olemassa yhtään ainoaa päivää jolloin ei voisi tulla raskaaksi.
ja tosiaan hän sai alkunsa joskus kierron alkupuolella, kp7 tai jotain sinnepäin.
Molemmilla kerroilla. Joko ovulaatio on tuolloin, tai sitten siittiöt ovat eläneet elimistössäni muutaman päivän. Ihania yllätyksiä molemmat raskauteni.
kukaan ehkäisyneuvoja kaipaakaan - päin vastoin ;)
Vierailija:
Ei ole varmoja päiviä! Raskaaksi voi tulla minä tahansa kierron päivänä. Ovulaatio voi olla minä tahansa päivänä kierron 1. päivästä eteenpäin. Ei ole olemassa yhtään ainoaa päivää jolloin ei voisi tulla raskaaksi.
Sillä kahden ultrakäynnin mukaan lapsi on 5 päivää isompi, kuin mitä kuukautisten mukaan pitäisi päätellä.
ja kierto oli ennen esikoista aina (eli tosi epäsäännöllinen) 28-72 välillä jotain ja silloin ovis oli 14. päivä ja silloin tärppäsi=) Nyt toista odottaessa kierto alkoi taas venymään mutta kuinka kävikään raskauduin ja ainoa mahdollinen päivä on tosiaan tuo 8. kiertopäivä ja siitä olen siis satavarma. Ja nyt uskon, että mitään ns. varmoja päiviä ei ole=) Nyt siis onnellisest rv21
käyttäneet ehkäisyä kuukautisten aikana.
Mulla on ollut kierto 23 päivää kolmannen lapsen syntymän jälkeen. Sen jälkeen olen saanut kaksi lasta ja kumpikin sai alkunsa kierron 9. päivä.