Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen haluaa kaupunkilomalle, toinen ei - mikä kompromissi?

Vierailija
23.09.2007 |

Kyseessä ensi kesä, muutaman päivän matka.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisikin hauskaa, ypöyksin jossakin... Kyllä kai sitä jotain kompromissipaikkoja on olemassa. Ei suurkaupunki, muttei ihan rantakohde tai tuppukyläkään. Itse haluaisin esim. Santorinille, miestä ei kiinnosta niin hiljainen kohde. Hän haluaisi Nykkiin.

Vierailija
2/16 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkeihin mennessä kannattaa varata runsaasti aikaa. Siellä auton vuokraaminen on suht edullista ja niitä biitsejäkin voisi sitten etsiä.

PS. Yksikseen matkailu on todella jännittävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sellaisiakin löytyy myös kesäkohteissa.

Itsekin haluan yhdistää molemmat. Nyt olen joulukuussa menossa Kanarian saarten Las Palmasiin. Iso kaupunki (minun mittakaavassa, asun alle 20000 asukkaan paikassa itse) ja samalla rantalomakohde.

Riippuu tietysti mitä kaupungilta haluaa. Jos kaipaa NY:ta tai Pariisin ilmapiiriä (mitä se sitten liekään) niin ehkä on vaikea yhdistää molempia.

Vierailija
4/16 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on nimenomaan viettää yhteistä parisuhdeaikaa.

AP

Vierailija
5/16 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehto mihin toinen osapuoli haluaa?

Vierailija
6/16 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on ranta, tosin en ole varma onko kauhean puhdas ja hyvä, mutta Barcelonan lähistöllä on paljon " lomakyliä" ja rantoja, voisitte olla muutaman päivän esim. Saloussa, joka on rantapaikka 80 km Barcelonasta ja siellä on mm. suuri huvipuisto Port Aventura ja sitten loput päivät voisitte olla Barcelonassa.

Vierailija
7/16 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kaupunki ja rantakin löytyy! Ihanteellinen ratkaisu teille.

Vierailija
8/16 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihana kaupunki ja rantakin löytyy! Ihanteellinen ratkaisu teille.

Vierailija
9/16 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä liian kaupunkiloma minulle... Kuten jo mainitsin, joku hiljainen Kreikan saari olisi ihana, mutta miestä ei kiinnosta " virua" sellaisissa. :/ Keski-Euroopan viehättävät, pienet vuoristokylät kiinnostaisivat kovasti, mutta miten sellaiseen pääsisi helposti, ettei kulu kahta päivää matkoihin?

Vierailija
10/16 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin suorat lennot, kaupunki pieni mutta paljon nähtävää, lähiseudulla komeita alppimaisemia (alle tunnin bussimatkan päässä mm. Saksan puolella Berchtesgaden, jossa voi kesäaikaan piipahtaa vaikka Kotkanpesällä upeita maisemia ihmettelemässä.)

Vierailija
11/16 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonakaupunki ja paljon nähtävää ja ostettavaa, hyvät rannat ja bilepaikat.

Vierailija
12/16 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko molemmat menevät yksikseen eri teitä tai sitten tehdään jomman kumman pään mukaan ja seuraavalla kerralla sitten toisen osapuolen suunnitelmien mukaan.

Vierailija
13/16 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos ette osaa tuollaista asiaa ratkaista, ette varmaan enää ensi kesänä ole lähdössäkään yhdessä minnekään :-)

Vierailija
14/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää Palmaan. Tosi kiva shoppailu kaupunki ja kulttuuriakin on. Ja mielettömä

Ihana kaupunki. Kiva shoppailla ja istua kahviloissa. ja hyvät rannat ihaqn lähellä.

Vierailija
15/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni Barcelonalle.

Aivan ihana kaupnki, ja ihan vinkiksi, että sinne voi kyllä mennä lastenkin kanssa. Tekemistä riittää koko perheelle.

Vierailija
16/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se oli kyllä liian kaupunkiloma minulle... Kuten jo mainitsin, joku hiljainen Kreikan saari olisi ihana, mutta miestä ei kiinnosta " virua" sellaisissa. :/ Keski-Euroopan viehättävät, pienet vuoristokylät kiinnostaisivat kovasti, mutta miten sellaiseen pääsisi helposti, ettei kulu kahta päivää matkoihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi