Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo jättää minut, koska en voi saada enää lapsia

Vierailija
23.09.2007 |

Meillä IHME lapsi kohta 3 vuotias joka tuli taivaan lahjana! Minulla paha endometrioosi jota hoidettu, on käyty läpi hedelmöityshoitoja ja endon polttoja. Lasta ei vain kuulu. Eilen mies humalassa sanoi, että hän tahtoo erota, koska en voi saada enää biologista lasta ja hän niitä haluaa. Mulla on niin paska olo, etten sanoin voi kuvata ;o/

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toi oli nyt tekosyy erolle? Vai oliko se vain miehesi joku itsesäälinen purkaus? (Kai hän tajuaa, että myös sinulla saattaa olla aiheesta kurja olo?) Kannattaisi jutella ihan avoimesti ja käydä läpi kaikki vaihtoehdot (ero, ei enempää lapsia, adoptio, kasvattivanhemmuus...)

Vierailija
2/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että on, tuntuu vain niin pahalta, että jättää meidät saadakseen lisää lapsia jonkun muun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkä toi oli nyt tekosyy erolle? Vai oliko se vain miehesi joku itsesäälinen purkaus? (Kai hän tajuaa, että myös sinulla saattaa olla aiheesta kurja olo?) Kannattaisi jutella ihan avoimesti ja käydä läpi kaikki vaihtoehdot (ero, ei enempää lapsia, adoptio, kasvattivanhemmuus...)

ehkä me ollaan toivottu liikaa, että se toinenkin ihme sieltä tulisi. Minä oon itkenyt, mies on itkenyt, ollaan yhessä itketty. Itse oon oppinu jo asian hyväksymään, ollaan puhuttu adoptiosta, mutta mies ei osaa kuvitella vieraan lasta meille :(. Tämä lapsettomuus meidän suhdettamme jäytää, muuten meillä on mielestäni hyvä suhde. Mies on itse 7 lapsisesta perheestä ja sanoi eilen humalluksissa että lapsia on tultava tai suhteemme ja perheemme hajoaa.

ap

Vierailija
4/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten pilaatte sen ihmelapsenne elämän tuolla.

Vierailija
5/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lesta, haluaa vain ison perheen jota minä en näköjään hänelle kykene antamaan. Minun puolestani menköön! Mulla soi vieläkin ne eiliset pahat sanat korvissa " kyllä mätisäkkejä löytyy ja sinä ole edes mikään nainen" ;-(

Vierailija
6/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä kaksinaismoralismia.

Vierailija
7/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies haluaa jättää meidät jotta saisi sen mätisäkin jonka kanssa perustaa isompi perhe? Minä rakastan miestäni, hän ei sitten ilmeisesti rakasta minua vaikka toisin väittää. Haluaa vaan niitä lapsia lisää.

Vierailija
8/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi psyyke kunnossa? Ei ajattele lapsia yksilöinä, vaan kappaleina, joita on oltava kuin pupu-uroolla.

Vierailija
9/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin jonkun ajan kuluttua ja puratin kun miehellä ei lasta. En tullut raskaaksi koko kolmen vuoden aikana.

Jälkeensä löysin " ihanan" miehen ja pian raskaana. Kaksosia odotin mutta toinen tuli kahdeksannella viikolla pois.

Miehen kanssa en muuttanut koskaan yhteen ja pian vauvan synnyttyä lopetin suhteen. Lapsi tosin tapailee isäänsä vaikka ei ole tunnustettu enkä häneltä elatusmaksuja saa.

Vierailija
10/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miehesi psyyke kunnossa? Ei ajattele lapsia yksilöinä, vaan kappaleina, joita on oltava kuin pupu-uroolla.

kyllä kaikki pettymykset on sen tehneet, että elämä on keskittynyt vain raskaustesteihin. Mulle riittäisi tuo ihana pieni ihmelapsi, mutta miehelle se ei riitä, kuten eilen tuli vallan selväksi kaikkien haukkujen jälkeen :(.

Vierailija
11/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en provoa, tosin oli humalassa kun asian sanoi. Mutta silloin kai ne asiat tulee parhaiten julki mitä sisimmässään ajattelee eli humalassa.

ap

Vierailija
12/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi musta onkin ihan käsittämätöntä, kun jotkut selittelevät käytöstään, että " no kun minä olin humalassa" . Ei se humala ole mikään lieventävä asianhaara vaan pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
13/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hankkikaa hyvät ihmiset apua mielenterveytenne hoitamiseen. Niin kuuluu vastuullisen aikuisen tehdä, kun sillä voi pelastaa perheensä ja lapsensa elämän.

Vierailija
14/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne olisi ollut toisinpäin eli nainen olisi halunnut lisää lapsia, mutta mies ei, niin täällähän olisi kauhisteltu, että naisella on oikeus hankkia niin monta lasta kuin haluaa, pitää tuollainen mies laittaa pihalle, jne. Nyt kun kyseessä onkin mies, joka haluaa lisää lapsia ja on valmis eroamaan sen takia, niin av-mammat on ihan ihmeissään. Uskomatonta!

Vierailija
15/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa verrata lapsettomuutta vapaaehtoiseen lapsettomuuteen.

Vierailija:

Jos tilanne olisi ollut toisinpäin eli nainen olisi halunnut lisää lapsia, mutta mies ei, niin täällähän olisi kauhisteltu, että naisella on oikeus hankkia niin monta lasta kuin haluaa, pitää tuollainen mies laittaa pihalle, jne. Nyt kun kyseessä onkin mies, joka haluaa lisää lapsia ja on valmis eroamaan sen takia, niin av-mammat on ihan ihmeissään. Uskomatonta!

Vierailija
16/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naurettavaa verrata lapsettomuutta vapaaehtoiseen lapsettomuuteen.

Vierailija
17/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jos tilanne olisi ollut toisinpäin eli nainen olisi halunnut lisää lapsia, mutta mies ei, niin täällähän olisi kauhisteltu"

Vierailija
18/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisen puoleltahan se ei olisi velaa.

Vierailija
19/19 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos tuommosta voi mieheks sanoa)

Olipa kännissä tai ei, kun tuon suustaan päästi..itse olisin kyl loukkaantunut tosi pahasti..ja kun mies tietää miten vaikea asia tuo on sullekin, niin uskaltaa tuollaista sanoa..

En tiedä kumpi teistä käy enempi sääliks..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän